Aihe: Firefox -ongelma !
1
willie
20.02.2005 13:34:43 (muokattu 20.02.2005 13:35:33)
Päivitin Firefoxin eli poistin koneelta 0.9 ja asensin onnistuneesti tilalle 1.0, -asennus suoritettu onnistuneesti-.

Mutta.. kun yritän käynnistää Firefoxia tulee herja :

acceskey="&allowPopups.acceskey;" eikä Firefox avaudu.

Mitähän pitäisi tehdä ?
Basisti, melkein 50v.
Carol Kaye Fan Club
Mark-Ken
20.02.2005 14:41:54
Villinä veikkauksena voisin sanoa, että asennustiedosto joko korruptoitui matkalla tai asennuksessa tuli joku moka. Eli bookmarkit talteen, lataa asennustiedosto uudelleen, ja koita asentaa uudelleen.
willie
21.02.2005 10:47:31
Villinä veikkauksena voisin sanoa, että asennustiedosto joko korruptoitui matkalla tai asennuksessa tuli joku moka. Eli bookmarkit talteen, lataa asennustiedosto uudelleen, ja koita asentaa uudelleen.

Asennuksessa tuli sellanen moka, että poistettaessa 0.9 ei poistukkaan kielipaketti, joka sitten asennettaessa 1.0 jumitti.
Nyt toimii vallan loistavasti. Kiitokset muistutuksesta että bookmarkit talteen..!
Basisti, melkein 50v.
Carol Kaye Fan Club
PasiB
21.02.2005 20:20:18
Mistä kansiosta löysit tuon kielipaketin, mulla on nimittäin sama ongelma. Uninstall poistaa koko Firefox kansion, ja haku ei löydä koneelta mitään Firefoxiin viittavaa.
jannu
22.02.2005 00:54:27 (muokattu 22.02.2005 00:55:12)
Voiskos joku vähän valaista...
Alkoi tuossa about kuukausi sitten firefoxi herjaamaan kaikista OCSP-sertifikaattitilanteissa, että saitin ilmoittaman "sertifikaatin päiväys on tulevaisuudessa", eikä sivu lataudu kunnolla. Pitänyt ottaa koko OCSP-optio pois päältä selaimesta, että on päässyt pankiasioita hoitamaan ym.

Missä vika?
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
willie
22.02.2005 15:38:03
Mistä kansiosta löysit tuon kielipaketin, mulla on nimittäin sama ongelma. Uninstall poistaa koko Firefox kansion, ja haku ei löydä koneelta mitään Firefoxiin viittavaa.

Tuolta löysin hyvät ohjeet suomeksi :

http://firefox.maayas.net/
PasiB
22.02.2005 19:24:58
Kiitos, sieltähän se apu löytyi.
jannu
01.03.2005 01:30:19 (muokattu 01.03.2005 01:30:33)
Ei kai noilla sertifikaateilla ole merkitystä, jos tiedät itse tarkasti missä asioit. (esim. tuo pankkijuttu nyt on aika varma mesta)

Heh. Löytyi ratkaisu ongelmaan. oli nimittäin koneen kalenteri jostain syystä väärässä päivässä. Eli nyt mulla onkin firefox-ongelman sijaan jotain aivan muuta. Haiseeko kenenkään muun mielestä virukselle, hijackerille tms? Tosin, Norton ei löydä mitään, eikä myöskään Ad-aware, Spybot eikä HijackThis.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
willie
02.03.2005 19:08:20
Heh. Löytyi ratkaisu ongelmaan. oli nimittäin koneen kalenteri jostain syystä väärässä päivässä. Eli nyt mulla onkin firefox-ongelman sijaan jotain aivan muuta. Haiseeko kenenkään muun mielestä virukselle, hijackerille tms? Tosin, Norton ei löydä mitään, eikä myöskään Ad-aware, Spybot eikä HijackThis.

Jassoo... En nyt oikein ymmärtänyt sun ongelmaa, mutta käy lataamassa uunituore Firefox 1.0.1.

http://www.mozilla-europe.org/fi/

Jos ei HijackThis löydä pöpöä koneeltasi, niin hieman ihmettelen. On sen verran radikaali pöpönpoistaja.
noir
04.03.2005 12:05:03
Ei kai noilla sertifikaateilla ole merkitystä, jos tiedät itse tarkasti missä asioit. (esim. tuo pankkijuttu nyt on aika varma mesta)

Eikös tuossa tule ongelmaksi Man In The Middle -hyökkäys? Käsittääkseni moista kun ei huomaa muusta kuin sertifikaattien kökköilystä.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
willie
05.03.2005 22:15:58
Eikös tuossa tule ongelmaksi Man In The Middle -hyökkäys? Käsittääkseni moista kun ei huomaa muusta kuin sertifikaattien kökköilystä.

MIM -ongelma ? Kyllä HijackThis senkin löytää. Putsausvaiheessa vaan täytyy olla varovainen. HJT ei vie mitään roskakoriin tms, vaan todella poistaa sen, minkä poistettavaksi asettaa.

Bissee, kiitos. Anteeksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)