Son of northern darkness 21.02.2005 12:51:00 | |
---|
Voisitteko kertoa joitain helppoja basso biisejä aloittelialle. Mielellään jotain Iron Maidenin, metallican tai pantheran tyylistä. |
Wil-J 21.02.2005 12:53:41 | |
---|
No jos haluat jotain Metallican, Maidenin tai Panteran tyylistä niin soita Metallicaa, Maidenia tai Panteraa. |
Son of northern darkness 21.02.2005 12:57:30 | |
---|
No jos haluat jotain Metallican, Maidenin tai Panteran tyylistä niin soita Metallicaa, Maidenia tai Panteraa. En tarkoittanut että juuri niitten bändien biisejä pitäis olla. Olisi kiva, jos tänne ei tulisi turhia kommentteja. Suositelkaa jotain |
Wil-J 21.02.2005 13:20:55 | |
---|
En tarkoittanut että juuri niitten bändien biisejä pitäis olla. Olisi kiva, jos tänne ei tulisi turhia kommentteja. Suositelkaa jotain No eihän tuo ole turha kommentti ollenkaan. Mikä noiden bändien biisien soittamisessa on vikana? Eivät ne kaikki vaikeita ole. Sen kun otat tabulatuurit netistä (tai blokkaat itse jos osaat) ja kuuntelet levyltä ja soitat mukana. |
Superbeast89 21.02.2005 13:56:49 | |
---|
www.mysongbook.com Tuolla on tabuja (jos käytät Guitar Pro ohjelmaa) ota vaikka "Killers" suht helppo maidenin biisi. If you are gonna rock, rock heavy! |
...And Justice For All 21.02.2005 14:06:45 | |
---|
Metallican biisit on aivan älyhelppoja. Ota alkuun vaikka enter sandman ja motorbreath. © ...And Justice For All. Kaikki naiset pidätetään, muut saa mennä. |
Son of northern darkness 21.02.2005 14:25:27 | |
---|
No eihän tuo ole turha kommentti ollenkaan. Mikä noiden bändien biisien soittamisessa on vikana? Eivät ne kaikki vaikeita ole. Sen kun otat tabulatuurit netistä (tai blokkaat itse jos osaat) ja kuuntelet levyltä ja soitat mukana. No ainakin From here to eternity on helppo. |
Incarnation 21.02.2005 15:51:41 | |
---|
she can destroy. Tämä oli hyvä! :D Pantera ehkä kannattaa jättää vielä toistaiseksi rauhaan jos olet ihan uusinta uutta oleva aloittelija. Rest in peace Dime |
Jooba 21.02.2005 16:32:57 | |
---|
Rammstein - Du hast Mokoma - Kasvot kohti itää Slipknot- Wait and Bleed Tossa pari hyvää ja suht helppoa varmaan aloittelijalle. Ja sit tietysti kaikki apulannan biisit on juoksutetunan kasilla et ne on aika hyväi rytmin kannalta. |
ozmo 21.02.2005 17:42:58 (muokattu 21.02.2005 17:43:50) | |
---|
Metallican biisit on aivan älyhelppoja. Saanen olla TÄYSIN eri mieltä. :) En sanoisi Puppetsia, Orionia tai vaikkapa Damage Inc.:iä älyhelpoks... Pantera ehkä kannattaa jättää vielä toistaiseksi rauhaan jos olet ihan uusinta uutta oleva aloittelija. Becomingia vois kokeilla suht aloittelijatkin. Ainakin itse tykkäsin tota soittaa aloitellessani... losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Son of northern darkness 21.02.2005 19:35:22 | |
---|
Tämä oli hyvä! :D Pantera ehkä kannattaa jättää vielä toistaiseksi rauhaan jos olet ihan uusinta uutta oleva aloittelija. Pari päivää olen soittanut. Paranoid menee jotenkuten. (En vain tiedä soitanko oikein mutta riittävän oikein mulle) |
NYdoll 22.02.2005 12:39:02 | |
---|
Jotenkin kummastutta tällainen "Kaikki Metallican/Panteran/Megadethin/Iron Maidenin/Slayerin biisit on ihan sairaan helppoja". Mun mielestä ne on ainakin ihan pöllön vaikeita. Tempo on yleensä niin kova, että multa ainakin loppuu kunto kesken aika nopeaan. Otetaan nyt vaikka tuo Killers esimerkiksi. Se intron oktaavihyppely ei ole kyllä aloittelijalle mikään iisi juttu. Itse suosittelisin perehtymään AC/DC:n biiseihin. Hyviä biisejä ja yksinkertaisia kuvioita. Esim. Highway to hell. metalli sykkii... |
Son of northern darkness 22.02.2005 14:12:37 | |
---|
Itse suosittelisin perehtymään AC/DC:n biiseihin. Hyviä biisejä ja yksinkertaisia kuvioita. Esim. Highway to hell. AC/DC on kyllä ihan hyvä bändi. Tyhmä, tyhmempi, basisiti. |
Hullu basisti 23.02.2005 17:11:51 | |
---|
Joo AC/DC piisejä on kiva treenata. Yks hyvä on kanssa Black Sabbath. Onhan niissäkin sellasia hankalampia kohtia, mutta mun mielestä ovat selkeitä ja kivoja opetella. "I have taken more out of alcohol than alcohol has taken out of me" Winston Churchill |
Dixon 23.02.2005 19:01:58 | |
---|
No Maidenilta ehdottomasti Trooper. |
NYdoll 23.02.2005 20:01:13 | |
---|
No Maidenilta ehdottomasti Trooper. ja tuossahan ei mee sormet hapoille... metalli sykkii... |
Dropped C 23.02.2005 22:11:55 | |
---|
Voihan sen paranoidin soittaa väärin, tai yleensä pikemminkin yksinkertaistaa.... Ei se koko piisiä sentään jauha ihan samaa ja tuleehan siihen G--------7h9--- D----7h9----- aina välillä väliin. Todella helppo biisi se kuitenkin on. Itse suosittelen Judas Priestin Breaking the Law:ia. On vielä helpompi. Mäkin osaan soittaa sen.... |
ja tuossahan ei mee sormet hapoille... No voihan se olla mutta kun soittaa sen parikymmentä kertaa läpi nii kyllä se menee. Kappalehan on todella helppo kestävyys paranee. Itelle tuo tais olla toinen kappale jonka soitin nii ei se nyt kovin vaikee ollu, kun enne kun alotin nii en ollu ees koskenu bassoon. |
Yövieras 23.02.2005 22:37:16 | |
---|
Aika hankalilta kuulostaa melkeinpä kaikki biisit mitä täällä on lueteltu.(vuoden soitto kokemuksella) Kasin sahaus on kyllä "perus" juttu, mutta jos soittotaito on vielä heikko voi truupperit sun muut rallatukset olla IMO turhan kinkkisiä. Voi johtua omista taidoista. Esim Audio Slaven Like a stone oli ekoja mitä ite soitin ja haastetta oli. (hymiö perkl.) Metsään on tullut jo dzääz. |
Yövieras 23.02.2005 22:40:06 | |
---|
Meiden, metallika, pantteri ja vaihtovirtatasavirta on kyllä kurkoja. Nopeata tuppaavat vain olemaan. Hiljaa hyvää tulee. Metsään on tullut jo dzääz. |