Vainoharhaa, en tiedä mitä nään vainoharhaa en unelmiini jää Rakensit unelmani luulin odottavani jotain suurempaa jätit minut petit minut käytit hyväksesi minun pelottomuutta Vainoharhaa, en tiedä mitä nään vainoharhaa en unelmiini jää Uhrasin paljon aikaa luulin löytäväni taikaa kun tarpeeksi etsin Unohdin itseni jätin sieluni uskoin jo tietäväni mitä teen Vainoharhaa, en tiedä mitä nään vainoharhaa en unelmiini jää Näin tänään. Tämä biisi on tehty jalat tukossa eilisen lenkin jälkeen, kahvikupin ääressä. Tulee vaan jatkuvasti ihmeellisen sekavaa tekstiä, vaikka paperilla näyttää ihan ok. Mutta kertokaa te suret ja viisaat ;) Kiitos. And rämina goe's on... r0k r0k |
willow1 23.02.2005 19:00:09 | |
---|
Nämähän olivat jotenkin koskettavat sanat :) |
Sa,kke 23.02.2005 19:04:18 | |
---|
Kiitoksia. En niitä kyllä koskettaviksi ajatellut :) And rämina goe's on... r0k r0k |
vain0harha 23.02.2005 19:21:38 | |
---|
Vainoharha on kyl aika tyhmä. Mut se kuuluu ainakin muhun, se aiheuttaa pahaa. Mut se kuuluu minuun, jos en olis näin vainoharhainen niin en olis sama ihminen. Mä en haluu muuttuu muuks vaik en tykkäiskään itsestäni. Off topiccia. Hienosti kyllä taas oot saanu sanoiks asioita. Tääkin on mulle helvetin tuttua. Ehkä mun nickistäkin sen huomaa. Se on joku pinkinvärinen naurava olio se vainoharha varmaan, itekki oon tehny siitä lauluja tosin joskus nuorempana ja tyhmempänä. Nyt loppuu aika. Kiitos taaaaas. |
willow1 23.02.2005 20:40:58 | |
---|
Kiitoksia. En niitä kyllä koskettaviksi ajatellut :) Mutta ovat sitä kuitenkin :) Ihan noin vainko ne keksit? I don’t give a fuck if ya hate me |
Sa,kke 23.02.2005 22:52:28 | |
---|
Nooh. Rupes toi kertsi pyörimään päässä ja siihen ympärille rupesin rakentelemaan. Ei tätä biisiä ole kauheasti hiottu :) And rämina goe's on... r0k r0k |
willow1 24.02.2005 19:57:26 | |
---|
Nooh. Rupes toi kertsi pyörimään päässä ja siihen ympärille rupesin rakentelemaan. Ei tätä biisiä ole kauheasti hiottu :) Oletkos itse oikein laulaja? ;D I don’t give a fuck if ya hate me |
Sa,kke 24.02.2005 22:22:41 | |
---|
Heh. No kyllähän sitä kovasti tulee laulettua. Tosin ei ole tota esiintymiskokemusta pahemmin. Ei oikein tarkka tietoa osaanko laulaa ;) And rämina goe's on... r0k r0k |
willow1 25.02.2005 11:48:26 | |
---|
Heh. No kyllähän sitä kovasti tulee laulettua. Tosin ei ole tota esiintymiskokemusta pahemmin. Ei oikein tarkka tietoa osaanko laulaa ;) No kyllä mäkin laulan vaikka en osaakaan laulaa yhtään hehe ;D Mutta kyllä mä olen varma, että sussa on potentiaalia tulla laulajaksi :) Kunhan vain saat sitä esiintymiskokemusta.. Mulle voit aina tulla esiintymään ;P I don’t give a fuck if ya hate me |