Peijooni 16.03.2003 18:30:54 | |
---|
Footswitchi ois poikaa tohon mun Laneyn TFX200:seen. Manuaalissa sanotaan että sen pitää olla FS2. Mitä tuo FS2 tarkoittaa? Käykö myös muiden valmistajien FS2 jalkakytkin tuohon vahvistimeen? Ne ei varmaankaan oo mitään kovin monimutkaisia laitoksia eli ei uskois olevan kovin vaikeeta tehä semmonen ite. Onko kellään kokeumuksia? |
moikki 16.03.2003 19:57:57 | |
---|
Onko kellään kokeumuksia? Minä tein itse. Ei tarvitse kuin laittaa semmoinen polkaistava kytkin johonkin laatikkoon ja se katkasin vaikka vanhaan kitaranpiuhaan kiinni. |
öö.. oiskohan jotain tarkempaa ohjetta? |
A. Järvinen 16.03.2003 21:43:55 | |
---|
öö.. oiskohan jotain tarkempaa ohjetta? Noo, ei tuo paljoa insinöörin taitoja tarvitse. Eihän siinä ole, kuin kaksi napaa, ja se on yhdistettynä silloin kun poljinta on painettu. Kun taas poljin "vapautetaan" ei piuhojen välillä kulje virta. Olipas selvästi selitetty... No, sp-elektroniikasta saa tuommoisia jalkakytkimiä, (millaista minä käytin säröpedaalissani) tuolle kasaat kotelon, ostat 6.3mm plugin ja kytket sen jälkeen vermeet oikein. |
Peijooni 16.03.2003 23:09:51 | |
---|
Jos siinä ois vaan yks nappi ni sillon sen luulis olevan maailman yksinkertasin juttu, mutku pitää olla kaks ni sit en oikeen tajuu miten se pitäis tehdä. Löytyisköhän netistä jostain jotain kytkentäkaaviota tai vastaavaa? Yritin ettii, mutta en oikeen löytänyt... |
A. Järvinen 17.03.2003 23:29:37 | |
---|
Jos siinä ois vaan yks nappi ni sillon sen luulis olevan maailman yksinkertasin juttu, mutku pitää olla kaks ni sit en oikeen tajuu miten se pitäis tehdä. Löytyisköhän netistä jostain jotain kytkentäkaaviota tai vastaavaa? Yritin ettii, mutta en oikeen löytänyt... No eiköhän se ole vastaavanlainen, mutta siinä on vain stereoplugi ja kaksi painiketta. Järjestystä en osaa sanoa, kysäseppä vaikka ko. firman customer servicestä. |
Hanok 18.03.2003 12:09:40 | |
---|
No eiköhän se ole vastaavanlainen, mutta siinä on vain stereoplugi ja kaksi painiketta. Järjestystä en osaa sanoa, kysäseppä vaikka ko. firman customer servicestä. Voihan sen järjestyksen luultavasti selvittää kokeilemallakin. Piuhan toinen pää vahvistimen footswitch-liittimeen ja toisesta päästä liittimet irti. Napoja yhdistelemällä se oikea järjestys löytyy. No, omalla vastuulla.
|