Aihe: Panteran Rexin bassot? 4-vai 5-kielinen?
1 2
Incarnation
22.02.2005 22:29:27
4-kielistä Rex soitti Panteran alusta loppuun ja 5-kielistä Vulgarilta lähtien. Täysin hän ei siis 4-kielisyyttä hyljännyt missään vaiheessa.
Rest in peace Dime
Twist
22.02.2005 22:34:14
4-kielistä Rex soitti Panteran alusta loppuun ja 5-kielistä Vulgarilta lähtien. Täysin hän ei siis 4-kielisyyttä hyljännyt missään vaiheessa.

Tulihan se vastaus sieltä =D kiitos.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
ozmo
22.02.2005 22:43:40
Tulihan se vastaus sieltä =D kiitos.

Oujea... Nyt vaan älytöntä härdelliä pystyyn offtopicin merkeissä. ;) No ei oikeesti...
Edelleen huvittais tietää, et kysyitkö tota ihan muuten vaan vai oletko niitä ihme tyyppejä, jotka ajattelevat tyyliin "idolini soitti ton biisin nelikielisellä, nyt en voi millään ottaa B:tä tuolta alempaa, koska ei Rex Brownkaan niin tehnyt..."
losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen!
Twist
22.02.2005 22:49:04 (muokattu 22.02.2005 22:50:01)
Oujea... Nyt vaan älytöntä härdelliä pystyyn offtopicin merkeissä. ;) No ei oikeesti...
Edelleen huvittais tietää, et kysyitkö tota ihan muuten vaan vai oletko niitä ihme tyyppejä, jotka ajattelevat tyyliin "idolini soitti ton biisin nelikielisellä, nyt en voi millään ottaa B:tä tuolta alempaa, koska ei Rex Brownkaan niin tehnyt..."

En mä sitä. Mulla on ollu muutenkin vaikeuksia että aloittaisiko suoraan 5-kielisellä vai 4-kielisellä? Ja sitte että pitäisikö edes harkita koko asiaa. Rexi on ollu sellanen "innostuksen lähde".. Eli sen takia olen innostunut tästä basson aloittamisesta. Ja muutenkin se olisi ihan hyvä varmaankin jos alottaisi... Saisi vaihtelua tuohon soittamiseen kitaran ohella.
Incarnation
22.02.2005 23:09:40
En mä sitä. Mulla on ollu muutenkin vaikeuksia että aloittaisiko suoraan 5-kielisellä vai 4-kielisellä? Ja sitte että pitäisikö edes harkita koko asiaa. Rexi on ollu sellanen "innostuksen lähde".. Eli sen takia olen innostunut tästä basson aloittamisesta. Ja muutenkin se olisi ihan hyvä varmaankin jos alottaisi... Saisi vaihtelua tuohon soittamiseen kitaran ohella.

Kaksipiippuinen juttu tuo, että kummalla aloittaa.

Itse aloitin 4-kielisellä ja sittemmin siirryin 5-kieliseen. Suosittelen 4-kielisellä aloitusta.
Rest in peace Dime
Twist
22.02.2005 23:11:06
Kaksipiippuinen juttu tuo, että kummalla aloittaa.

Itse aloitin 4-kielisellä ja sittemmin siirryin 5-kieliseen. Suosittelen 4-kielisellä aloitusta.

4-kielisen saa myös pikkasen halvemmallakin.
Johannes_t
22.02.2005 23:14:12

aloittaisiko suoraan 5-kielisellä vai 4-kielisellä?

Sillä kielten määrällä ei edes aloitusvaiheessa ole kummempaa merkitystä. Ihan samalla lailla sitä vitostakin soitetaan. Kokemuksen myötä oppii (toivottavasti) funtsimaan milloin se viides kieli on tarpeen ja milloin ei.
pardy
23.02.2005 20:08:51

jos käyttää sanaa "munsta".

*POTK!* Sinut juuri bannattiin viikoksi! :)
Basisti.
Twist
23.02.2005 20:28:25
*POTK!* Sinut juuri bannattiin viikoksi! :)

Hahaa 8) vahvistin? Orange Crush 20b?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)