Aihe: Kornin Head löysy Jeesus Kristuksen?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
MrQ
23.02.2005 14:50:55
"Guitarist Brian "Head" Welch, a founding member of Korn, has left the band and has rededicated his life to Christianity, according to the group's management.

"Korn has parted ways with guitarist Brian 'Head' Welch, who has chosen Jesus Christ as his savior, and will be dedicating his musical pursuits to that end," a statement from the band reads. "Korn respects Brian's wishes, and hopes he finds the happiness he's searching for."

The announcement puts to rest weeks of rumors that Welch was unhappy with Korn's direction. On February 8, he had apparently written a "letter of resignation" to the band's management. In the note, Welch detailed a long list of reasons for leaving the band, including increased moral objections to Korn's music and videos. In particular, he was upset by how he was portrayed in the clip for their cover of Cameo's "Word Up," off their recently released Greatest Hits, Vol. 1 album. In the video, Welch's face was superimposed on a dog patrolling a strip club.

Welch plans on further explaining his decision to leave Korn this coming Sunday, when he'll address the congregation at the Valley Bible Fellowship in Bakersfield, California. And on February 28 he plans to leave for Israel.

According to Korn's management, the band is currently in the studio working on a new record, which is due in stores in September."

http://www.korn.com/korn/index.php?newsID=1

Tiedä sitten että onko tämä jonkinmoinen temppu? Käykää lukemassa tuolta Kornin sivuilta.

Ei tähän voi sanoa kuin että vitun keskonen, minkä teki.

Joku laki pitäisi olla kieltämässä muusikoita tekemästä POD:eja. Saatanan hihhulit.
Jokunen
23.02.2005 15:59:47
Eiköhän kuuluisat muusikotkin saa elää elämäänsä, niinkuin tykkää! Kyllähän se monia varmaan vituttaa, kun Head lopettaa Kornissa, mutta se on vaan musiikkia, uskonto on joillekin elämäntapa..
HA!
Twist
23.02.2005 16:21:43
Eiköhän kuuluisat muusikotkin saa elää elämäänsä, niinkuin tykkää! Kyllähän se monia varmaan vituttaa, kun Head lopettaa Kornissa, mutta se on vaan musiikkia, uskonto on joillekin elämäntapa..

Näin on.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
petrutsi
23.02.2005 17:30:14
En kauheasti yhtyeestä tykkäillyt mutta rispektit Headille. Varmasti tovi pohdittu päätöstä.
Twist
23.02.2005 18:16:33
Voisi muuten olla näinkin että Head lähti sen videon takia. Ei Head tykännyt laisinkaan siitä Word Up-videosta. Olis prkl tehny jonki toisenlaisen videon ;)
TuukkaN
23.02.2005 18:24:55

Musiikki on joillekkin elämäntapa...
Whatever the problem is, Clint Eastwood is going to fix it.
MrQ
23.02.2005 18:30:18

Ei minua vituta se että se lähtee kornista, se ei ole tarjonnut mitään sitten FTL:in mutta se syy on sarjassamme "voiko typerämpää enää olla."

"Sori jätkät, Jeesus kieltää hevin, mun tarttee mennä nyt kiduttamaan lapsia ja naisia ja olla vanhurskas"
stratocaster
23.02.2005 18:35:08
Ei minua vituta se että se lähtee kornista, se ei ole tarjonnut mitään sitten FTL:in mutta se syy on sarjassamme "voiko typerämpää enää olla."

"Sori jätkät, Jeesus kieltää hevin, mun tarttee mennä nyt kiduttamaan lapsia ja naisia ja olla vanhurskas"

Kyllä mä luulen että jätkä jatkaa ihan hevilinjalla.
R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004)
Twist
23.02.2005 18:48:27

Sen kuulee sitten kun levy tulee.
Planetist
23.02.2005 19:05:46
Voisi muuten olla näinkin että Head lähti sen videon takia. Ei Head tykännyt laisinkaan siitä Word Up-videosta. Olis prkl tehny jonki toisenlaisen videon ;)

Eikös se video muuten ole jonkun suomalaisen ohjaama?
-------------- ...alkuaineiden jaksollisesta taulukosta valitsemme raskaimman siihen pyrimme kemian keinoin ja talouden keinoin ja runouden ja laulun... CMX - Raskas -------------- Pastilli?
Twist
23.02.2005 19:14:26
Eikös se video muuten ole jonkun suomalaisen ohjaama?

Olihan se... tais olla väärä valinta =p
Jokunen
23.02.2005 19:23:42
Musiikki on joillekkin elämäntapa...

Niin on ja kunnioitan niitä ihmisiä ja heidän elämäntapaansa ihan yhtä paljon, kuin uskovaisten. Kunhan ei ruveta tyrkyttämään omia juttuja muille..
HA!
MrQ
23.02.2005 19:33:29

Mallia POD: julistetaan umpityhmiä jenkkiteinejä messuamaan jumalaa.

Saatananpalvontakin on parempi ratkaisu, jos siinä etenkin on mukana vuohia ja neitsyitä.
Phobophile
23.02.2005 19:36:01
Vasta nyt huomasin että otsikossa on typo.

Jatkakaa.
mustoo valloo
Twist
23.02.2005 19:39:20
Vasta nyt huomasin että otsikossa on typo.

Jatkakaa.

On se ihmeellistä prkl ;)
Pelsi
23.02.2005 20:58:26
Mallia POD: julistetaan umpityhmiä jenkkiteinejä messuamaan jumalaa.

Saatananpalvontakin on parempi ratkaisu, jos siinä etenkin on mukana vuohia ja neitsyitä.

Kylläpäs tulee taas provoa. Jätän suosiolla vastaamatta, ettei menisi tappeluksi ja täten menisi hyvä ketju lukkoon.
Kalamies #3 >-)))>
MrQ
23.02.2005 21:01:21
Kylläpäs tulee taas provoa. Jätän suosiolla vastaamatta, ettei menisi tappeluksi ja täten menisi hyvä ketju lukkoon.

Ei se ole provo, lukuunottamatta vuohta ja neitsyttä.

Musta satanismi ja saatananpalvonta on kristinuskoa parempia vaihtoehtoja joskaan en näe kummassakaan niin mitään tolkkua.

Vastavoimia tuen aina enemmän kuin olemassaolevia instituutioita.

Maailma tarvitsee esimerkkejä... Joskaan en välttämättä pitäisi satanismia tms. malliesimerkkinä moisesta.
Mohla
23.02.2005 21:23:19

No, joo. Jos nyt tätä saatanan palvontaa ja kristinuskoa alkaa rinnastamaan, niin mun pisteet menee kyllä kristittyjen puolelle, koska ne yrittää kuitenkin parantaa maailmaa jotenkin. Saatanan palvojat taas haluaa pahaa.

Kyllä mä hyvästä ja pahasta valitsen kuitenkin sen ensimmäisen.
Ja jos joku nyt sanoo että kristinusko on paha, niin sitten se on ainakin se vähemmän paha vaihtoehto.

Tosin, turhaa alkaa taas jauhamaan tämmöstä, menee pian offtopickiksi.

Kyllähän se on kaikilla muusikoilla kuin muillakin ihmisillä oikeus tehdä elämällään mitä lystää. Onnea vaan Päälle valitsemallaan tiellä.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Super-Jari
23.02.2005 21:31:08
No, joo. Jos nyt tätä saatanan palvontaa ja kristinuskoa alkaa rinnastamaan, niin mun pisteet menee kyllä kristittyjen puolelle, koska ne yrittää kuitenkin parantaa maailmaa jotenkin. Saatanan palvojat taas haluaa pahaa.

Kyllä mä hyvästä ja pahasta valitsen kuitenkin sen ensimmäisen.
Ja jos joku nyt sanoo että kristinusko on paha, niin sitten se on ainakin se vähemmän paha vaihtoehto.

Tosin, turhaa alkaa taas jauhamaan tämmöstä, menee pian offtopickiksi.

Kyllähän se on kaikilla muusikoilla kuin muillakin ihmisillä oikeus tehdä elämällään mitä lystää. Onnea vaan Päälle valitsemallaan tiellä.

Hihii.. kummathan on tappaneet enemmän ihmisiä?
Sinä olet, Vasara, outo.
-Vilhelmus
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)