arancia 14.03.2003 13:14:48 | |
---|
Oliko jonkun bändi soittamassa loiste katselmuksissa tai klubeissa? Mietin vaan kiinnostuksen vuoksi ku itse oltiin bändin kanssa että oliko täältä ketään muita.. :) Jos et itse tiedä niin ei sitä kukaan puolestakaan päätä... |
Eläin 15.03.2003 11:03:35 | |
---|
Me (Collarbone) olimme, ensin Vernissassa ja nyt perjantaina Kulttuurikeskuksessa... Itseasiassa mehän jaoimme eilen pukuhuoneen teidän kanssa... =) |
arancia 15.03.2003 13:40:57 | |
---|
Juu niinpä tais olla... Ai tekin olitte keskivikkona vernissassa soittamassa... :) Jos et itse tiedä niin ei sitä kukaan puolestakaan päätä... |
Eläin 16.03.2003 17:46:35 | |
---|
Juu niinpä tais olla... Ai tekin olitte keskivikkona vernissassa soittamassa... :) Eipäs kun sunnuntaina. Hyvä meininki oli Tapiolassa, vai mitä? |
arancia 16.03.2003 18:25:20 | |
---|
oli joo, eka vähä mietittiin et hemmetti vieköön onko vähä ankeeta ku ihmiset vaan istuu ja kattoo mut oliki sit huomattavasti rennompaa.. :) Ainoo et valot tuli aluks silleen ettei nähny yleisöön päin yhtään mitään eikä oikein tienny mihin olis kattonu.. Ja yhtäkkii valot meni yleisöön ja me oltii pimennossa.. No joo mitäs pienstä.. Näittekö tai kuulitteko ku soitettiin? Jos et itse tiedä niin ei sitä kukaan puolestakaan päätä... |
Jeps..Me (marble frame) soitettiin sunnuntaina vernissassa ja perjantaina louhisalissa. voitittekote sieltä jotain? Meidän basisti sai tyylikkyydestä loistelampun ja laulaja/kitasistimme sai wah-wah:in käytöstä loistelampun. If it sells, it's art |
arancia 16.03.2003 20:16:43 | |
---|
Meijän rumpali sai persoonallisesta biisin lopettamisesta loiste lampun.. :) me soitettin lauantaina vernissassa, keskiviikkona samassa paikassa ja perjantaina louhi klubilla... Jos et itse tiedä niin ei sitä kukaan puolestakaan päätä... |
Eläin 26.03.2003 23:45:12 | |
---|
Näittekö tai kuulitteko ku soitettiin? Takahuoneessa kuunneltiin, hyvältä kuulosti. Saatiin mekin joku kunniamaininta, en muista mikä mutta siellä palautekirjeessä se lukee. Tapiolan keikka meni aivan helvetin hyvin kun taas Vernissan voimaton rävellys hävettää vieläkin. Saatiin silti hyvää palautetta :O |