Apua tarvittais. Olen äänitellyt huvin vuoksi ja harrastelu- mielessä vanhalla Pena III :lla (sisällä Creative 24 -äänikortti ). On pelannut ja riittänyt tarpeisiini ihan hyvin. Nyt ostin kannetavan Acer Aspire 1522 WLMi (tarkemmat tiedot ihan jutun alla ) Siinä taas sisällä on Vinyl -integroitu piiri. Softana olen käyttänyt N-Trakkia joka riittä omiin tarpeisiin aivan hyvin. Ohjelma ei pyöri kuitenkaan ollenkaan Acerin kannettavassa ( pökii ja epäsynkkaa yms. ) vaikka kuinka optimois buffereita yms?. Mikähän vikana? Mikä neuvoksi? Auttaako asiaan jos hommaan ulkoisen äänikortin? USB? Firewire? Mitä suosittelisitte, ei tarvi olla mikään super-hifi. Kunhan jonkun puolen tusinaa raitaa saisi. Tiedot kannettavasta; Acer Aspire 1522 WLMi · AMD Athlon 64 3000+ prosessori · Windows XP Home käyttöjärjestelmä · 512MB keskusmuisti · 60GB kiintolevy · 15.4" Widescreen XGA TFT-näyttö · DVD±RW asema · VIA NVidia GeForce FX Go5700 - 64MB näytönohjain · Integroitu verkkokortti ja Wlan · 56K modeemi · Paino 3,6 Kg · Adobe Acrobat Reader, Norton AntiVirus, Cyberlink PowerDVD , Acer System Recovery, Acer Launch Manager, NTI CD-Maker, Aspire Arcade, Acer eManager, Acer Disk-to-Disk Recovery · Takuu 1 vuosi Lisää koriin Liitännät: 1 x näyttö / video - S-videon ulostulo 1 x IEEE 1394 (FireWire) 4 x Hi-Speed USB 1 x modeemi - puhelinlinja - RJ-11 1 x verkko - Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T - RJ-45 1 x näyttö / video - VGA - 15-nastainen HD D-Sub (HD-15) 1 x mikrofoni - sisäänmeno - miniliitin: 3,5 mm 1 x kuulokkeet - ulostulo - miniliitin: stereo, 3,5 mm 1 x infrapuna - IrDA 1 x rinnakkainen - IEEE 1284 (EPP/ECP) - 25-nastainen D-Sub (DB-25) |
Mulla on Acer kanssa (tosin mäkki houkuttais). Äänikorttina on Mark of the unicornin 828 mk II, firewire-liitäntäinen vehjes, jolla saa laitettua kelposti kymmenen raitaa kerralla kovolle. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. |