Kanniainen on kuulemma lopettanut soittamisen tyystin. Niin mä vähän uumoilinkin. - |
HeavyMachinery 24.02.2005 13:17:01 | |
---|
Kanniainen on kuulemma lopettanut soittamisen tyystin. Kuka siihen oikeasti pystyy ? Minä tiedän - siis pelkään ! |
Jemo 27.02.2005 00:47:08 | |
---|
Peippo on yksi niistä syistä miksi minä soitan rumpuja. Esim. Dinosaurus Stereophonicus -levyllä aivan äärettömän hienoa soitantaa. Osaa pitää homman aivan äärimmäisen yksinkertaisena mutta tarkkana ja tyylikkäänä, mutta oikeaseen kohtaan kyllä löytää helvetin hyvän fillin. Oiva esimerkki loistavasta rumputyöskentelystä tällä levyllä on Iliman pielet -biisi, jonka säkeen ghost-komppi on aika veikeä. Minulta meni pitkään tajuta mitä siinä oikeasti tapahtuu. Toinen vastaavanlainen loistava biisi on Olkoon täysi sinun maljasi. Siinä on hienoja komppeja, esim. se alun 15/4 intro. Tyylitajusta kertoo esim. Meidän syntimme. Miettikääpä kuinka paljon itse käyttäisitte siinä alkuriffissä pelttejä ja mättöä? Peippo hoitaa homman aika minimalistisen tyylikkäästi. Homma toimii. Dinosauruksen rumpusoundit on muuten parhaat mitä minä olen koskaan millään levyllä kuullut. Paljon on kuulunut poikkeaviakin mielipiteitä, useista ihmisistä se on aivan täyttä skeidaa, mutta minä tykkään. -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Youni 27.02.2005 11:14:41 | |
---|
Peipon soitannasta huomaa taas sen kuinka yksinkertaisillakin jutuilla saa hienoa musiikkia aikaan. Omakin settini on pysynyt pienenä, olen haikaillut tuplapedaalin perään, mutta en enää. Ihan sama, tämä äijä vetää yksinkertaisilla jutuilla loistavaa musiikkia. Kompit ovat todella hyviä. Niin ja enhän minä pidä CMX:stä...enhän? Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
fmcruelty 27.02.2005 11:58:42 | |
---|
Yhdyn täysin yleiseen mielipiteeseen. Varsinkun Surunmurhaajan kertsis menee tapitukset aika mielenkiintosesti ja komppi sen mukaan. Koittakaas kuunnella, jos ei viä oo kohalle osunu. Kirjoitan parhaillaan päättötyötä ja ressiä pukkaa... Jos huono säkä käy, niin saatan jopa käyttäytyä väkivaltaisesti. |
Youni 27.02.2005 21:00:39 | |
---|
Kiusaajien kiusaaja-biisissä on kyllä mahtava komppi. Yksinkertainen, mutta niin pirun menevä. Ja saundit on enemmän kuin kohdallaan. Kuunnelkaa toki! Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Jemo 01.03.2005 13:17:54 | |
---|
Peipon soitannasta huomaa taas sen kuinka yksinkertaisillakin jutuilla saa hienoa musiikkia aikaan. Omakin settini on pysynyt pienenä, olen haikaillut tuplapedaalin perään, mutta en enää. Ihan sama, tämä äijä vetää yksinkertaisilla jutuilla loistavaa musiikkia. Kompit ovat todella hyviä. Niin ja enhän minä pidä CMX:stä...enhän? Peipollahan jossain vaiheessa oli tuplat. Ainakin Isohaaran aikoihin. Ei se niitä paljon käytä. Ja levyllä kai tuplia on vain (?) Väkivallan moottoreissa. Peippo on muuten livenä Peto. Kylmänmarjan rumpusoolo... Brrh. -Jemo Olemme kuulemma jakomielitautinen. Muuten mukavia! -Einuli |
Tama-chan 23.03.2012 16:07:03 | |
---|
Yksi sana: Talvikuningas! Kannattaa kuunnella läpi pelkästään Tuomas Peipon soiton takia, kerta toisensa jälkeen sieltä löytyy hienouksia. Jos Tuomas lukee näitä niin lähetetään tätä kautta suuri kunnioitus siitä innovatiivisuudesta mitä siellä soitossa on, taidon lisäksi tietenkin. Mulla on tuplapedaalit - fillarissa |
htm 22.07.2012 01:30:24 | |
---|
Tama-chan: Yksi sana: Talvikuningas! Kannattaa kuunnella läpi pelkästään Tuomas Peipon soiton takia, kerta toisensa jälkeen sieltä löytyy hienouksia. Jos Tuomas lukee näitä niin lähetetään tätä kautta suuri kunnioitus siitä innovatiivisuudesta mitä siellä soitossa on, taidon lisäksi tietenkin. Kyllä. Varsinkin Kosmologisen vakion laulussa on ihan käsittämätön groove. www.signumfreud.com |