Aihe: Meikkiksen "uudet" runmut!
1 2 3
Bacchus
22.02.2005 13:19:18
No totta kai haisee.. ja joka ruuvin välistä löytyy permanentattua tukkaa.. ja on sitä basareissa tyynyjen sijastaki..

Ähää, hyvää demppiä, ja jos haluaa soivemman basarin niin kiharat voi aina pistää sohvantäytteeksi.;)

Nappasinpas tässä omista Genistoista kuvan. Vähän hämärässä valossa, ja ilman peltejä ym, mutta jonkun käsityksen siitä saapi.

http://muusikoiden.net/dyn/members/11507.jpg
-
Viceroy
22.02.2005 14:23:02

On kyl maukkaan näköisiä pönttöjä noi Genistat. Omat Cabriat on aika karvalakit noihin verrattuna. Onneksi olkoon Anzelmosm Jörgin saaliista!
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
afro
22.02.2005 15:14:10 (muokattu 22.02.2005 15:14:31)
Hienot pöntöt on Bacchuksellakin!
En vain jotenkin itse pidä noista Genistan lugeista, mutta muuten ne on kyllä loistokannuja.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Youni
22.02.2005 18:01:46
On kyl maukkaan näköisiä pönttöjä noi Genistat. Omat Cabriat on aika karvalakit noihin verrattuna. Onneksi olkoon Anzelmosm Jörgin saaliista!

Pöh, Cabrioissa mitään vikaa oo...

Juu, onneksi olkoon vaan yleisesti kaikille Premierit omistaville. Premier on parhautta.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
hollmi-5
22.02.2005 22:02:50 (muokattu 22.02.2005 22:03:07)
Bacchuksen Genistat on Roc´n´Roll. Tuon parempaa setuppia ei ole. Vielä kun laittaa riden, haitsun ja pari isoa crashia, niin mikään ei voi mennä vikaan. Tyylikäs värikin sattunut pannuihin.
Mika Hollström
Bacchus
22.02.2005 22:12:40
Hienot pöntöt on Bacchuksellakin!
En vain jotenkin itse pidä noista Genistan lugeista, mutta muuten ne on kyllä loistokannuja.

-

Bacchuksen Genistat on Roc´n´Roll. Tuon parempaa setuppia ei ole. Vielä kun laittaa riden, haitsun ja pari isoa crashia, niin mikään ei voi mennä vikaan. Tyylikäs värikin sattunut pannuihin.

Kiitokset kehuista!

Juu, se on kyllä todellinen rokkikattaus. Niinkuin hollmi sanoit, pari isompaa crashia, jykevä ride ja haikat niin johan kulkee.;) Väri on aika jännä, se on todella tummanpunainen ja kuultaa nätisti, vähän kauempaa setti tosin näyttää melko rusehtavalta/mustalta. Tykkään kyllä.

Hankin tarkoituksella vähän erilaisen setin verrattuna aiempiin, tekee ihan hyvää treenata yhdellä etutomilla ja kahdella lattiatomilla. Tulee eri näkökulmia soittoon.
-
v bear
22.02.2005 22:35:27
Pöh, Cabrioissa mitään vikaa oo...

Juu, onneksi olkoon vaan yleisesti kaikille Premierit omistaville. Premier on parhautta.

pitäskö perustaa premier clubi!! = )
twist twist on jumala
Bacchus
22.02.2005 22:37:46
pitäskö perustaa premier clubi!! = )

Hei, semmonen on jo, nimittäin Premier Nights Helsingissä. Siellä on melkoisesti "jäseniä", tasosta ja musikaalisuudesta en sano mitään. Onneksi vierestä löytyy Corner Pub jossa hevi raikaa...
-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)