swallow 22.02.2005 17:58:50 | |
---|
Eli minkälaiset kalvot mun olis huva hommata?? Soundi olis jees olla sellanen suht matala ja soiva..ööö kertoo varmaan paljon mut musa tyyli olis nopee ja suht raskas! Esim. Endstand,Sick of it all ja jotain muita tiukkoja .. |
Youni 22.02.2005 18:04:31 | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
pehmo 22.02.2005 22:11:16 | |
---|
Eli minkälaiset kalvot mun olis huva hommata?? Soundi olis jees olla sellanen suht matala ja soiva..ööö kertoo varmaan paljon mut musa tyyli olis nopee ja suht raskas! Esim. Endstand,Sick of it all ja jotain muita tiukkoja .. Ööh. Meet vaikka sinne kauppaan ja kysyt matalaäänisiä, mutta soivia kalvoja ja sanot, että sun musatyylis on nopee ja suht raskas. Sitten vielä virität ne. Je dois partir |
Ööh. Meet vaikka sinne kauppaan ja kysyt matalaäänisiä, mutta soivia kalvoja ja sanot, että sun musatyylis on nopee ja suht raskas. Sitten vielä virität ne. .....sitten ne tökkää sulle pin stripet käteen, sen jälkeen vituttaa kuin pientä oravaa...... mikä ihmeen zildjian.....? |
Ruoste 22.02.2005 22:18:00 | |
---|
.....sitten ne tökkää sulle pin stripet käteen, sen jälkeen vituttaa kuin pientä oravaa...... ei vituta välttämättä, mie oon ainakin tyytyväinen pin stripeihin... (väärä kielikuva, ei ole todistettavissa että pieniä oravia vituttaa xDD) savu nuolee raunioita, tiedäthän miltä tuntuu, kaivella persettään likaisella kakkulapiolla... |
Tama (Royal Star) 22.02.2005 22:22:36 | |
---|
ei vituta välttämättä, mie oon ainakin tyytyväinen pin stripeihin... (väärä kielikuva, ei ole todistettavissa että pieniä oravia vituttaa xDD) kyllä niitä varmasti kyrpii, jos vaikka käpy on jäässä. en minäkään stripejä vihaa, tuntuvat olevan vaan aika ärsyttäviä virittää, pari kertaa palanut kavereiden hermot, ja oma selkä kipeytynyt, kun ei saanu hjyvää soundia sitten millään. nyt on G1/G2, ne on ihan kelvolliset. vituttaa vaan, kun kalvoja kertyy, nyt niitä on jo pitkälti yli toistakymmentä ;) mikä ihmeen zildjian.....? |
vernie 22.02.2005 22:28:31 | |
---|
Jos soivia kalvoja pyytää, niin tuskin saa pinstripea. Itselläni on toiminut hyvin Remon emperor+ambassador-yhdistelmä. "Watch my back" sanoi kyttyräselkä. |
Bacchus 22.02.2005 22:32:02 | |
---|
Eli minkälaiset kalvot mun olis huva hommata?? Soundi olis jees olla sellanen suht matala ja soiva..ööö kertoo varmaan paljon mut musa tyyli olis nopee ja suht raskas! Esim. Endstand,Sick of it all ja jotain muita tiukkoja .. Virveliin päälle Remon Cs coated (suht soiva), Evansin Reverse dot (suht soiva) tai Evansin Genera HD (kuiva). Alle Remon Ambassador Snare Side tai Evansin Hazy 300. Tomeihin päälle Remon Emperor tai Evansin G2. Alle Remon Ambassador tai Evansin G1. Basariin lyöntipuolelle (ilmaisenkin itseni diplomaattisesti, enkä käytä kiistanalaisia etu-ja takakalvo ilmaisuja basarista puhuttaessa;) Remon Powerstroke 3, tai Evansin EQ2 tai EQ3. Resopuolelle Remon Ambassador tai Evansin EQ3 resonant. Periaatteessa aika sama ostatko Remoa vai Evansia jos et kummillakaan ole pahemmin soitellut. Itse käytän Evansia, mutta nyt taidan hankkia uuteen settiin Remoa, juurikin noista yllämainituista sarjoista. (väärä kielikuva, ei ole todistettavissa että pieniä oravia vituttaa xDD) Mut jos vituttais, niin vituttais ihan saakelisti! Näin sen on pakko olla. - |
LaquerHead 26.02.2005 06:40:37 | |
---|
Hommaapa lyöntikalvoiks Aquarianin Perfomance II:t ja resoiks vaikka remon ambassadorit. Bassariin ehdottomasti Aquarianin valmiiks dempattu super kick II ja voit unohtaa tyynyviritykset. Toimii ainakin mulla tosi hyvin. Tietysti jos tomien kans haluu pelata varman päälle nii Remon Pinstripe on kans tuttu ja turvallinen/edullinen vaihtoehto. Snarekalvoon on vähän vaikea antaa vinkkiä kun en tiedä minkälaista soundia haet, mut Remo CS batter karhea (lätkällä) on mun mielestä aika hyvä yleiskalvo. Sen minkä edestään löytää, kannattaa laittaa taskuun. |
Viceroy 26.02.2005 10:41:45 | |
---|
Laquerhead sanoi aivan oikein: Pinstripet ovat varma ja suht edullinen valinta. Toimii raskaassa musassa tasaisen hyvin, eikä tarvi stressailla paljoakaan virityksistä. Bassariin voin suositella Remon Powerstroke 3 -kalvoa. Jytisee niin maan peijoonisti. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |