Aihe: Jagmasterin mikkien puolitus?
1
juhakki
22.02.2005 14:16:08 (muokattu 22.02.2005 14:16:26)
Löysin tälläisen linkin:

http://pwp.ibl.bm/~rgonzale/guitar/jagmod/jagmod.html

Ymmärsinkö oikein, että yhdellä potikan nostolla voidaan molemmat mikit puolittaa. Minulle kun tämä elektroniikka on aika hepreaa, varsinkin englanniksi selitettynä :) Tämä kitara-malli kun kiinnostaisi minua erikoisuutensa takia, ja tuolla toimenpiteellä saisi vielä lisää saundivariaatioita. Ja miten nuo mikin kuoret vaikuttavat saundiin, vai ovatko pelkästään kosmetiikkaa?
Ei sitä ruokaa pakko ole syödä, eihän Juhakki ota edes palkkaa...kurjuuden voi maximoida olemalla vaikkapa kuskina. -uruttaja
P2
22.02.2005 14:25:00
Kuoret saattavat lisätä kiertoherkkyyttä kovilla voluumeilla, mutta ei välttämättä. Humbuckerit saa puolitettua nostopotikalla, jos humbuckereissa on neljä johdinta, jos ei, sen voi tehdä itse, en kyllä tiedä miten, Fox ainakin osaa auttaa. Ehkä olisi parempi olla vaan hiljaa.
Laatukitaran nauhanpäitä ei tarvitse viilata tehtaalta lähdön jälkeen. Jos pitää, kyseessä ei ole laatukitara. -SoulMan
juhakki
22.02.2005 14:28:32
Ehkä olisi parempi olla vaan hiljaa.

??
Ei sitä ruokaa pakko ole syödä, eihän Juhakki ota edes palkkaa...kurjuuden voi maximoida olemalla vaikkapa kuskina. -uruttaja
P2
22.02.2005 15:23:16
No siis vähän hölmö postaushan tuo oli, lähinnä odottelen että joku fiksumpi tulee sanomaan jotain järkevämpää.
Laatukitaran nauhanpäitä ei tarvitse viilata tehtaalta lähdön jälkeen. Jos pitää, kyseessä ei ole laatukitara. -SoulMan
juhakki
22.02.2005 17:34:47
ok. Minä kun luulin, että tämä on niin typerä aihe, että ois parempi olla hiljaa, ku kysellä typeriä :)
juhakki
22.02.2005 20:41:40
Näyttää aika hankalalta tuon ohjeen perusteella..
fox
22.02.2005 20:52:26

Näyttää aika hankalalta tuon ohjeen perusteella..

Ei se siltikää mitään astro-fysiikkaa ole. =) Kolmijohtimisellakin saa puolituksen, mutta jos modaamaan ryhtyy niin suoraan sitte se 4+ -johdotus, olen tätä mieltä. Kumminkin joskus tulee mieleen vaikka, että vaiheenkääntö vois olla kiva, tai että sarjaan-rinnankytkentähän siihen nyt on saatava..tai tri-soundi. Tuo üüber-hieno humbukkerin ominaisuuksia joka ainoaa hyödyntävä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)