minimies 22.02.2005 16:59:35 | |
---|
Suosituksia?? Tehoo pitäis löytyy reilusti (yli 300w) & tommonen 4x10 kaappi.. Kun, nyt kerrankin meinaa satsata ois kiva kuulla kokemuksia ja suosituksia:) Ettei vaan tulis ostettuu p####a. Pudjetti pyörii tos tonnin hujakoil, ehkäpä hieman päällekkin.. Musatyyli on semmost räkää jumalattomal temmol (15" hh ei pysy mukana), toisekseen pitäis kestää kunnon aktiivi basso (pari konetta kyykänny liian vahvast siknaalista). Juu, ja ei tarvii sanoo et väännä volaa bassost pienemälle. (= bossist ei lähe muuten kunnon säröö) Tattis.. MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
Ite testasin tossa kaupassa Hartken 410 olisko VX mallia niin koin ihan hyväksi... mahdollinen osto listalla oleva seuraavaksi, ainakin mulla.. Totta puhut et 15 tuumainen jää hieman jälkeen. ainakin jos vielä soittaa säröillä niin mulla hyytyy heti. |
poppamies 22.02.2005 21:15:35 | |
---|
... toisekseen pitäis kestää kunnon aktiivi basso (pari konetta kyykänny liian vahvast siknaalista). Juu, ja ei tarvii sanoo et väännä volaa bassost pienemälle. (= bossist ei lähe muuten kunnon säröö)... Tarttee olla gain ja master volume nupit nupisass niin pärjäät. Vähennät vain riittävästi gainiä niin sulla saa olla kitarasta (ja spedusta) volat täysillä. "G-strings are for strippers" |
minimies 22.02.2005 21:45:52 | |
---|
Ite testasin tossa kaupassa Hartken 410 olisko VX mallia niin koin ihan hyväksi... mahdollinen osto listalla oleva seuraavaksi, ainakin mulla.. Kyllä itseäkin hinnan ja soundin puolest tuommonen "alumiiniton" kappi kiinnostaa.... Tosin oon kokeillu sitä vain hartken kaa ja ajatuksena on ollu toi warren profet4 nuppi.... (eipä vaan ole kokemust tommosest) Tosin jos jollakulla on kokemust noist halvoist nupeist/kaapeist SAA kertoa... MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
ozmo 22.02.2005 22:16:25 | |
---|
Hartke 3500 nuppi 499.00 EUR, Warwick W411pro kaappi 522 EUR, SWR Workingmans 4x10" T kaappi 511.00 EUR ja vielä Hartke 410BXL kaappi 522 EUR... Siis T-kaupassa. Tollasista lähtisin rakentamaan tonnin läjää... Warwickin tai SWR:n kaapeista ei ole kokemuksia, mutta nuppi on mielestäni hyvä hintaisekseen ja Hartken kaapitkin on musta erittäin päteviä. (mutta ne tuntuvat jakavan mielipiteet) losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Teijo K. 22.02.2005 22:18:56 | |
---|
Hartke 3500 nuppi 499.00 EUR, Warwick W411pro kaappi 522 EUR, SWR Workingmans 4x10" T kaappi 511.00 EUR ja vielä Hartke 410BXL kaappi 522 EUR... Siis T-kaupassa. Tollasista lähtisin rakentamaan tonnin läjää... Warwickin tai SWR:n kaapeista ei ole kokemuksia, mutta nuppi on mielestäni hyvä hintaisekseen ja Hartken kaapitkin on musta erittäin päteviä. (mutta ne tuntuvat jakavan mielipiteet) Tuosta Hartken 3500 nupista on kyllä kuulunut niin paljon huonoa, että itse laittaisin sen tilalle jotain muuta. Tuo malli on mennyt rikki oudon monella. Täällä palstoillakin kolmelta-neljältä. |
ozmo 22.02.2005 22:29:28 | |
---|
Tuosta Hartken 3500 nupista on kyllä kuulunut niin paljon huonoa, että itse laittaisin sen tilalle jotain muuta. Tuo malli on mennyt rikki oudon monella. Täällä palstoillakin kolmelta-neljältä. Mulla ainakin on erittäin hyvin toiminut. Tosin ollut käytössä vasta reilun vuoden... Itse taas olen kuullut ihmisiltä, jotka kyseistä nuppia käyttävät pelkästään kehuja. (siis nyt en tarkoita mitään "nettituttavuuksia") Vois muuten olla paikallaan, et jos jotkut teistä tuntee vahvistimia korjaavia henkilöitä, niin kysäiskääpä heiltä, mitkä mallit viihtyvät erikoisen usein varikolla. Meinaan, ei millään pahalla, mutta en oikein luota suureen osaan netissä kuulemistani jutuista. losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Teijo K. 22.02.2005 22:51:53 | |
---|
Mulla ainakin on erittäin hyvin toiminut. Tosin ollut käytössä vasta reilun vuoden... Itse taas olen kuullut ihmisiltä, jotka kyseistä nuppia käyttävät pelkästään kehuja. (siis nyt en tarkoita mitään "nettituttavuuksia") Vois muuten olla paikallaan, et jos jotkut teistä tuntee vahvistimia korjaavia henkilöitä, niin kysäiskääpä heiltä, mitkä mallit viihtyvät erikoisen usein varikolla. Meinaan, ei millään pahalla, mutta en oikein luota suureen osaan netissä kuulemistani jutuista. Jos ei voi luottaa netistä lukemiinsa juttuihin, niin miten voi luottaa tuohon sinun suositukseen? Juotosvikoja noissa on kuulemma ollut paljon. |
isorokko 22.02.2005 23:59:28 | |
---|
Itsellä on Warwickin SonicIII-nuppi enkä oikein pahaa sanaa voi sanoa. Laadukkaalta tuntuvat tän pajan vahvistimetkin. Kuulema ihan hyviä noi profetnelosetkin. Kaappina on Warwickin 4x10, ilman pilliä. Ihan pätevä peli tämäkin. Itse voisin siis ainakin kaapin puolesta tuota warwickia suositella. J-P PASSO kuuluu... |
Antti Takalo 23.02.2005 00:05:54 | |
---|
Juotosvikoja noissa on kuulemma ollut paljon. Täällä on yksi lisää tähän joukkoon. Vaihtoon menee kyllä muutenkin kyseinen peli, soundi ei enää miellytä. |
Keny 23.02.2005 08:03:00 | |
---|
Ennoo rikkinäisiin hartken nuppeihin törmänny mutta muutamalla soitellu ja ainakin mun makuun ei mukavaa soundia sieltä oikeen löydy.Ihmeen kylmä koko laitos tosin oli hartken 4x10 siinä alla alukartioilla että' liekö se sitten vaikuttanu. Pari vuotta oli hartken 4x10 käytössä ja muilla nupeilla sai ihan jees soundin siitä mut ei sillä 3500 nupilla. Makuasioita kait sitten. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Varaani 23.02.2005 08:22:41 | |
---|
Minulla oli tuo Hartken 3500 tuossa jokin aikaa sitten. Puoli vuotta taisin sillä rokkia kiskoa. Ei kerinnyt hajoamaan siinä ajassa. Kauan sai ruuvata että löytyi sitä soundia mistä tykkää. Möin pois kun läksin rokkibändistä. Nyt tässä syksyllä yhdellä keikalla soittelin taas sillä Harken nupilla, niin en kyllä enää tykännyt yhtään. Ei minua koskaan mitenkään vakuuttanut. Ostaisin ennemmin vaikka saman hintaluokan Warwickin. On paljon kestävämmän oloinenkin. |
minimies 23.02.2005 08:34:38 | |
---|
Tuosta Hartken 3500 nupista on kyllä kuulunut niin paljon huonoa, että itse laittaisin sen tilalle jotain muuta. Tuo malli on mennyt rikki oudon monella. Täällä palstoillakin kolmelta-neljältä.
Juu, paril tutul on ollu ongelmii hartken kaa... toinen oli ollu lämpöses autotallis ja pöly suojattu, niin kolvaukset petti 1,5 vuodes ja vaatimattomat 95e makso korjaus. Tosin yks kaveri kehu et sil on 6v vanha kone josta meni putki, mutta muuten toiminu.... Juuri tämmösen takii ei toi hartke oikein vakuuta muuta kuin soundien kohal... MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
minimies 23.02.2005 08:39:11 | |
---|
Hartke 3500 nuppi 499.00 EUR, Warwick W411pro kaappi 522 EUR, SWR Workingmans 4x10" T kaappi 511.00 EUR ja vielä Hartke 410BXL kaappi 522 EUR... Siis T-kaupassa. Tollasista lähtisin rakentamaan tonnin läjää... Warwickin tai SWR:n kaapeista ei ole kokemuksia, mutta nuppi on mielestäni hyvä hintaisekseen ja Hartken kaapitkin on musta erittäin päteviä. (mutta ne tuntuvat jakavan mielipiteet) Warwick profet iv 399EUR saksas kuulostaa kyl houkuttelevalt... Siis alle euron watti (: MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |
Jani The Rock 23.02.2005 17:06:49 | |
---|
Tonnin bassokamat... siinä onkin jo roudaamista. The road never ends for me, kid. |
pardy 23.02.2005 20:12:13 | |
---|
Basisti. |
ozmo 23.02.2005 20:50:10 | |
---|
Jos ei voi luottaa netistä lukemiinsa juttuihin, niin miten voi luottaa tuohon sinun suositukseen? No ei tietenkään mitenkään. Eikä mielestäni ikinä pitäiskään luottaa sokeasti mihinkään, mitä netissä kuulee, koska ihmisillä tahtoo olla taipumusta liioitella asioita suuntaan tai toiseen... Pitää vain omata ns. "paskafiltteri", että erottaa totuuden sanat muusta jauhamisesta. Eli jos itsellä on jokin laite hajonnut, niin siitä kovin mielellään antaa mahdollisimman paskan kuvan... Ja jos vaikka edellisenä iltana ei saanutkaan, niin kirjoittaa vielä ihan sillä että vituttaa, kuulleensa lukuisilta muiltakin käyttäjiltä samanlaisista kokemuksista. (jotenkin luulen, että suurelta osalta menee nämä mun jutut ohi... ;)) Tossa Hartken tapauksessa pitäis mielestäni vielä ottaa huomioon se, että kyseessä taitaa olla melko ylivoimaisesti käytetyin nuppi tossa hinta- ja wattiluokassa. On melko luonnollista, että niin suureen määrään sattuu pari heikkolaatuisempaakin yksilöä. Kyllä viallisiin mersuihinkin törmää... (huom. En siis todellakaan rinnasta hartkea mersuun! :D) Enkä muuten tarkoittanut tuota tekstiäni varsinaiseksi suositukseksi. En missään nimessä halua "suositella" kenellekään mitään, sillä kaikilla on erilainen maku. Tarkoituksenani oli lähinnä listata yleisimmin käytettyjä (yleensä luotettavimpia/paras laatuisimpia) tuotteita, jotka sopisivat tohon tonnin budjettiin... losers do the best they can... winners go home and fuck the promqueen! |
Hughes 23.02.2005 23:04:12 (muokattu 23.02.2005 23:06:04) | |
---|
Ostin Marshallin 80-luvun läjän, 4X12"(1984B) + 100W putkinuppi(JMP, eka master-potikallinen), yhteensä 1100€ ja olen todella tyytyväinen. Oli pakko ostaa uudet vermeet ku oma Hartke on korjaamolla. Ja se on ollut korjaamolla nyt 4kk ku ne ei ole saanut maahantuojalta vieläkään uutta volume-potikkaa siihen!!!! ?? MoParit on ihana asia. |
Teijo K. 23.02.2005 23:47:30 | |
---|
Ostin Marshallin 80-luvun läjän, 4X12"(1984B) + 100W putkinuppi(JMP, eka master-potikallinen), yhteensä 1100€ ja olen todella tyytyväinen. Oli pakko ostaa uudet vermeet ku oma Hartke on korjaamolla. Ja se on ollut korjaamolla nyt 4kk ku ne ei ole saanut maahantuojalta vieläkään uutta volume-potikkaa siihen!!!! ?? Katos vaan, muistin vain Pallistin, Sam Otherin ja parin muun Hartkeongelmat. Sam Otherhan puhui, että siellä liikkeessä mihin oman Hartkensa vei oli ollut niitä pitkä rivi odottamassa vuoroa. |
minimies 24.02.2005 08:39:53 | |
---|
Tori auttaa aina: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=50660 Eipä auttanut... Noi alumiinit kuulostaa aikasta kayheelt särön kaa... Kylla itse menisin ihan vx kaapin puolelle puhumaan... Pitäis viel päästä tosin testaamaan tota warwikkia niin siinä alkais setti olla kasas... Siis tällä näkymin vx410a+vx410+profet4. Onkosta kellään lähistöllä tommoista warwickin nuppia, että pääsiis kokeilemaan? (tääl eteläs) MIKSI tehdä kaikki selvinpäin... |