Aihe: Haikan käyttökikkoja
1 2
Epämuusikko
22.02.2005 15:18:46 (muokattu 22.02.2005 15:19:06)
Tsekatkaa drummerworldista sellaisen tyypin kuin dave dicenson versio Pastoriuksen alati raiskatusta "Chickenistä". Ei mitään järisyttävää, mutta vasen jalka menee- you heard it - kolmeen.
Myytävänä Tosco 22" ride!
eljohnny
22.02.2005 17:30:07
Mielestäni haikan alapelti on aliarvostettu, itse välillä soitan joitan komppeja alapeltiin ja samalla kun avaa haikkaa niin lyö alapellin kelloon.
Venyttely on kaiken A ja O.
tthei
22.02.2005 17:37:48

Mielestäni haikan alapelti on aliarvostettu, itse välillä soitan joitan komppeja alapeltiin ja samalla kun avaa haikkaa niin lyö alapellin kelloon.

Minä ainakin pidän haikkaa suht matalla kun verrataan esim sun haikan korkeutta tuolta profiilistas. Kyllä sitä muuten tulis käytettyä sitä alapeltiäkin ehkä mutta kun tykkään pitää haikkaa matalalla niin sinne on vähän paha sohia sinne alapeltiin.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
Youni
22.02.2005 17:43:06
Minä ainakin pidän haikkaa suht matalla kun verrataan esim sun haikan korkeutta tuolta profiilistas. Kyllä sitä muuten tulis käytettyä sitä alapeltiäkin ehkä mutta kun tykkään pitää haikkaa matalalla niin sinne on vähän paha sohia sinne alapeltiin.

Minulla sama juttu. En tykkää, jos haikka on samalla tavalla kuin jollain Jussi 69:llä. Kätevämpi se tuossa alhaalla on, voi halutessaan soittaa muuallekin kuin tuohon heikan reunaan.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
ltg
22.02.2005 19:09:44 (muokattu 22.02.2005 19:10:16)
Minulla sama juttu. En tykkää, jos haikka on samalla tavalla kuin jollain Jussi 69:llä. Kätevämpi se tuossa alhaalla on, voi halutessaan soittaa muuallekin kuin tuohon heikan reunaan.

Totta. Tykkään mielummin käyttää yläpellin kuin alapellin kupua:) Onhan sitä alapeltiin soittoakin tietty tullut testattua. Ärsyttää vaan se yläpellin kiristysruuvi, kun on niin iso, pitänee hommata pienempisiipinen peli siihen. Tuppaa muutamat iskut napsumaan ruuviin, ja lopulta pudottamaan yläpellin.
Varpunen lensi kuin paskaparvi.
Koplinki
22.02.2005 22:40:45 (muokattu 22.02.2005 22:43:19)
Mä tykkäilen soitella haikalla normaaleja virveli harjoituksia niin, että soittaa 16 osia, ja soittaa nuotit avoimena haitsuna... hienommaksi ehkä saa vielä, kun soittelee virveliin 16 haamuiskuja, ja nuotit avoimeen haitsuun... ei mitään ihmeellistä, mutta ihan kivaahan tuo on...
Koskaan ei opi soittamaan, mutta aina voi harjoittelemalla yrittää! Hearing is Believing -Neil Peart
velioj
22.02.2005 23:10:06

Onko sellanen bändi tuttu kun Saga. No, joka tapauksessa siinä soittaa (ainakin soitti) tyyppi nimeltä Steve Negus, joka käyttää haikkaa soitossaan runsaasti mutta tyylikkäästi. Sieltä löytyy monenlaista pientä kikkaa ja maustetta vähän väliä. En osaa niitä nimetä enkä kuvailla, kun itse olen soittajana ihan aloittelija, mutta Neguksen soitto poikkeaa kyllä valtavirrasta, niinkuin koko bändikin tosin.

Et jos tuota jaksaa vaan kuunnella, niin varmasti tarttuu jotain hihoihinkin. Ehe.

Joo, ekaksi tuli mieleen Humble Stance-biisi tuolta In transit levyltä. Hyvin kyl haitsu sihisee .....
Magetsu
22.02.2005 23:16:53
Tsekatkaa drummerworldista sellaisen tyypin kuin dave dicenson versio Pastoriuksen alati raiskatusta "Chickenistä".

Katos vaan, se oliki tämä jäppinen joka soitti Hiromi Ueharan Another Mind-levyllä. Ihmettelinki et kukas sielä oikein vetää ihan sairasta settiä... :)
Späng ' Läng
eljohnny
23.02.2005 18:35:54
Ärsyttää vaan se yläpellin kiristysruuvi, kun on niin iso, pitänee hommata pienempisiipinen peli siihen. Tuppaa muutamat iskut napsumaan ruuviin, ja lopulta pudottamaan yläpellin.

Joskus ollut sama ongelma, mutta käännähän pidikettä niin että se ruuvi osoittaa poispäin itsestäsi elikkäs tapin takapuolelle.
Venyttely on kaiken A ja O.
hollmi-5
23.02.2005 23:27:56
Mika Hollström
ltg
24.02.2005 15:26:56 (muokattu 24.02.2005 15:27:26)
Tuossa: http://www.vicfirth.com/artists/video/steve_smith3HQ.html

Jep, tämä oli hyvä. Aika äijä. Pitää ruveta reenaamaan tuota alapeltiinkin naputtelua.

Edit: Katsoin siis sen Drummerworldin videon.
Varpunen lensi kuin paskaparvi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)