Mörkö 20.02.2005 00:06:08 | |
---|
Onkos täällä ketään kuka olisi pelaillut kyseistä peliä? Itse hankin pelin ja tottakai heti hommasin uusimman päivityksen kun tiesin että bugeja löytyy. Mutta silti eräs ongelma jäi joka syö kyllä peli-ilon täydellisesti. Välillä hiiri tarkertelee ja hahmo jää juoksemaan eteenpäin vaikka ei paina enää mitään. Onkos muilla tällaisia ongelmia? Johtuuko mahdollisesti pelistä vai minun laitteistostani? "vinsentti on vihree nyrsijä" |
la m quina 20.02.2005 00:24:07 | |
---|
Bugeja täynnä. |
zorro 20.02.2005 01:46:58 | |
---|
ihmeellisen raskas peli.. half lifen moottorilla ja half lifekin toimii 6000 kertaa paremmin minun koneella. kumman juttu sekin että kun on peli sourcen moottorilla tehty, ei sitä sourcea silti olla millään tavalla hyödynnetty. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |
Mörkö 20.02.2005 02:01:44 | |
---|
ihmeellisen raskas peli.. half lifen moottorilla ja half lifekin toimii 6000 kertaa paremmin minun koneella. kumman juttu sekin että kun on peli sourcen moottorilla tehty, ei sitä sourcea silti olla millään tavalla hyödynnetty. Sama homma. Täällä on Athlon 2800+ ja radeon 9600XT mutta silti peli jumii kuin mikä aina välillä. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
JS 21.02.2005 09:03:23 | |
---|
Hieno peli, sääli että ei vaan oikeen wörki... Siitä huolimatta pelannu muutaman kerran läpi :) Mun malkavianini alko kerran puhumaan television uutismiehelle... ja se vastas :) Shredding Makes You Look Healthy |
Mörkö 21.02.2005 12:58:20 | |
---|
Hieno peli, sääli että ei vaan oikeen wörki... Siitä huolimatta pelannu muutaman kerran läpi :) Mun malkavianini alko kerran puhumaan television uutismiehelle... ja se vastas :) Itselläni on naispuolinen ventrue ja jostain syystä eniten nautin pelissä siitä kun viettelen jonkun naispuolisen ihmisen. ;) "vinsentti on vihree nyrsijä" |
JS 21.02.2005 15:30:22 | |
---|
Itselläni on naispuolinen ventrue ja jostain syystä eniten nautin pelissä siitä kun viettelen jonkun naispuolisen ihmisen. ;) Onko sulla muuten jo ghouli? Shredding Makes You Look Healthy |
Mörkö 21.02.2005 22:36:18 | |
---|
Onko sulla muuten jo ghouli? Kyllä löytyy "vinsentti on vihree nyrsijä" |
viikonloppuna sain läpi ja nyt on tyhjä paikka elämässä. bugeistaan huolimatta aivan sairaan hauska peli oli. Oli muuten hauska kun vastasin pelin alussa hahmonluontikysymyksiin mielestäni täysin järkevästi ja peli sysäs minut hulluudella kirottujen vampyyrien sukuun :D Malkavian-klaanin sekopäällä kannatti pelata jo pelkästään dialogin takia. Selkä kyyryssä kohti uusia pettymyksiä, Ei se vielä tähän lopu. |
Dj P. 22.02.2005 20:45:17 | |
---|
Kaikkialla muualla mistä olen tästä pelistä lukenut, sitä on vain haukuttu. Ja kaveti jotka ovat pelanneet haukkuvat. Itse en ole traileria enempää tästä pelistä nähnyt. Mietin tässä, pitäisikö hommata. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Mörkö 23.02.2005 00:28:49 | |
---|
Kaikkialla muualla mistä olen tästä pelistä lukenut, sitä on vain haukuttu. Ja kaveti jotka ovat pelanneet haukkuvat. Itse en ole traileria enempää tästä pelistä nähnyt. Mietin tässä, pitäisikö hommata. No varmastikkin makuasia. Itse kyllä pidän pelistä. Mukava tunnelma. Bugeja siinä tietenkin on mutta kun pistää tuon uusimman patcin niin ei enää kovinpaljoa ole. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
JS 23.02.2005 08:36:39 | |
---|
Kannattaa mun mielestä hankkia, on kuitenkin tunnelmaltaan oikeen hyvin onnistunu peli, memory leakithän sitä kiusaa mut patchin jälkeen ei enää pitäis olla mitään pelinpysäyttäviä bugeja jälellä. Toisaalta täytyy sanoa että loppuvaihtoehdot oli mulle vähän pettymyksiä... Shredding Makes You Look Healthy |
vexu 24.02.2005 16:24:32 (muokattu 24.02.2005 16:26:01) | |
---|
Joku puolet on tullut pelistä pelattua ja ihan hyvähän se on. Ainoa mikä ratkaisee tuon hitauden kunnolla on muistimäärän kasvattaminen ainakin gigaan. Prossalla ja näyttiksellä ei tunnu olevan juurikaan osuutta asiaan. Kieltämättä aika kauas on jääty HL2:sta tuossa suhteessa mikä pyöri oikein mukavasti omalla systeemillä. Taas ilmeisesti hieman liian kiireellä halusi kustantaja pelin kauppoihin. Pelin pitäisi kuitenkin olla toimiva heti paketista eikä patchien avulla. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
Kirjoitus virhe 24.02.2005 18:01:08 | |
---|
Puolet pelaillu läpi. Muuten loistava mutta ei jaksa kun tökkiin ihan järjettömästi. Kautta Super Marion tulikukan |
xulu 24.02.2005 18:13:34 | |
---|
ihan saatanasta... Should I Wake Before I Bake? |