MrQ 24.12.2004 09:24:32 | |
---|
ohan se kova suomalaiseksi. Parempia tosin on olemassa. Mutta mä tykkään temaattisesti siitä altsurokin ja heikkomielisen mätön fuusiosta. |
ava 25.12.2004 02:52:29 | |
---|
Aikas loistava bändi. Kromia olen vaan kuullut, omistin sen levynkin joskus mutta tyhmänä menin myymään sen pois. :( Pitänee varmaan hankkia se ja toi uusin kunhan tilaisuus tulee. Thank God For The Suffering. |
Late-89 25.12.2004 03:51:29 | |
---|
Hieno yhtye, omaperäistä metallia. Omistan yhtyeeltä Ylimäärä -singlen, Kromi, Narupatsaat, ja Saattue -albumit. Narupatsaat on mielestäni näistä kaiken paras, herättää mielenkiintoa omaperäisellä äänimaailmallaan, ja erikoisilla kikoilla, joita on kappaleet täynnä, ainoa miinus on levyn viimeisen kappaleen pituus, joka on aivan liian paljon, peräti 29 minuuttia, 20 sekuntia. |
JuniperThree 26.12.2004 15:38:38 | |
---|
Hieno yhtye, omaperäistä metallia. Omistan yhtyeeltä Ylimäärä -singlen, Kromi, Narupatsaat, ja Saattue -albumit. Narupatsaat on mielestäni näistä kaiken paras, herättää mielenkiintoa omaperäisellä äänimaailmallaan, ja erikoisilla kikoilla, joita on kappaleet täynnä, ainoa miinus on levyn viimeisen kappaleen pituus, joka on aivan liian paljon, peräti 29 minuuttia, 20 sekuntia. Mutta se bonusbiisi on kyllä upea... Hän on poissa on muutenkin hirmusen kaunis biisi.... |
PomppoK 26.12.2004 20:17:12 | |
---|
Jos jollain on joulumieltä niin lähettääpi minulle sitten Narupatsaat-levyn joululahjaksi. Kiitos. Ei taida lähteä, mutta voin antaa vinkin: Swamp Musicin Second Hand -putiikista Tampereelta löytyy, halavalla. Sara ei oikein kokonaisuutena ole iskenyt, mutta esim. Missä Olemme ja KSK toimii. Tuntuu tylsähköltä, 'sisar-yhtye' Nicole on aina mielyttänyt enempi. Eh Heh Him. |
Julmettu 26.12.2004 20:47:36 | |
---|
Erinomainen orkesteri. Saattue kerrassaan loistava. |
Robert 27.12.2004 00:51:54 | |
---|
Livenä on nähty, ja meinasi kyllä laulajan ääntämys ruveta hiukan hymyilyttämään... Mutta ei, ihan jees musaa. Allekirjoitus |
nenä 27.12.2004 09:05:35 | |
---|
Lauantaina näin Nosturissa ja kylläpä oli tylsä yhtye. Kuulosti tylsältä, näytti tylsältä ja vaikutti tylsältä. Tanssiin -laulu oli ainoa mieleenjäävä ja jossain määrin kiinnostava biisi. Ja mihin yhtye tarvitsi vielä sen kolmannen kitaran, joka laulajalla oli? Tylsää. |
Phobophile 27.12.2004 11:40:19 | |
---|
Ja mihin yhtye tarvitsi vielä sen kolmannen kitaran, joka laulajalla oli? Tylsää. Levyillä ainakin on työnnetty aivan perkeleesti kamaa noihin biiseihin, ehkä yritetään vaan saada samantyylistä vallia aikaiseksi. Tai mistäs minä tiedän... I've been so bored since the string on my yo-yo broke. |
Teme007 27.12.2004 15:33:23 | |
---|
Diggailen juuh... "Poks" sano Tshernobyl |
Uruk 28.12.2004 13:15:50 | |
---|
Luulin joskus solistia oikeasti tytöksi. "Liisa hakee sakset..." |
Juzzu 28.12.2004 18:42:18 | |
---|
Mikäs se on se piisi jossa se pasisti(?) soittaa siinä viideossa meressä. Son hyvä piisi. Eli tuo olikin se 'tanssiin'. No, on se hyvä piisi ny kun sen tiedänkin. Tonttoroi! |
Exhausted 28.12.2004 19:13:59 | |
---|
Levyillä ainakin on työnnetty aivan perkeleesti kamaa noihin biiseihin, ehkä yritetään vaan saada samantyylistä vallia aikaiseksi. Tai mistäs minä tiedän... koskettimia ja konerytmejä siellä enemmän taitaa olla. Kuuluuko bändin livekokoonpanoon syntikkamiestä? |
Huevos 28.12.2004 19:40:14 | |
---|
mä kaipaan sitä, että bändit kuulostais taas liveltä. missään ei enää kuule biisejä, jotka ei olis pakattu täyteen. pitää kai itse väsätä... |
JuniperThree 28.12.2004 20:38:14 (muokattu 28.12.2004 20:39:16) | |
---|
koskettimia ja konerytmejä siellä enemmän taitaa olla. Kuuluuko bändin livekokoonpanoon syntikkamiestä? Ainakin 2001 ja 2002 keikoilla kiersi mukana kiipparisti... Nykyäänhän nuo kaikki ylimääräiset tulevat taustanauhalta... E: Oon huevoksen kans samaa mieltä... Sara ei kuulosta livenä liveltä, se kuulostaa levyltä...liian kliini. Huono juttu... |
KTR 21.02.2005 16:50:07 | |
---|
Nostan. Ostin juuri Kromi-lätyn ja perskutan kovaa kamaahan tämä on. Ei toi Jorman lässytys mun korviin niin hirveää ole. Onkos muu materiaali yhtä hyvää kuin Kromi? Mitäs tälle bändille nykyään kuuluu? |
Kirjoitus virhe 21.02.2005 18:10:53 | |
---|
Hienoahan sara on. Livenä en ole päässyt näkemään mutta levyillä mukava ääni maisema. Vähän ehkä nopeammin voisi päivitellä sivujaan tai muuten vaan informoida kun ei ole piiitkiin aikoihin kuulunu mitään. Kautta Super Marion tulikukan |
Nostan. Ostin juuri Kromi-lätyn ja perskutan kovaa kamaahan tämä on. Ei toi Jorman lässytys mun korviin niin hirveää ole. Onkos muu materiaali yhtä hyvää kuin Kromi? Mitäs tälle bändille nykyään kuuluu? Saattue on Kromia jopa parempi. Sarahan rikkoi lähes vuoden kestäneen hiljaisuuden tuossa loppuvuodesta ja teki pari keikkaa. Jos olisin tajunnut missä tilassa bändi tällä hetkellä on niin olisin ehdottomasti lähtenyt katsomaan :| |
KTR 21.02.2005 22:02:47 | |
---|
Saattue on Kromia jopa parempi. No sitten se on ilmeisesti ihan helvetin kova, koska Kromi on kolahtanut aika kivasti. Luulenpa, että tämä levy tulee soimaan jatkossakin paljon. Tosiaan nuo Saran webbisivut näyttävät siltä, että viime päivityksestä on jo aikaa. Varmaan vähän turha ruveta muita samantyylisiä bändejä hakemaan, mutta jos nyt sattumalta on joku melkosen samanenkinen bändi, johon kantsii tutustua niin kertokee ihmeessä. |
parinc. 21.02.2005 23:38:17 (muokattu 21.02.2005 23:39:11) | |
---|
Kannattanee tsekata ainakin Saran Jorman & Antin ja Lapko-vokalisti Maljan yhteisprojekti Pedestrian's Motor, jonka esikois-EP julkaistaneen Fullsteamin alamerkillä eli 1000 Recordsilla tässä kevään mittaan. Esimakua Fullsteamin kotisivuilta: www.fullsteamrecords.com (ja sieltä NEWS-popup) |