weelie 12.02.2005 23:23:15 | |
---|
Täältähän löytyy kaikenlaista.. www.palmguitars.nl Voin suositella meininkiä varauksetta. Tuolta olen meinannut ostaa Selmer-kopsun (djangomeinikiä nääs). Palvelu on hyvää, mutta kuulemma itse liike on aivan kaaos eikä käytetyt kitarat välttämättä tiptop. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
Roberto 13.02.2005 11:27:02 | |
---|
Tuolta olen meinannut ostaa Selmer-kopsun (djangomeinikiä nääs). Palvelu on hyvää, mutta kuulemma itse liike on aivan kaaos eikä käytetyt kitarat välttämättä tiptop. Hmm.. sanoisin että kaaos pitää paikkansa, silleen hyvällä tavalla. Mitään varsinaisia huoltotoimia ei käsittääkseni käytetyille soittimille paikanpäällä tehdä, joten aika "as is" meiningillä mennään. Olin ostamassa yhtä vm. 1952 Martinia, ja sen kyllä olisi saanut laitatettua kuosiin Amsterdamissakin jos halusi, joku kitarantekijä korjailee siis kamoja jos tarvetta ilmenee. Soren itse on kyllä erittäin tietoinen kamojen kunnosta, ja hinnat on usein myös sen mukaiset. Mitään vedätysmeininkiä en ole ikinä havainnut. |
dfloreno 13.02.2005 22:42:44 | |
---|
Se on muuten aikas vaikeaa soitella bottlenecksäädetyllä kepillä lapslideä, olen tehnyt sitä aika paljon...isolla putkella vielä menee, mutta steel kolisee nauhoihin tuskaisesti :)
joo, mä oon joskus kokeillut ja paskaa tuli :(. Lefty kyllä soittaa vaan metalliputkella, ei barilla (siis silloin kun soittaa natikkaa sylissä, en tiedä muutne :).
Eikö sillä ollu ainakin aluksi myös fenkku? Jossain mainitsi joku vuosi sitten... No onhan sillä ollut vaikka mitä; onhan se soittanut Variaxillakin!! :). ... |
contryman 19.02.2005 23:52:25 | |
---|
Kuka tietäisi minkä hintaisia paremmat pelti härdellit olisi tuommoiseen halpis dobroon vaihdettuna.. |
duane 20.02.2005 21:52:13 | |
---|
hyvä cone (quarterman tms) maksaa alle 60 usd www.stewmac.com :issa. En kyllä tiedä mistä noita suomessa saisi... tietysti samalla kannattaa vaihtaa muutki härppeet (spider tai biscuit ja mahdollisesti myös "kansi"), jolloin rahaa saa uppoamaan vielä moninkertaisesti. Ja jos päätyy tilaamaan valloista, niin tulee tulli+alv päälle. Roudarikin on ihminen. |
Roberto 21.02.2005 09:18:39 | |
---|
Kitarapajasta sai ainakin joskus Nationalin osia. Oliskohan se peltilautanen ollut jotain 90 euroa. |
Olen kokeillut Fenderiä, eikä oikein iskenyt. Joku Dean oli muistaakseni ihan hauska. Ja Johnsoneista (ilmeisesti ne kalliimmat) kuullosti ihan makealta. Kaikkia näitä vain pikaisesti pikannut liikkeessä. Entä Amistar (CZ)? Muita? Menee helposti kuitenkin ikäänkuin budjetin yli kun saundi alkaa löytymään. Mitäs näillä eri tyylisillä ja tricone jne on mielestänne eroa? (Lisäsin otsikkoon tuo "rootssoittajalle" tuohon ettei joku mene ja siirrä kitaraosastolle. :D ) Kaiva jostain vanha Riffi ja lue Peltosen Romunurkka, Riffi 1/2001 s.75. Siellä jokapojan dobasta hauska juttu;) Br. Viritä itsesi,- Älä kitaraa. J.LESKINEN
ja HIGH STUCK ARE WIT TO! |