Aihe: Bodaus ja rummut!!
1 2
Muovinen
21.02.2005 00:06:19

Jos lihasharjoituksia haluaa tehdä rumpujen soittoa ajatellen, niin voimaharjoituksien (suuria kertapainoja) sijaan kannattaa panostaa kestävyyteen, eli vähän painoja mutta paljon toistoa. Ja harjoituksia edeltäviä lämmittelyjä ja venyttelyjä, jälkihoitoa unohtamatta, ei voi liikaa painottaa!

-Keskipainoinen Kukkakeppi
"Its´s like I´d been in a coma and I´m just waking up" -Lester Burnham
ddrum54
21.02.2005 08:35:47
tuskin raskaansarjan painissakaan

Juu ei, mutta painissa lajina kyllä.
2`n 4
hollmi-5
21.02.2005 09:04:30
Entäpä jääkiekko, kelkkailu, kuulantyöntö, keihäänheitto, moukarinheitto, kiekonheitto...:-)
Mika Hollström
ddrum54
21.02.2005 09:11:58
Entäpä jääkiekko, kelkkailu, kuulantyöntö, keihäänheitto, moukarinheitto, kiekonheitto...:-)

Noniin, you got the point, helppo yleistys. : )
2`n 4
Alpha
21.02.2005 09:15:05
Nyt meni urheiluksi...
narzghail
21.02.2005 11:22:37
Lenkille.

Kumpi tahansa lenkin esiintymismuoto kelpaa.
"Shop smart, shop AOFSound!"
srgi
21.02.2005 14:36:28
Veikkaisin että jaloille on vaa positiivistä jos enemmi lihasta jaksaa polkee enemmi... mutta käsistä en tiädä kai niissäki hyötyy on jos vähä lihasta. Ja toi on vähä sillee et jos se bodaus on niiku se tärkein asia ja sit soitto ni voi olla että kärsiiki nopeus. Jos ei vedä bodausta överiks ni ei sen luulis haittaavan.
Heavy on paskimmillansakkin parasta.
opa2
21.02.2005 14:42:58
Veikkaisin että jaloille on vaa positiivistä jos enemmi lihasta jaksaa polkee enemmi

Nyt kyllä veikkasit vähän metsään :), vertaappa maratoonaria ja 100m juoksijaa, niin huomaat aika suuren eron lihasmassassa... Ja kumpikohan polkee (juoksee), enemmän? ;)
"Sinä päivänä kun joku syntyy rumpukapulat kädessä niin minä pyörrän epäpyhät puheeni harjoittelun tärkeydestä, leikkaan hiukseni ja rupean pelaamaan tennistä!" -Heikki Malmberg
-olli-
21.02.2005 15:04:01
he! mut kumpi juoksee(polkee) nopeempaa:D:D
Sillonku lihaksia on sopivasti nii soitto kulkee aivan hyvin.
Mä oon käyny n. vuoden salilla ja soittanu rumpuja kohta viis vuotta. en oo huomannu eroja. en kyllä syö mitään lisä proteineja tai kreatiinia... extreme metallit sun muut menee aivan hyvin...
ääliö
21.02.2005 16:45:34
Bodaus haittaa rumpujensoittoa! Itse olen joutunut jättämään kaikki keikat väliin joissa stagelle ei ole tuplaovia.Kahdesti on tarvittu palokuntaa hydraulisaksineen irroittamaan allekirjoittanut hartioineen oviaukosta.
"Annas mulle pätkä kakkos-nelosta" sano Timpuri raksalla Rumpalille. "Venaas hetki mä haen setin peräkontista" kuului tähän hölmistynyt vastaus.
Dr.Rubber
22.02.2005 14:29:41
Bodaus haittaa rumpujensoittoa! Itse olen joutunut jättämään kaikki keikat väliin joissa stagelle ei ole tuplaovia.Kahdesti on tarvittu palokuntaa hydraulisaksineen irroittamaan allekirjoittanut hartioineen oviaukosta.

Heh. Että noin. Vitsiläinen, minua naurattaa.

Mutta asiaan. Minä uskallan väittää, ettei voimailusta ole soiton kannalta haittaa, jos vaan tekee lihashuollon hyvin. Eli lämmittelyt ja venyttelyt ja muu lihaksiston huolto. Toki lienee selvää, että varsinkin kovatehoisesta voimaharjoittelusta yksinkertaisesti palautuu sen verran hitaasti, että ne ultranopeat jutut saattaa jäädä vetämättä.
Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan. - ÄM 17.02.2005 23:37:39
Mikko/DE
22.02.2005 14:44:48

Kyllä se kuitenkin on hyvä olla MAKSIMIPUMPISSA keikalla ni ei ala kukkakepit arvosteleen soittoa...
Youni
22.02.2005 19:40:34
Kyllä se kuitenkin on hyvä olla MAKSIMIPUMPISSA keikalla ni ei ala kukkakepit arvosteleen soittoa...

Pakko sanoa:

Ennemmin sitten vetää niin hyvin, ettei jää arvostelun varaa.

En nostele puntteja, mutta lentopallon ja rumpujen soiton yhteensopivuus on kyynärpäiden näkökulmasta vaikea. (YO-esseeaihe: Tarkastele rumpujen soiton ja lentopallon yhteensopivuutta kyynärpäiden näkökulmasta.)
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Jaska
22.02.2005 21:24:04
(YO-esseeaihe: Tarkastele rumpujen soiton ja lentopallon yhteensopivuutta kyynärpäiden näkökulmasta.)

yks mun kaveri tais kirjottaa tosta, sai L:n kun piirsi kuvan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)