Aihe: Seuramatka Jyväskylä - Hakalan puutukku - Jyväskylä
1
spyykko
21.02.2005 09:19:01

Olen suunnittelemassa tässä jossain välissä puunhakupyhiinvaellusmatkaa Jyväskylästä Hakalan puutukkuun Lahteen. Tarkoitus olisi lähteä liikkeelle joskus yhden nurkilla ja ajella takaisin kun ostokset ovat tehty.

Löytyykö seudulta 1-2 muuta jakamaan bensakuluja? Reissun päivämäärä on vielä päättämättä, tällä viikolla (vko 8) ei ole toivoakaan ehtiä, mutta esim. ensi viikon perjantai (25.2) vaikuttaisi mahdolliselta.

Kiinnostuneet pistäkää pikaviestiä, niin aletaan sorvaamaan aikataulua kuntoon.
Ite olis taas tarvinnu tehdä
Juzzu
21.02.2005 09:56:22
Tällä viikolla en pääse, ja ens viikon perjantaina olen menossa heltsinkiin joten korkeintaan menomatkalle olisin mukana. Tosin voisin näin ehkä tehdäkin...

Ei kyllä varsinaisesti mitään akuuttia tarvetta puulle ole, saisi ny wanahatkin tehtyä pois...
Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen
Tim
21.02.2005 10:59:35

Muistaakseni joku sanoi, että tuo Hakalan myyjä oli tullut lauantainakin töihin, kun oli sanonut olevansa kauempaa tulossa.
Että jos ei viikolla pääse, niin saattaa onnistua viikonloppunakin, kun sopii.
Juzzu
21.02.2005 11:04:30 (muokattu 21.02.2005 11:09:38)
Muistaakseni joku sanoi, että tuo Hakalan myyjä oli tullut lauantainakin töihin, kun oli sanonut olevansa kauempaa tulossa.Että jos ei viikolla pääse, niin saattaa onnistua viikonloppunakin, kun sopii.

Oisit sä lähdössä?
Mulle ei kyllä meinaa lauantait passata varmaan kuukauteen tästä etiäpäin... :o( Tai saattahan ne, mutta ajamaan ei taida meikäläisestä olla kuitenkaan.
spyykko
21.02.2005 11:39:44

Oisit sä lähdössä?
Mulle ei kyllä meinaa lauantait passata varmaan kuukauteen tästä etiäpäin... :o(

Mulla on ihan sama vika, siksi olen ajatellut ängetä reissun ennemmin arkipäivään, vaikka se sitten tarkoittaakin vähän järjestelyä töissä.
Tim
21.02.2005 11:40:13

No mulle käy vaan noi viikonloput.
En nyt kyllä varsinaisesti ajatellut vielä puuta hommata, mutta voisihan sitä varastoon :P
Jos tuolta löytyy laatukamaa sopuhintaan.
Juzzu
21.02.2005 11:44:34
Nojuu jätän väliin tällä kertaa. Kertokaa sitten kokemuksia.

No ei mullakaan puulle tarvetta ois, mutta voishan tuon ottaa seuramatkana ;o) Ekaks pyydetään kaveri lauantaiks töihin, muttei ostetakaan mitään!
Tim
21.02.2005 11:47:29

mitkäs tuolla on aukioloajat?
Voisi firma kuin firma edes staattiset webbisivut pistää pystyyn mistä tommoset näkis.
spyykko
21.02.2005 11:49:37 (muokattu 21.02.2005 11:56:10)

mitkäs tuolla on aukioloajat?
Voisi firma kuin firma edes staattiset webbisivut pistää pystyyn mistä tommoset näkis.

Auki arkisin 8-16 muistaakseni. Soittelin sinne tuossa muutama kuukausi sitten, mutta reissu jäi silloin toteuttamatta.

EDIT: Niin ja kaveri tosiaan lupaili mahdollista joustoa aukioloaikoihin. Mahdollisesta viikonloppuaukiolosta en kyllä kysellyt.
Tim
21.02.2005 13:25:17

No täytyy kattoo, kun saatte päivän selvitettyä. Ehkä sitä vois lähtee seuraks, jos töissä on sopiva päivä.
Tulee tietty sitte tuhlattua viimesetkin pennoset loimuna ilmaan.
Juzzu
21.02.2005 13:35:43
Vois ostaa jotain jotain kallista loimupuuta ja sitten voitais tehdä makkaratulet paluumatkalla jonnekin...
MPU
21.02.2005 20:24:10
Ostakaa vaikka sitä snakewoodia mitä siellä oli nuotiopuiksi. Oli melko vekkulin näköistä.
Totta puhuen on melko mielenkiintoinen puoti tuo Hakala.
Marko
maxell
22.02.2005 21:21:24
Ostakaa vaikka sitä snakewoodia mitä siellä oli nuotiopuiksi. Oli melko vekkulin näköistä.
Totta puhuen on melko mielenkiintoinen puoti tuo Hakala.

Palvelu Hakalalla on ollut tosi hyvää niin kitaran rakentelijoille kuin muillekin pienharrastajille: ei tartte kokonaisia lankkuja ostaa. Ja myyjiltä on saanu tosi hyvää palvelua.
Halpaa puuta muuten toi käärmepuu, semmonen parin otelaudan kokonen slice olis muistaakseni maksanu 140 egee. Ei ollu kun yksi siivu jäljellä kun viime viikolla käväsin.
Ajattelin, että ottakoo joku kokoneempi siitä tarpeeseensa, voi olla, että olis mulla päätynyt sytykkeiksi. Kovaa puuta kuulemma on, vois siitä osaava tehdä siistin otelaudan
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)