Aihe: kokemuksia fostex vf-80:sta?
1
ilkkis
01.04.2003 11:02:37
Niin.. hinku olis äänittää ja edullisemmasta päästä raitureita etsiessäni huomio kiinnittyy usein kyseiseen laitteeseen.Jos omistatte niin kertokaahan fiilikset.
Muutkin asiantuntijat kertoilkaa plussat ja miinukset.Kotosalla olis tarkoitus jossain vaiheessa äänitellä jotain cd-kelpoista(kitara+tietokone+midikoskettimet).
PIM
01.04.2003 14:34:05
Unohda toi mopo ja osta multa sen isoveli eli VF-16 ja liity MNetin sankkaan VF16x-käyttäjien joukkoon. Ilmoitus löytyy torilta Digitaaliset tallentimet -osastolta.
Right now I'm fucking busy, or vice versa..
leonard
11.04.2003 23:41:25
Jeps. hyvä peli, omistanu sellasen n 6kk, bändin demoa tehty. Ei ongelmia, nopea, ainut vika on sisääntuloissa, niitä kun ei ole kuin 2kpl kerralla, joten ongelmia tulee rumpuja nauhoittaessa jos ei sattumalta omista AKG:n tai jonkun muun vastaavaan huipputason konkkamikkiä!,

Suosittelisin kumminkin ostamaan VF-16 koska sillä pystyy soittamaan livenä sisään esim. rummut, basson, kitaran.. kerralla, fostex vf-80:sessa joutuu miksauksen tekemään laitteessa itsessään. jos siinä ei polttavaa asemaa ole.. Fostexin VF-160 on taasen Adat(valokaapeli) jota pitkin pystyy nauhoittamaan 8 raitaa kerralla tietokoneelle, itse ole hankkimassa juuri Vf-160:stä, levynauhoituksia varten. Oikealla opiskelumäärällä, akustiikalla ja innolla on mahdollista saada digiraitureilla erittäin hyvä laatusta musiikkia!
ilkkis
18.04.2003 10:16:05 (muokattu 18.04.2003 10:18:01)

Suosittelisin kumminkin ostamaan VF-16 koska sillä pystyy soittamaan livenä sisään esim. rummut, basson, kitaran.. kerralla, fostex vf-80:sessa joutuu miksauksen tekemään laitteessa itsessään. jos siinä ei polttavaa asemaa ole.. Fostexin VF-160 on taasen Adat(valokaapeli) jota pitkin pystyy nauhoittamaan 8 raitaa kerralla tietokoneelle, itse ole hankkimassa juuri Vf-160:stä, levynauhoituksia varten. Oikealla opiskelumäärällä, akustiikalla ja innolla on mahdollista saada digiraitureilla erittäin hyvä laatusta musiikkia!

Kiitoksia hyvistä neuvoista! Täytyypi laittaa mietintämyssy päähän että olisko se sittenkin tuo vf-16 sopiva vai...
jomppa82
27.04.2003 11:02:18
Itellä on tuo VF-08, eli se eka malli. Verrattuna kaverin VF-160:seen olen ollut havaitsevinani ainakin sen, että 08:n etuasteet ovat huomattavasti kökömmät. Tarttis melkein erillisen etusen (joskaan se ei 160:ssäkään aivan poissuljettu ostos ole). Nyt olen päätymässä tuohon VF-160:een. Syynä siis etuset ja sisääntulojen määrä.
Joni
cosmob83
07.07.2004 17:38:55
Vf80 muuten oikein hieno laite, mutta... Ensimmäisessä jonka ostin ei toiminut 1 kanavan feideri, laite meni vaihtoon. Sain uuden fostexin (sama malli) ja kas kummaa, paripäivää meni niin siitäkin oli kanavan feideri sökönä (kanava 2). Tiedän, että en ole ammittilainen näiden laitteiden kanssa, mutta feidereiden hajoaminen ei johtunut siitä, että laitetta olisi kohdeltu väärin. Tämä siis herättää kysymyksen kyseisen mallin laadusta?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)