Aihe: Ibanez RG 1527 BP (uusi 7-kielinen)
1
geeta shredda
15.03.2003 14:51:49
Joko Levytukusta lötyy kyseinen kitara ?
JOs joku on testannut/nähnyt, tahtoisin kuulla mielipiteitä. Euroopan markkinoille sitä ei tuoda kuin yhden värisenä, eli Black Pearl, joka on ainakin NAMM 2003 kuvista päätellen hirveää katsottavaa. Harmaa. Hyi. Miltä tämä kitara näyttää luonnossa ? Toivoisin että sen väri olisi tummempi, mattamusta pikemmin kuin haaleanharmaa.
Ja millaiset on nämä V7-7 ja V8-7 mikit? nämä mikit on myös RG7-420 ja RG7-320 kitaroissa, näiden omistajat voi kertoa.
Entäs uusi tallasysteemi?
Hinta ? Thomannilla 918 e, paljonko suomessa ?
Dumb
15.03.2003 14:56:13

Toivoisin että sen väri olisi tummempi, mattamusta pikemmin kuin haaleanharmaa.

Heh, ja minä kun olen tässä harkinnut toisen mustan RG7-421:seni maalauttamista harmaaksi.

Ja millaiset on nämä V7-7 ja V8-7 mikit? nämä mikit on myös RG7-420 ja RG7-320 kitaroissa, näiden omistajat voi kertoa.

Ei mitenkään loistavat. Vaihdoin toiseen RG7:kaan tallamikin ja huomasin kuinka tunkkainen ja suoraan sanoen paska soundi niistä vakiomikeistä lähtee. Kyllä niiden kanssa osaa elää, jollei pysty vertaamaan parempaan, mutta kun kerran pääsee vertaamaan niin siitä ei sitten ole enää paluuta. Ja niin, noi mikit on vanhasta sarjasta vain RG7-42X:sissä ja RG7-32X:sissä on jotkut "astetta huonommat" mikit vielä, käsittääkseni.
-K-
15.03.2003 15:29:24 (muokattu 15.03.2003 15:33:18)
Se black pearl on kyllä musta väri prkl eli se hile-musta, mikit kökköjä eli paremmat tilalle jos aikoo tuon kepin saada soimaan hintaluokkansa mukaisesti. Uskoisin että tuon uuden mallin edge toimii paremmin kuin tämä minun LoTRSII talla tässä Rg7-420:ssa tosin on se ainakin vielä pitänyt vireen hyvin vaikka kampea en hirveästi käytäkkään.

Ps katso minun oma kuva, siinä oleva RG7420 on Bp väriltään ja vieressä oleva sg goth on mattamusta, tosin valo heijastaa tuosta rgstä aika lailla
Ei suotta elämys.
geeta shredda
15.03.2003 16:42:34

Jep niissä on samat mikit kuin GRX720ssa ja ne vastaavat laadultaan ibanezin powersoundeja joita löytyy esim iban rg320 kepeistä ja ne ovat varsin onnnettomia kapistuksia

yeh, mun kitarassa (rg-270) on powersoundit ja ne kuulostaa hyvältä niin kauan kun ei soita yli 3 nuotin sointuja.

thomann ja levytukku väittävät kumpikin tuota 1527:an väriä BP:ksi, eli Black Pearl, mutta kuvissa se näyttää ankean harmaalta, aivan toiselta kuin sinun kitara (kuvassa). sen takia halusin varmistusta kun en ole itse päässyt tuota uutta seiskaa testaamaan, mutta thomannilta tilaaminen kiinnostaisi kovasti.

sinäkin pidät näemmä isaraelilaisesta psy-trancesta.
-K-
15.03.2003 16:49:23
sinäkin pidät näemmä isaraelilaisesta psy-trancesta.

Juu suosikkeja infected mushroom, xerox ja indica
Ei suotta elämys.
Billsner
16.03.2003 12:43:56 (muokattu 16.03.2003 12:45:22)

Jep niissä on samat mikit kuin GRX720ssa ja ne vastaavat laadultaan ibanezin powersoundeja joita löytyy esim iban rg320 kepeistä ja ne ovat varsin onnnettomia kapistuksia

Ei muuten vastaa powersoundeja. On muuten paljon paskemmat. Powersoundit ovat hyvät verrattuna GRX720 mikkeihin.

EDIT: Kirj. virhe.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)