hanipai 15.03.2003 14:50:46 | |
---|
Kertokaas mulle mitä on, älkää niitä perinteisiä mainitko siis Podeja, vamppeja ja DG stoppeja. Mitäs mieltä muuten Rocktronin Replitone MP:stä? |
Michi 15.03.2003 14:55:00 | |
---|
Ei perinteisiä, mutta mallintavia...höh...:) No ainakin nuo Tech21 zydeemit, SansAmp- jubatsut. -Up The Irons!- |
hanipai 15.03.2003 15:02:42 | |
---|
Ei perinteisiä, mutta mallintavia...höh...:) No ainakin nuo Tech21 zydeemit, SansAmp- jubatsut. No okei, jos ette keksi, niin sanokaa sit ihan vaan hyviä etusia kitaralle ja mahdollisesti bassolle:) Hintaluokka uutena n.500e tai vähemmän |
Dumb 15.03.2003 15:05:07 | |
---|
Ja musiikkityyli oli...? |
Boss Gt-6 on minun tarpeisiini riittänyt aivan mahtavasti. Ja siinä nyt on aika paljon kaikenlaisia efektejä ja muuta. Ehkäpä vähän liikaakin. |
hanipai 15.03.2003 15:25:08 (muokattu 15.03.2003 18:13:51) | |
---|
Ja musiikkityyli oli...? No sanotaan, että laitteesta pitää saada irti kunnon säröäkin:) Mieleen tulee Rocktronin Piranha, Chameleon, Voodu Valve, tosin noista ei oo sitten minkäänlaista kokemusta. Eikä noi ees mallinna. |
booster 15.03.2003 19:55:00 | |
---|
Mulla on Tech21:n SansAmp Classic. Oon todella tyytyväinen, saa ihan hyvät säröt, ja todella rankat saundit saa kun pistää vaikka ds-1:n siihen eteen.. Miinuspuolena se että saundeja ei voi vaihtaa lennosta, enemmänkin tuollainen nauhoittelu-/yhden saundin vehje. huuto.netissä on jonkin aikaa ollut tuollainen myynnissä ilman hintavarausta, lähtee varmaankin 160 euroon. "Musiikkinäytteessäni" lyhyt pätkä joka on nauhoitettu SA:lla suoraan tietsikkaan halpis-äänikortin läpi.. "If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Haussa: keinokuorma
Poistossa:
Zoom Tri-Metal (vaihto SM-57) |
hanipai 15.03.2003 20:18:27 (muokattu 15.03.2003 22:08:57) | |
---|
Mulla on Tech21:n SansAmp Classic. Oon todella tyytyväinen, saa ihan hyvät säröt, ja todella rankat saundit saa kun pistää vaikka ds-1:n siihen eteen.. Miinuspuolena se että saundeja ei voi vaihtaa lennosta, enemmänkin tuollainen nauhoittelu-/yhden saundin vehje. huuto.netissä on jonkin aikaa ollut tuollainen myynnissä ilman hintavarausta, lähtee varmaankin 160 euroon. "Musiikkinäytteessäni" lyhyt pätkä joka on nauhoitettu SA:lla suoraan tietsikkaan halpis-äänikortin läpi.. No iskee siihen pedaaleja rivin, niin ainakin sitten soundit vaihtuu vaikkei Classicin :) Oon kyllä miettinyt Classiccia ja sit GT-2:sta, mutta ilmeisesti se ei ole niin monipuolinen? Mitenköhän Tri A.C. eroaa sitten noista? Mitäs kun menin hommaamaan sellasen Behringerin kopion Tech21 TM10:stä eli siin on vähän samanlainen mallinnus, kun tossa GT-2:ssakin. En ole vielä saanut vahvistinta, mutta mun ei ehkä kannata hommata esim.GT-2:sta vahvistinhankinnan takia, vai onko merkitystä? Meinaan, että tuleeko turhaan hankittua samantyyppinen vehje? vai onko ne ees samantyyppisiä? Tällä hetkellä kiinnostais toi classic enemmän kuin gt-2, jos sitä kerran voi boostatakin kunnolla. |
hanipai 16.03.2003 10:18:23 | |
---|
No iskee siihen pedaaleja rivin, niin ainakin sitten soundit vaihtuu vaikkei Classicin :) Oon kyllä miettinyt Classiccia ja sit GT-2:sta, mutta ilmeisesti se ei ole niin monipuolinen? Mitenköhän Tri A.C. eroaa sitten noista? Mitäs kun menin hommaamaan sellasen Behringerin kopion Tech21 TM10:stä eli siin on vähän samanlainen mallinnus, kun tossa GT-2:ssakin. En ole vielä saanut vahvistinta, mutta mun ei ehkä kannata hommata esim.GT-2:sta vahvistinhankinnan takia, vai onko merkitystä? Meinaan, että tuleeko turhaan hankittua samantyyppinen vehje? vai onko ne ees samantyyppisiä? Tällä hetkellä kiinnostais toi classic enemmän kuin gt-2, jos sitä kerran voi boostatakin kunnolla. Onko kommentteja kellään edelliseen?
|
N_Bates 16.03.2003 10:36:48 | |
---|
Hanipai! Sit kun sen vahvistimen saat, niin pyydän oikein kiltisti että antaisit kunnolla kommenttia siitä! On myös meikäläisen ostoslistalla aika korkealla toi behku, mutta kun ei oikein tiedä mitä siitä ajattelisi. Jos viitsit niin tee vaikka laitearvostelu tonne artikkeleihin! THanks! |
hanipai 16.03.2003 11:22:31 | |
---|
Hanipai! Sit kun sen vahvistimen saat, niin pyydän oikein kiltisti että antaisit kunnolla kommenttia siitä! On myös meikäläisen ostoslistalla aika korkealla toi behku, mutta kun ei oikein tiedä mitä siitä ajattelisi. Jos viitsit niin tee vaikka laitearvostelu tonne artikkeleihin! THanks! Joo, voi olla, että pitää odotella sitä ja testii, että jos siit lähtis vaikka sellaset soundit kotioloihin, ettei noita purkkeja tarttiskaan. Vaikka edelleen kyllä kiinnostaa Tubeman ja TECH21 classic. Sinänsä tuntuis turhalta ostaa classiccia kun tossa vahvarissakin on mallinnus ja onhan sitä kehuttu hyväks vahvariks. kaikua siin ei oo, joten kannattaa miettiä kaiun hankintaa. Mä hommasin Zoom RFX-1000:n kaiuks halvalla:) |
hanipai 16.03.2003 12:29:56 | |
---|
Joo, voi olla, että pitää odotella sitä ja testii, että jos siit lähtis vaikka sellaset soundit kotioloihin, ettei noita purkkeja tarttiskaan. Vaikka edelleen kyllä kiinnostaa Tubeman ja TECH21 classic. Sinänsä tuntuis turhalta ostaa classiccia kun tossa vahvarissakin on mallinnus ja onhan sitä kehuttu hyväks vahvariks. kaikua siin ei oo, joten kannattaa miettiä kaiun hankintaa. Mä hommasin Zoom RFX-1000:n kaiuks halvalla:) Jos behku on ees puolet yhtä hyvä kun TM10 niin se on hyvä. Kuuntele TM10:ä. http://www.tech21nyc.com |