Aihe: tyttö joka käyttää poikien vaatteita ja toisinpäin. Mielipide?
1 2 3
saha
11.02.2005 12:50:12
Musta semmoset semi-lököt mutta suht ohuet byysat (jotku tyylikkäät verrarit tahi semmoset kahisevat) on paljon heksikkäämmät kuin jotku vitun kireet sissmixtyt (ei niissäkään mitään vikaa ole, jos mimmillä on hyvät jalat).

:)

Näinpä. Samoilla linjoilla ollaan. Lökäreillä meinasin juuri semmosia ylilyöviä wutangeja joissa haarat on polvien kohdalla.
Nopeus=Tunne
kalamies#2 >-)))>
Pitkavirta
11.02.2005 13:17:58
Näinpä. Samoilla linjoilla ollaan. Lökäreillä meinasin juuri semmosia ylilyöviä wutangeja joissa haarat on polvien kohdalla.

No niijjoo.. :) Ei semmoosia.
pelkotila
15.02.2005 17:38:14
mikäs siinä.jos on sillain ettei voi käyttää ni sehän on sama kun ois poika ja tyttö värit tavallaaan.rajansa kaikella mutta mikäs siinä jos käyttää erillaisia vaatteita.
Jaba
19.02.2005 14:49:49
Entäs semmoset kireät ja leveälahkeiset "tyttöjen" farkut pojilla? Mun mielestä ei ollenkaan kauheat... Siis tietenkin ihan perus, ettei mitään tekstejä ym.
Jormaakin kiinnostaa.
arancia
20.02.2005 10:52:07
Entäs semmoset kireät ja leveälahkeiset "tyttöjen" farkut pojilla? Mun mielestä ei ollenkaan kauheat... Siis tietenkin ihan perus, ettei mitään tekstejä ym.

Sopivalla henkilöllä ja vartalolla mielettömän hyvän näköiset.
Jaba
20.02.2005 13:12:31
Sopivalla henkilöllä ja vartalolla mielettömän hyvän näköiset.

Juu. En oikein ymmärrä kuinka jotkut kammoavat ajatusta että pojat käyttäisivät tyttöjen housuja. Tietenkin jotkut Miss Sixtyt ovat eri asia :D
Jormaakin kiinnostaa.
JPQ
20.02.2005 22:40:10

Eikös tuo selviä tunnin alun nimenhuudossa.

On nimiä kuten vieno joka ei kerro sukupuolta.
Jaba
20.02.2005 23:38:11
Koska tyttöjen vaatteet ei mahdu isokaljamahaisille miehille. Se on luonnon laki. Miss sixtyt vaikka sitten isolle miehelle saman tien jalkaan, eihän se kovin kauheeta oo.

No eihän me olla puhuttu sellaisista :D vaan niistä joille sopii.
Jormaakin kiinnostaa.
Wil-J
24.02.2005 22:19:54
On nimiä kuten vieno joka ei kerro sukupuolta.

Rauni kans
Chaka
04.04.2005 12:08:25

Likoilla menee just ja just poikien vaatteet mutta likkojen vaatteet pojalla on jo karseeta mun mielestä

Toikin nyt riippuu aika paljon..!! itselläni on tällä hetkellä huosut sekä paita ostettu naisten puolelta, miun mielestä ei vain tehdä hyvännäköisiä vaatteita miehille, paljon helpommin löytää naisten puolelta.. ja sitä paitsi ne on malliltaankin paljon hienonpia, miesten vaateet ei oikein sovi päälleni tai siis ne niin isoja, ja vaatteiden pitää olla tiukkoja et mie tykkään ;)
mut kauneus on katsojan silmissä..!!!!!!
"I don´t know when, my time will go, but there is no one to tell goodbye, not a lover, no a friend, so I`ll guess I move it on untill the end..." -R.Coffinshaker-
Rumpali Rölli
04.04.2005 14:03:48
Raskas Lollahdus
Se on kuulkaa ihan turhaa hommaa se ettäh... SELVÄ!!!
Tupuna
04.04.2005 15:38:00
No muuten siedän aika paljon, mutta jos mies laittaisi naisten iltapuvun tosissaan päälle, niin transuhan se olisi.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Mako
04.04.2005 17:32:48 (muokattu 04.04.2005 17:35:11)

Joo, olen pitänyt. Mutta mä olenkin ihan ghei.

EDIT: pahinta mitä voi noissa tapahtua on mataluus lantion kohdalta (karvoituksen vilkkuminen) ja ultimaattinen kireys (pallien rusentuminen). Onneksi en ole mukavuudenhakuinen.
"Ollaann hilja!!!1"
-unkarilaissyntyinen musiikkiopettajani ala-asteella
Jaba
05.04.2005 16:19:22
Joo, olen pitänyt. Mutta mä olenkin ihan ghei.

EDIT: pahinta mitä voi noissa tapahtua on mataluus lantion kohdalta (karvoituksen vilkkuminen) ja ultimaattinen kireys (pallien rusentuminen). Onneksi en ole mukavuudenhakuinen.

Juu, minäkin pidän. Mutta kumpaakaan ongelmaa ei ole :)
Jormaakin kiinnostaa.
Sunna
06.04.2005 17:53:11

Tosin aika harvalle tytölle sopii pilottitakki. :) Tuskinpa kenellekään.

Hähää! Mulla oli sellinen ala-asteella! Olin tosi suloinen pikkutyttö maihareissa ja pilottitakissa. Joku suloinen eläin-collage varmaan kruunasi kokonaisuuden, en muista enää.
lallallaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)