Musahullu 19.02.2005 20:01:40 | |
---|
tere on frendien kans ongelma. tehään räppii ja yks biisi ois sellanen minkä haluisin laittaa mikseriin, mut en tiedä miten saisin sen omalle tietsikalle ja siit sit laitettuu sen mikseri.nettiin. Onko tääl ketään joka olis laittanu muasaa nettiin, jos on ni miten? thanks |
kingdom 19.02.2005 20:57:34 | |
---|
Siis missäs se kappale nyt on. Kasetillako? ACARDIA ETSII LAULAJAA KUOPIOSTA! |
Musahullu 19.02.2005 21:56:36 | |
---|
joo se on sellasel vanhal kasettisoittimella äänitetty. kuulostaa aika kamalalta siinä.. |
Lennu 19.02.2005 21:59:44 | |
---|
joo se on sellasel vanhal kasettisoittimella äänitetty. kuulostaa aika kamalalta siinä.. Kasettimankan phones reijästä piuha koneen line-in reikään ja äänität windowsin soundrecorderilla. Kuulostaa edelleenkin kauhealta, mutta ei liene pääasia? "Pipari on kaunista, kun sitä jaetaan rakkaudella.", -Fortune. |
A.R.P. 19.02.2005 23:33:18 (muokattu 19.02.2005 23:34:11) | |
---|
Miten te sitä räppiä tai muuta teette? Millä taustat jne? Yleisin tapa on varmaankin tehdä koneella ne taustat jollain ohjelmalla ja "laulaa" vokaalit mikkiin, joka on liitetty koneen äänikorttiin mikserin tai muun vastaavan laitteen läpi. Äänitysohjelmaksi esim audacity, Kristal tai muu vastaava jos ilmaisen haluatte... Sitten vain yhdistää ne "vokaalit" taustoihin jollain ohjelmalla, muuntaa/exporttaa mp3 muotoon ja siinä se sitten onkin... Anteeksi mahdolliset erehdykseni, kun en itse tee räppiä, tämä on vain oletus... "Ash nazg durbatuluuk" |
Musahullu 20.02.2005 12:44:28 (muokattu 20.02.2005 12:45:43) | |
---|
"Äänitysohjelmaksi esim audacity, Kristal tai muu vastaava jos ilmaisen haluatte...." Mistä tollasen voi saaada?. mä oon tehny musaa sähköskeballa ja sähköpianol, johon saa kaiken maailman rumpukompit ynnämuut.. Tiedän et on vähän alkeelliset kamat mut jotenki on pärjättty!! |
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan. |