Spatial 18.02.2005 21:05:01 | |
---|
Eli kumpikos olis parempi? Tällä hetkellä olen kallistunut ensimmäisen suuntaan. Onko siinä mallissa ollut mitään vikaa, pienempää tai suurempaa, ja mikä on riski noin yleensä että kauppaan tilattu malli onkin jotenkin paska tai hajalla? |
32788 18.02.2005 22:13:40 | |
---|
Ite ottasin ton jälkimmäisen, mutta jos sä tarviit floikkaa ihan välttämättä nii ota toi eka. Ei varmaan oo kumpikaan huonoja kitaroita, just noita en oo kylläkään päässy testaamaan, mut tää Viper 400 on kyllä tosi hyvä. On se kyllä parisataa kalliimpikin, mutta Ltd: n kitarat ovat aika hyviä hinta-laatusuhteeltaan, halvimmatkin mallit. Onnea kitaran etsintään, ja muista kokeilla eri malleja, ja katsoa hintoja eri liikkeistä. Itekin löysin tän toisesta liikkeestä 30 euroa halvemalla kuin toisesta, ja sain vielä paljon sälää kaupan päälle. Tohon mä kyllä sitä bensaa laitoin... |
BulletProof 18.02.2005 22:23:34 | |
---|
Mulla oli tuommonen m200fm, ei ollenkaan huono kitara. Silti noista valitsisin jälkimmäisen. Suosittelisin kyllä sijoittamaan pari sataa lisää ja ostamaan jonkun 400-sarjan kepukan. |
juhist 18.02.2005 22:42:46 | |
---|
mh250 NT, lyhyt perustelu: ei floikkaa! nahkakolo #1 |
overtake 18.02.2005 23:21:55 | |
---|
Pari sataa lisää ja MH-400NT, siinä on kitaraa vähäksi aikaa. EMG81 setti, mahonkirunko ja laatuvirittimet. Takuulla enemmän vastinetta rahalle kuin tuo MH-250 www.stonetabs.tk |
Lego 18.02.2005 23:25:22 | |
---|
Pari sataa lisää ja MH-400NT, siinä on kitaraa vähäksi aikaa. EMG81 setti, mahonkirunko ja laatuvirittimet. Takuulla enemmän vastinetta rahalle kuin tuo MH-250 EMG-81 ei eroa hz h-4:stä. Olet vissiin sitten kultakorva, vai oletko edes kokeillut H-4:sia? Mahonkirunko-hype-lisää. Ei vaikuta oleellisesti. MH 250 ei floikkaa joten ne virittimet mitkä siinä on, hoitaa asiansa loistavasti. Riitaa en ole haastamassa mutta tämä line kyllä vaatii jo oikeita perusteluja: Takuulla enemmän vastinetta rahalle kuin tuo MH-250 P = U * I |
BulletProof 20.02.2005 11:31:15 | |
---|
EMG-81 ei eroa hz h-4:stä. Olet vissiin sitten kultakorva, vai oletko edes kokeillut H-4:sia? Kyllä noissa minun mielestä on aika paljonkin eroa, vaikka hyviä mikkejä ovat molemmat. |
EMG-81 ei eroa hz h-4:stä. Olet vissiin sitten kultakorva, vai oletko edes kokeillut H-4:sia? Mahonkirunko-hype-lisää. Ei vaikuta oleellisesti. MH 250 ei floikkaa joten ne virittimet mitkä siinä on, hoitaa asiansa loistavasti. Riitaa en ole haastamassa mutta tämä line kyllä vaatii jo oikeita perusteluja: No onhan niissä paljonkin eroja : Mikit Earvana compensated nut & Grover tuners Puut - agathis ei ole hyvin soivaa puuta toisn kuin mahonki. Toisaalta 81:set soi hyvin kakkosnelosessakin:) Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Lego 20.02.2005 14:35:34 | |
---|
No onhan niissä paljonkin eroja : Mikit Earvana compensated nut & Grover tuners Puut - agathis ei ole hyvin soivaa puuta toisn kuin mahonki. Toisaalta 81:set soi hyvin kakkosnelosessakin:) Öh, luetun ymmärtämisessä vikaa kenties? Noh ei se mitään. Tiedän onhan nuo osat ja palikat erilaisia mutta erot ovat todellakin niin mitättömän minimaalisia ettei niillä ole mitään merkitystä. P = U * I |
hanipai 20.02.2005 15:07:33 (muokattu 20.02.2005 15:10:27) | |
---|
..... Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
hanipai 20.02.2005 15:09:33 | |
---|
Niin siis se on sun subjektiivinen mielipiteesi asiasta, mikä muistuttaa jonkin verran objektiivista faktaa. Pilkkusäännöissä hiukan hiomista vielä sulla :) Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Lego 20.02.2005 15:20:47 | |
---|
Niin siis se on sun subjektiivinen mielipiteesi asiasta, mikä muistuttaa jonkin verran objektiivista faktaa. Pilkkusäännöissä hiukan hiomista vielä sulla :) hihih, joo, mä, opettelen, noi, pilkkusäännöt, viel, joskus, niiq,. Itse esmes EMG 81 ja H 4 omistaneena, testanneena ja vertailleena voin sanoa että se ero, jos sellainen niissä on, ei ole normi-ihmisen korvilla kuultavissa. Ja puiden vaikutus soundiin, taas tätä kultakorvien ihmettelyä. Tässä en tosin väitä ettei eroavaisuuksia ole mutta Agathis soitinpuuna on erittäinkin mainio. Ja kuten aiemmin sanoin niin nuo virittimet ajavat asiansa mainiosti koska MH 250:ssa ei ole floikkaa. P = U * I |
hanipai 20.02.2005 15:28:31 | |
---|
hihih, joo, mä, opettelen, noi, pilkkusäännöt, viel, joskus, niiq,. Itse esmes EMG 81 ja H 4 omistaneena, testanneena ja vertailleena voin sanoa että se ero, jos sellainen niissä on, ei ole normi-ihmisen korvilla kuultavissa. Ja puiden vaikutus soundiin, taas tätä kultakorvien ihmettelyä. Tässä en tosin väitä ettei eroavaisuuksia ole mutta Agathis soitinpuuna on erittäinkin mainio. Ja kuten aiemmin sanoin niin nuo virittimet ajavat asiansa mainiosti koska MH 250:ssa ei ole floikkaa. Ok. Turha kinata asiasta. Sen voin sanoa kuitenkin M-100FM:n omistaneena, että RG620 soi paljon paljon paremmin ja se on natoa. Mikkeihin en ota kantaa, ainoastaan puun akustiseen soimiseen. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Spatial 25.02.2005 23:12:58 | |
---|
Vittu kun mun piti kirjottaa että mh 250 ilman NT:tä. Eli jos tän nyt joku viä lukee niin mitä mieltä näistä kahdesta vaiht.ehdoista eli: m200FM ja mh250 |
Joq 25.02.2005 23:27:01 | |
---|
Ensimmäinen on ainakin paljon stylemmän näköinen: reverse headstock, ei-puunväriset bindingit sekä loimuvaahterakansi |
Laareppi 26.02.2005 00:11:03 | |
---|
itellä on KH-202 (M-sarjan erikoisversio), jossa on vaan eri grafiikat ym. viimeistelyt ja hieman erilainen kaula. pirun hyvä keppi. ja mitäs hiton eroa noilla kahdella on paitsi lavan suunta ja väri? ei mitään. molemmat ovat hyviä, hinta/laatu-suhde enemmän kuin kohdallaan. osta se kummasta pidät enemmän, et tarvitse meidän apua siihen. jos nyt välttämättä haluat mielipiteen, itse ottaisin tuon M-mallin ehdottomasti ulkonäön takia. toisaalta mieluiten ilman floikkaa... ja jos haluat halvalla, vilkaise guitarbargains.com |
luopio 26.02.2005 11:41:57 | |
---|
mh250 NT, lyhyt perustelu: ei floikkaa! aamen se "special child" |
Spatial 28.02.2005 09:55:29 | |
---|
Mikä siinä floikassa nyppii? Viritys kestää ja kampea ei tartte vai? |
hanipai 28.02.2005 12:18:35 (muokattu 28.02.2005 12:19:02) | |
---|
Offtopic: Onkos joku testannut sellasta floikkaskittaa missä on vaan Sperzelit ja floikka, mutta ei ollenkaan lukkosatulaa? Sellasia liikkuu maailmalla. Pitävätkö vireen? Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |
Sir Härö 28.02.2005 13:10:28 | |
---|
EMG-81 ei eroa hz h-4:stä. Olet vissiin sitten kultakorva, vai oletko edes kokeillut H-4:sia? No oisko noi aktiivit (emg81) sitten vielä hieman h-4:sta herkemmät, eli enemmän siihen sooloilu suuntaan maukkaammat? Mulla on m200fm. Laadukas on tehdaskitaraksi... Ja neckthru-kaula on jotenkin vaan omaa luokkaansa... Ja omaa kitaraani ei tarvitse välttämättä virittää kuin 2 viikon välein, eli vire ei lähe kulumallakaan(hymiö tähän) Mutta en muistaakseni ole sita mh250nt:tä(vai mikä se nyt oli) Kokeillut, mutta jos ei floikkaa tarvitte, niin varmaan hyvä valinta. Copyright huomautus:
Härö irtisanoutuu kännissä kirjoitettujen kirjoitusten sisällöstä!
Pastilli? |