Aihe: Olkapäähän koputtelijat kesken soiton?
1 2 3 4 5 6
Kyllikki
13.02.2005 11:11:02
Niin ja basistit saa pillua eniten.

- Vanha sanonta soittajien keskuudessa, juuri ennen keikan alkua, kun asiakaskunnassa on paljon kauniita naisia: "Hassuja ollaan, jos tänä iltana ei jernitä".

Keikan jälkeen, kamoja purettaessa todetaan: "Kylläpä me soittajat ollaan hassuja".
Sähköt sain ja sähkökitaran... Vielä kun osais soittaa...
R.Syke
13.02.2005 11:42:48 (muokattu 13.02.2005 11:45:44)
Priorisoinnistahan tässä on kysymys. Otatko kallista konjakkia kerran kolmeen vuoteen vai yhden tähden jallua joka ilta. Usein määrä korvaa laadun, tai siis aina.

-Kyllä mä kallistan korvani tuon kalliin konjakin puoleen, ehdottomasti.

-Voihan sitä kotona olla karva suussa vaikka joka ilta? Onhan arkityökin totista puurtamista.

Mutta: Jos 'kallis konjakki' koputtaa joku ilta olkapäähän, niin se on menoa.
B@sshole
13.02.2005 16:37:18
Lähes jokaisessa ammatissa työntekijä pystyy samalla juttelemaan. Siten turakainenkin suhtautuu soittamiseen. Ei hän ajattele mitenkään häiritsevänsä ammattiaan toteuttavaa soittajaa. Kyllä hänellekkin sorvatessa voi tulla juttelemaan. Että eipäs olla paskantärkeitä.

Mitä ihmettä tää taiteilija Jami tässä selittää??? Onhan se nyt selvä että ihmisille työrauha. On sitä aikaa sitten vaikka mennä vetämään hihasta setin jälkeen tai jopa kappaleiden välissä jos jotain niin tärkeää on.

Tää "Jami"-hahmo kyllä vahvistaa käsityksiäni paljon. Kokeilisi kenttää edes kerran.
jari75
13.02.2005 20:23:40 (muokattu 13.02.2005 22:47:19)
Jatkuvastihan nuo tunkee kesken biisien aikana jutustelee mitä ihmeempiä, aiheesta ja sen vierest... mut kerran ku lähettiin tauolle, tuli yx melkoisen sievässä oleva mies hihaan kiin ja änkytti siin et OSAATTEKO Soittaa sitä ja sitä biisiä?? no, olin vissiin tyly sinä iltana ja kysyin vastakysymyksen et hei, meetkö kysymään maalarilta et osaatko maalata punasta?? no kaveri sit mietti ja sanoi et en tietenkään! johan mä vaan sit et mitäs siin sit kyselet! onneks oli huumori miehiä... ;) no meillä kaikilla on huonot iltamme...
Jari75: Oikealla tiellä jo vuodesta -75
Notefix
13.02.2005 23:09:54

Tää "Jami"-hahmo kyllä vahvistaa käsityksiäni paljon. Kokeilisi kenttää edes kerran.

No, ei nyt tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin. Jokaisella on oma mielipide, oli se sitten oikea tai ei...ja sen voi täällä esittää, ok?
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
mr.muzak
14.02.2005 00:25:03
No, ei nyt tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin. Jokaisella on oma mielipide, oli se sitten oikea tai ei...ja sen voi täällä esittää, ok?

No hiljaa siellä, sulle ei ainakaan anneta mitään puheenvuoroa!!:)
Notefix
14.02.2005 09:22:50

No hiljaa siellä, sulle ei ainakaan anneta mitään puheenvuoroa!!:)

Heh, pakko myöntää että tällä humpparesumella ei kyllä pullistella.
Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta"
baron
14.02.2005 09:59:46

Heh, pakko myöntää että tällä humpparesumella ei kyllä pullistella.

Mulla olisi sulle humppakeikka tarjolla Turun puolessa.
Ja krapulasta ei tietoakaan.
Children of Baron: Magic in Keyboards. Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta!
B@sshole
14.02.2005 18:03:40

Samalla mitalla.
Fuzzy Boner
19.02.2005 10:31:51 (muokattu 19.02.2005 22:19:28)
Näin unta että olin viime yönä keikalla joku tuli lavan eteen viittomaan että sillä on asiaa. Kesken biisin siis. Nojauduin kuuntelemaan mitä naisella oli sanottavaa ja saman tien se nappas hiuksista kii kovaa ja veti mun tukasta mua lähemmäks ja yritti sanoa asiaansa.

Ei jengi paljoa kelaa. Sen asia oli: "Voinksmä halata sua?"

Sai ainaki tupon hiusta.
Olet kirjoittanut keskusteluun 7070 kirjoitusta
clave
19.02.2005 10:45:37

Sai ainaki tupon hiusta.

Sai Aan nimittäin Dna:an
"Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan"
R.Syke
19.02.2005 12:23:40
Sai ainaki tupon hiusta.

-Tupo on kova sana. Varsinkin Vinan käsissä.
Tankoprinssi
19.02.2005 18:44:23 (muokattu 19.02.2005 18:44:56)

Viime yönä keikalla joku tuli lavan eteen viittomaan että sillä on asiaa. Kesken biisin siis. Nojauduin kuuntelemaan mitä naisella oli sanottavaa ja saman tien se nappas hiuksista kii kovaa ja veti mun tukasta mua lähemmäks ja yritti sanoa asiaansa.

Ei jengi paljoa kelaa. Sen asia oli: "Voinksmä halata sua?"

Sai ainaki tupon hiusta.

Niitä kutsutaan yleisesti Faneiksi. Ja em tapahtumat ovat suosion palkka, joten nauti niinkauan kuin niitä riittää.
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
KoskPaavo
19.02.2005 22:19:53
Höh. Ja mä yritin täällä virittää keskustelua. Mä oon oikeesti kalju enkä ees ollu eilen keikalla.
Heh, hauska pointti.
Totta puhuen tuostakin vois vanha pieru vääntää sellaisen näkökulman että jos on kolmekymmentä vuotta vääntänyt noille "Faneille", niin jonkinlaiseen valikointiin tietysti koettaa pyrkiä.
Ainahan noita "kivoi rouvii" on ollut.
Soittaja selviää aina.
baron
19.02.2005 22:32:31

Höh. Ja mä yritin täällä virittää keskustelua. Mä oon oikeesti kalju enkä ees ollu eilen keikalla.

Kalliimmaksi se tulee, kun peruukki repeää!
Children of Baron: Magic in Keyboards. Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta!
Sertzo S
20.02.2005 09:11:49
Kalliimmaksi se tulee, kun peruukki repeää!

Elo on upeeta ilman tupeeta!
pekkajau
20.02.2005 09:41:48
Elo on upeeta ilman tupeeta!

Timantti ei kasva sammalta!
R.Syke
20.02.2005 10:16:44 (muokattu 20.02.2005 10:17:16)

-Siis Kami? Ei Tupo? Ei Vina?

Laittaisin tässä tapauksessa lapun selkään: 'Vedä korvista'
tai 'Vetää vain molemmista korvista ihan rauhassa'

Tai

'Koputa päälakea'
half
20.02.2005 13:04:01
Järki ja tukka eivät viihdy samassa päässä. Mutta kumpi lähti ensin ?
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)