Aihe: Ibanezin kova kitaralaukku
1
benny
14.03.2003 22:21:53

Ajattelin tässä kysäistä, että olenko ainoa jolta alkaa irtoamaan Ibanezin kovasta kitaralaukusta palasia? On niin kovaa muovia ja kaikkea ja pitäisi olla kestäväkin. Maksaa ilman kitaraa 1000FIM ja kitaran kanssa 500FIM. Hyvin kesti 1.5 vuotta ja alkoi leviämään.
shitfuck inc.
kivi
15.03.2003 08:25:38
Kyllä noista ABS-laukuista saa paloja irti, kun pakkaspäivänä oikein kolhii.

Noin kallista kitaralaukkua mulla ei ole ollutkaan, vaikka on ollut teetettyä TransitCasea ja kaikkea. Viimeksi ostin Stratolle "merkittömän" ABS-laukun (joka lienee täsmälleen samanlainen kuin nuo Iba-laukut) - hinta oli 25 euroa uutena kun samalla osti kitaran. Ilman kitaraa olisi ollut ainakin tuplaten, ellei enemmänkin - mutta täytyy sanoa, että tingin kyllä kovasti.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Fortune
15.03.2003 11:43:38
1000mk uutena? Ei helkkari, itse maksoin uutena tästä 400 mk. Eikä ole paloja irronnut, mutta kyllähän muovi murtuu paukkupakkasilla jos koteloa kaltoin kohtelee.
apuri
15.03.2003 12:36:17
Kannattaa hakea SKB:n tai Gatorin kova laukku. Ei kannata ihan noin merkkiuskollinen ibeenhadille olla varsinkaan noilla hinnoilla. Esim. SKB-66 sopii suurimmalle osalla stratotyylisistä kepeistä.
www.skbcases.com
www.gatorcases.com
Fortune
15.03.2003 12:38:33
Minä voisin kyllä vaihtaa tämän RG:n muotoon sisustetun Ibanez-casen SKB:n vastaavaan, johon sopisi muunkin mallinen kitara. Joskus tarvitsee tuota Talmaniakin varmasti kuskata kovassa kotelossa.

Anyone?
Dumb
15.03.2003 13:26:56

Mulla on toiselle RG7:lle tollanen SKB:n laukku enkä kyllä tykkää siitä niin paljon kuin Ibanezin vastaavasta. Ihan hyvä laukku se SKB:kin on (enkä aio sitä minnekään hävittää), mutta tuolle 7-kieliselle hieman liian jämpti lavan puolelta. Ottaa kitaran lapa ilkeästi kiinni siihen päädyn pehmusteeseen ja joutuu melkein pikkuisen pakottamaan sitä lapaa sinne koloon. Taidan ostaa tuollekin Ibanezin RG7:lle tarkoitetun laukun, en tiedä miksi en sellaista ostanut jo heti kitaraa ostaessa (tai miksi Levytukun myyjä ei minulle sellaista edes ollut myymässä, olisivatkohan loppu).
Kore
15.03.2003 16:09:57
Olen SKB:n onnellinen omistaja. Kyseessä on nimenomaan tuo malli (nimeä/koodia en muista), mikä nielee stratomallisia kepukoita. Maksoi muistaakseni 600mk ja vaikka hinta olikin kova, on tuo pirun hyvä laukku. Ainoa "vika" mitä olen siinä kolmen vuoden aikana huomannut on se, että se (alussa, ei oikestaan enää) tuoksui ihmeellisen imelälle. Sellaiselle vaniljamaiselle(?). Mistä lienee johtunut...
Follow your instinct - it usually takes you home...
Dumb
15.03.2003 16:29:20

Ainoa "vika" mitä olen siinä kolmen vuoden aikana huomannut on se, että se (alussa, ei oikestaan enää) tuoksui ihmeellisen imelälle. Sellaiselle vaniljamaiselle(?). Mistä lienee johtunut...

Minäkin huomasin tuon hajun aluksi, mutta se haihtui aika nopeasti pois, harmi. 8-)
Kore
15.03.2003 16:30:25 (muokattu 15.03.2003 16:30:48)

Minäkin huomasin tuon hajun aluksi, mutta se haihtui aika nopeasti pois, harmi. 8-)

Jep. Se oli tosi pervoa, että kitaralaukku tuoksahti noin älyttömälle :)

Edit, typo
Follow your instinct - it usually takes you home...
Man0Sand
15.03.2003 20:07:28

Kivat sulle. Mun Warwickin Rockcase haisee keitetylle kaalille. Ja haju ei ole ainakaan vielä, vajaan vuoden aikana lähtenyt mihinkään. :D
Yhtäällä suree kuningatar, toisaalla kuningas vaimoton on.
Crackis
15.03.2003 21:26:20
Ainoa "vika" mitä olen siinä kolmen vuoden aikana huomannut on se, että se (alussa, ei oikestaan enää) tuoksui ihmeellisen imelälle. Sellaiselle vaniljamaiselle(?). Mistä lienee johtunut...

heh..minäkin huomasin tuon saman kun tuo oma SKB:n laukku oli uusi. Kaverit jo kyseli et ei kai sulla ole täällä wunderbaumia tai jotain.:D
Starat tulee aina vartin myöhässä... Minä tunnin.
wellu
15.03.2003 21:57:37

Kivat sulle. Mun Warwickin Rockcase haisee keitetylle kaalille. Ja haju ei ole ainakaan vielä, vajaan vuoden aikana lähtenyt mihinkään. :D

minulta löytyy myös samanmoinen,miltei kolme vuotta ollut ja aina vaan haisee:D...käsittämätöntä
Lyrics.Wasted time between solos.
JarnoH
16.03.2003 20:12:00

Piti oikein käydä haistamassa tuota mun Ibanezin kovaa laukkua :) Enpä huomannut mitään erikoista hehheh. Ja hyvin on muuten kestänyt vaikka joitain kolhujakin on tullut.
Juho
17.03.2003 11:49:56

Ostin kitaran kanssa Ibanezin käytetyn laukun ja siitä on yksi sellainen metallinen pohja nuppi irronnut ja toinen on irtoamassa. Se laukku tosin voi olla kymmenenkin vuotta vanha koska ulkoa päin se näyttää eriltä kuin nykyiset, muuten on kestänyt hyvin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)