Aihe: Pop & Jazz konservatorio
1 2 3 4 5
...And Justice For All
13.02.2005 18:50:43
Mitä täällä oikein kirjoitellaan. Ei päätä eikä häntää.

Ihan asiallistahan tuo oli....:|
Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!!
jazzmies
13.02.2005 19:20:01
Ihan asiallistahan tuo oli....:|

Tai sitten olen ollut liian kauan opettajana, jotten enää muista miten musiikkiin oikein tutustutiinkaan. Omasta näkövinkkelistä Incubus ei vain oikein liity PJK:n II-asteen ammatillisiin opintoihin ja instrumentin ammatillisiin taitoihin, sitä tarkoitin.
Eddie
13.02.2005 20:23:19 (muokattu 13.02.2005 20:23:35)

tietääkö kukaan missä on lempäälästä käsin lähin musa-lukio?

Ei nyt ihan musiikkilukio, mutta Tampereella on ilmaisutaitoon erikoistunut Tampereen yhteiskoulun lukio.
Kassu
13.02.2005 20:44:03
Olen itse tuonne kanssa ajatellut pyrkiä peruskoulun jälkeen, koska lukio ei kiinnosta. Mielestäni aika turhaa mennä lukioon, jos koko ajan vituttaa opiskeleminen. Ei kukaan lukiolainen voi sanoa että "vittu, vihaan koulua." silloin siellä ollaan väärällä asenteella, ja kannattaako sinne lähteä huonoja arvosanoja ottamaan.

Pitänee lähteä kertaamaan teoriaa, jos popjatsiin mielin.
jazzmies
19.02.2005 22:39:35
eikä se jatsi vieläkään herkkua ole, sano kuka mitä tahansa.

Tervetuloa ensi lukuvuonna jazzimprovisointi-workshoppiini, JL ;)
Dr Dominant
20.02.2005 08:36:50

....ja olishan se pirun mielenkiintoista tehdä Incubuksen biiseistä analyysiä...että MITÄKÖHÄN tolppamerkkejä sinne oikein laittais...

Ei sovellu tonaalisen musan harmonian analysointiin tarkoitettu tolppameininki välttämättä incubuksen musan analysointiin suoraan. Mutta kyllä sieltä joka soinnulle asteikkoväri löytyy, ja bassolinjasta yllättäen voimakkaat peruskuljetukset. Ja on siellä tonaalisiakin hetkiä. Ainakin se vähä mitä itse tunnen bändin musaa.
"Dr Dominant, I Presume?!"
Ville81
20.02.2005 20:53:00
Olen itse tuonne kanssa ajatellut pyrkiä peruskoulun jälkeen, koska lukio ei kiinnosta.