LostBoy 18.02.2005 21:15:32 (muokattu 18.02.2005 21:19:03) | |
---|
Anteeks taas uus kalvo topikki mut pikkuhiljaa pitäis ostaa uudet kalvot virveliin, tomeihin ja bassariin, eikä ole kokemusta asiasta joten neuvoa kaipailisin..Rummut on Tama Swingstarit ja tomeissa ja bassarissa vielä tehdaskalvot kiinni. Peruskalvot pitäis saada ja oon ajatellu et ostais tomeihin Evans g2 lyönti- ja g1 resopuolelle..Miten kyseinen yhdistelmä toimii?Bassariin Remo Powerstroke3?Mikä kalvo virveliin?Viisaammat auttakaa.. Edit: Unohtu sanoo että täl hetkel on virvelissä joku Remo CS...Ihan hyvä ääni mutta soi liian kauan..Miten sointia saisi lyhyemmäksi? |
Youni 18.02.2005 21:38:40 | |
---|
G1 G2-yhdistelmää on kehuttu moneen kertaan, varsinkin hevimmässä menossa. 20" Basarissa minulla on Everplayn Powerstroke3-kopio lyöntikalvona ja resokalvona Everplayn suunnilleen Ambassadorin vahvuinen musta kalvo mikkireijällä. Hyvin jytisee ilman demppausta, eikä lyöntikalvokaan ole löysimmissä säädöissä. Snaressa minulla on valkoinen karhea Everplay, noin Ambassadorin vahvuinen. Resokalvona on joku Everplayn läpinäkyvä kalvo. Jos sointia haluat pois, niin demppirengas tai vanteeseen kiinnitettävä demppari. Itselläni on Remon ohuempi demppirengas, sillä sain ikävää särinää hyvin pois. Yllätys yllätys, samalla toki myös sointi väheni. Paksumpi snarekalvo voisi toki myös olla hyvä, jos raskaampaa musiikkia soitat. Suosittelen lukemaan myös viritysfaqia. Sieltä löytyy jos jonkinmoisia jippoja. Muut neuvokoot lisää. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Peace 18.02.2005 21:46:10 | |
---|
osta tomeihin lyöntikalvoks remo emperor clear ja vaik resoks remo diplomatic.basariin powerstroke 3 ja virveliin powerstroke 3 coated tai sit cs-kalvo. Noilla lähtee jo hyvät saundit Joona Rautiainen |
DimensionZ 18.02.2005 23:54:20 | |
---|
Anteeks taas uus kalvo topikki mut pikkuhiljaa pitäis ostaa uudet kalvot virveliin, tomeihin ja bassariin, eikä ole kokemusta asiasta joten neuvoa kaipailisin..Rummut on Tama Swingstarit ja tomeissa ja bassarissa vielä tehdaskalvot kiinni. Peruskalvot pitäis saada ja oon ajatellu et ostais tomeihin Evans g2 lyönti- ja g1 resopuolelle..Miten kyseinen yhdistelmä toimii?Bassariin Remo Powerstroke3?Mikä kalvo virveliin?Viisaammat auttakaa.. Edit: Unohtu sanoo että täl hetkel on virvelissä joku Remo CS...Ihan hyvä ääni mutta soi liian kauan..Miten sointia saisi lyhyemmäksi? Nuo on oikein hyvät valinnat tomeihin. Kakskerroskalvot ylhäällä tavallisesti toimivat parhaiten noiden halvempien rumpujen kanssa, ja sitten tietenkin ihan perus ykskerroskalvot alas, niinkun tuossa olitkin jo valinnut. Remolta vastaavat mallit ovat Emperor (G2) ja Ambassador (G1), jos hiukan halvemalla haluat päästä. Remo P3 molemminpuolin-yhdistelmä toimii loistavasti basarissa, minkä hintaluokan tahansa. Virvelissä tykkään henkilökohtaisesti eniten ihan perus ykskerroksisesta päällystetystä, joten en siihen sen enempää osaa sanoa, paitsi että pinstripe on ainakin varma soinnintappaja. ''He jumped right out of a building!!'' |
Niskamies 19.02.2005 11:12:40 | |
---|
Itse suosisin Aquariania. Virppaan Satin Finish päälle ja classic clear alle. Tomeihin sitten joko Satin finishit, double thinnit tai classic clearit, ja resokalvoiksi classic clearit. Basariin sitten Remon PS3:t sekä lyöntikalvoiksi eteen ja taakse. Aquariania en pistäisi basariin ihan vain siitä syystä että Aquarianin basarikalvot ovat järkyttävän kalliitta (n. 60 euroa kappale) kun Remot ovat alle 40 ja saundi on hyvä. Meitsi on meshissä. |
Tangled** 19.02.2005 11:49:39 | |
---|
Kyllä mäkin sitä evans g2 päälle ja g1 alle suosisin. Hyvä yhdistelmä! Ja snareen kannattaa kokeilla evansin generaa. Se on semmoinen kalvo, mihin on sisäpuolelle laitettu demppirinkula systeemi (selkeää). Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
Kiitoksia kaikille kommenteista |