ForSakeN 14.03.2003 18:33:34 | |
---|
Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
(siis se plugi) :o |
booster 14.03.2003 18:43:53 (muokattu 14.03.2003 18:44:52) | |
---|
http://www.v-amp.com/1_products/pro … id=1&smid=5&id=LX1-112?=eng Mielekäs idea yhdistää vahvistin ja vamppi yhteen veikkaisin, että aika kova kilpailija flextonelle. Johtuukohan se Behringerin saksalaisuudesta vai mistä, että noi niiden kamat on niin tajuttoman rumia?! :) EDIT: No joo, eihän toi nyt niin ruma oo.. Hukkaakohan toi pätsejä niinkuin v-amp tekee? "If I'm gonna get my balls blown off for a word, my word is 'poontang'."
Haussa: keinokuorma
Poistossa:
Zoom Tri-Metal (vaihto SM-57) |
Kimble 14.03.2003 19:57:46 | |
---|
Kolmiolääke poistaa oireet ja auttaa uudestaan |
Fortune 14.03.2003 20:01:12 (muokattu 14.03.2003 20:02:40) | |
---|
Nyt on tulossa myös V-Amp Pro. http://www.behringer.com/02_products/prodindex.cfm?id=LX1-PRO?=eng Tuo on kyllä tervetullut uutuus, itse olen miettinyt Podin myytyäni kotiäänityksiin apuria ja tuo pöytä-Vamp ei oikein tyydytä muotoilultaan (kuten ei papu-Podikaan, johdot häröttävät). Muutenkin kun räkkikamaa on ja lisää tulee, niin kitaraäänitysvermekin olisi mukava saada räkkiin, olisi siisti ja siirreltävä. 340e näkyy tulevan hinnaksi tuon sivuston mukaan Suomessa, aika hyvä sanoisin! |
-K- 14.03.2003 20:06:28 | |
---|
Ei suotta elämys. |
Kimble 14.03.2003 20:22:39 | |
---|
Ja kaiken päälle saksan uljas mies on kehittänyt Bass V-ampin ja siitä räkkiversion Kolmiolääke poistaa oireet ja auttaa uudestaan |
Ja kaiken päälle saksan uljas mies on kehittänyt Bass V-ampin ja siitä räkkiversion Jos kerran nimittää laitetta proksi niin mitä järkeä siitä on tehdä lähes samanlaista kuin nonpro? Mitä on enemmän tossa prossa? |
morte 14.03.2003 21:24:44 | |
---|
340e näkyy tulevan hinnaksi tuon sivuston mukaan Suomessa, aika hyvä sanoisin! Taitaapa hinta parhaimmillaan jäädä alle kolmensadan. Kun esim. UB-sarjan mikserit St. pauls soundilla ovat huomattavasti edullisempia kuin nuo suositushinnat B:n sivuilla. V-amp Pro menee henk. koht. hankintalistan kärkeen. |
Fortune 14.03.2003 21:50:39 | |
---|
Jos kerran nimittää laitetta proksi niin mitä järkeä siitä on tehdä lähes samanlaista kuin nonpro? Mitä on enemmän tossa prossa? Räkkilaite eli paremmin sijoitettavissa pro-luokan yhteyksiin (okei, kaukaahaettua), enemmän liitäntöjä (digitaaliset ulostulot, word clock -sisäänmeno, insert-lenkit, balansoidut ulostulot, jämäkämpi ulkokuori. Kaikkea semmoista pientä, mitä ei karvalakkimallissa tarvitse, mutta vähän enemmän "pro"-yhteyksissä ehkä :)
|
kojones 18.03.2003 08:54:26 | |
---|
http://www.v-amp.com/1_products/pro … ;smid=5&id=LX1-112&lang=eng Mielekäs idea yhdistää vahvistin ja vamppi yhteen veikkaisin, että aika kova kilpailija flextonelle. Lähti muuten ostoon heti kun tulee. Ei oo mesaan varaa ja ainakin V-ampin Rectified-mallnnus on riittävän toimiva. Ja vielä 125 muistipaikkaa. Hienoa. Tätä olen odottanut. |
ForSakeN 18.03.2003 13:15:57 | |
---|
Joo kyllä meinas tämäkin poika pistää jommankumman listalle jollei peräti molemmat :) Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
Arsca 18.03.2003 13:58:18 | |
---|
Lähti muuten ostoon heti kun tulee. Ei oo mesaan varaa ja ainakin V-ampin Rectified-mallnnus on riittävän toimiva. Ja vielä 125 muistipaikkaa. Hienoa. Tätä olen odottanut. Ja tuo on 100W monona, lisäksi tuossa on valmiiksi ulostulot lisäkaapille. Ei rahasteta millään lisä plus-versioilla. Tosin se on vain 2*50 W silloin..
...jos siihen tulee sähkö niin sittenhän se toimii... |
ForSakeN 18.03.2003 14:32:10 | |
---|
Muistaakseni siinä behringerin 30 wattisessa riitti tehot myös yhdelle 4*12 lisäkaapille eli kai tuossa sitten toi 2*50 wattia riittää kahdelle...tiedä häntä. Se on siellä missä tuntuu...ja SYVÄLLÄ!
Kore 18.03.2003 15:56:04 | |
---|
Hmmhmm. Tuli mieleen tuosta skoben muotoilusta, että onkohan kovinkin mukavaa säädellä soundeja tuosta värkistä sen ollessa lattitasossa... Follow your instinct - it usually takes you home... |
JuSu 18.03.2003 16:03:53 | |
---|
Hmmhmm. Tuli mieleen tuosta skoben muotoilusta, että onkohan kovinkin mukavaa säädellä soundeja tuosta värkistä sen ollessa lattitasossa... Ihanko väkisin etsit jotain kitistävää? =) Aika monessa muussakin kombossa kuitenkin nuo nappulat on etupuolella eivätkä päällä. Ja hyvä niin, sillä kun laittaa sen kombon fiksusti korvankorkeudelle tai kallistaa sen lattialla korvaa kohti, jottei se turhaan puhku pohkeille, niin sittenpä on mukava säädellä. Toisin, kuin jos nupikat ovat päällä. Henkkoht olen sitä mieltä, että paremmat nuo nupikat ovat etupaneelissa kuin päällä. Mutta makunsa kullakin. JuSu "One of the great advantages of being a male is, that eventually you get to be a dirty old man." |
Dumb 18.03.2003 16:36:04 | |
---|
|
-K- 18.03.2003 18:17:31 | |
---|
Huono kopio POD Prosta... 8-)
En kai sitä muuten olisi ostamassakaan =)
Ei suotta elämys. |
Dumb 18.03.2003 18:54:08 | |
---|
Ei vaan, ihan mielenkiintoiselta laitteelta tuo V-Amp Pro vaikuttaa. Tuossa ei ainakaan häiritsisi ulkomuoto niin kuin tavallisessa V-Ampissa. Täytyy joskus testata tota V-Amp Prota, ehdottomasti. Ostakaa joku tollanen ennen miittiä!! 8-) |
-K- 18.03.2003 19:13:00 | |
---|
Ostakaa joku tollanen ennen miittiä!! 8-) Kun tulee myyntiin niin haen tuollaisen kotiin kokeiluun, kauhea säästäminen on jo päällä. POD pro oli joskus vaihtoehtona kun olin ostamassa uutta vahvistinta, silloin laney vei voiton koska pod pro olisi tullut liian kalliiksi. Eli jesh kerrankin jotakin mihin on varaa. Tuota normaalia vamppia on todella v-mäinen kuskata keikoilla jos pitää lähteä kauemmas koska se pitää aina asettaa johonkin nupin tai combon päälle josta se varmasti tulee jossain vaiheessa tippumaan Ei suotta elämys. |
Jormaz 18.03.2003 19:58:41 | |
---|
Eipä oo hinnalla pilattu. Mä yritän nyt hartaasti päästä eroon multiefektien maailmasta, ENGL Fireball pitäis tulla viikon sisällä, kaappikin pitäis vielä hommata. Tahtoo käytetyn Marsun 4*12 kaapin, myykää mulle.. Back to the 80's |