Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ajankuluttaminen keikkavankkureissa?
1 2 3
dizzy
18.02.2005 10:39:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ehotuksia, jolla saisi ajan kulumaan keikkamatkoilla näillä siirtymätaipaleilla?
 
mack the knife
18.02.2005 10:44:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ehotuksia, jolla saisi ajan kulumaan keikkamatkoilla näillä siirtymätaipaleilla?
 
Olis mulla, mutta ehkä joltain muulta tulis järkevämpää.
Osta sikspäkki. Sen kanssa kuluu aika paljon nopeammin eikä kuitenkaan tule känniin. Sitten illalla joskus ysin jälkeen vasta *Jalu auki.
 
-Mistä otteesta tää menee?
dizzy
18.02.2005 10:54:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just! Kandeis ostaa kaksin kappalein ja virittää ne länsimaiseen kromaattiseen asteikkon. Pullorivi teipillä yhteen... Hei sulla on pan-huilu by koff.
 
baron
18.02.2005 11:15:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ehotuksia, jolla saisi ajan kulumaan keikkamatkoilla näillä siirtymätaipaleilla?
 
Mä katselen maisemia.
Siinä se puoli tuntia kivasti hurahtaa.
 
Children of Baron: Magic in Keyboards. Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta!
Sertzo S
18.02.2005 11:24:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä katselen maisemia.
Siinä se puoli tuntia kivasti hurahtaa.

 
Mitäs maisemia siellä ruuhkasuomessa, kivierämaassa noin lyhyellä keikkamatkalla puolessa tunnissa näkee?
 
mr.muzak
18.02.2005 11:29:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sängylle pötköttää, läppäri syliin ja leffa pyörimään...siis silloin kun oluenjuonnilta kerkii.
 
PL
18.02.2005 11:31:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta sikspäkki. Sen kanssa kuluu aika paljon nopeammin eikä kuitenkaan tule känniin. Sitten illalla joskus ysin jälkeen vasta *Jalu auki.
 
Juo kaljaa, se kusettaa!!
 
Matka vaan kestää tuplasti kauemmin kun kuudella ukolla/akalla on kusihätä tietenkin eri aikaan ja pysähdyttävä on heti kun mainitaan, muuten menee herne haistelimeen.
Sadan kilometrin sisällä viidennen pysähdyksen jälkeen kuljettajalla on hermot riekaleina ja orkesterikin valmiina hajoamaan omaan mahdottumuuteensa.
 
Tai voihan sitä kuski todeta kun rumpali kymmenennen kaljan jälkeen taukoa pyysi :
 
KUSE PULLOON !!!
 
pekkajau
18.02.2005 11:35:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jauhaa vaan paskaa ja lipittää kaltsua ja vähättelee ja arvioi semmosia bändejä huonoiksi, jotka on saanut menestystä! (esim. Finlanders, Yölintu, Souvarit jne...)
 
pekkajau
18.02.2005 11:39:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs maisemia siellä ruuhkasuomessa, kivierämaassa noin lyhyellä keikkamatkalla puolessa tunnissa näkee?
 
Eikköön siellä männä vaan laput silmillä jonossa ja katellaan edessä ja joka puolella savuavia pakoputkia ja nyrkkejään puivia sivityneen näköisiä "diili-ihmisiä"?
 
mack the knife
18.02.2005 12:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juo kaljaa, se kusettaa!!
 
Matka vaan kestää tuplasti kauemmin kun kuudella ukolla/akalla on kusihätä tietenkin eri aikaan ja pysähdyttävä on heti kun mainitaan, muuten menee herne haistelimeen.
Sadan kilometrin sisällä viidennen pysähdyksen jälkeen kuljettajalla on hermot riekaleina ja orkesterikin valmiina hajoamaan omaan mahdottumuuteensa.
 
Tai voihan sitä kuski todeta kun rumpali kymmenennen kaljan jälkeen taukoa pyysi :
 
KUSE PULLOON !!!

 
Ammattilaiset kusee silloin kun tankataan. Mitä sitä muuten pysähtelemään, vai mitä backwood? Rakko on laajentunu vuosien varrella puolen korin kokoiseksi.
 
-Mistä otteesta tää menee?
Sertzo S
18.02.2005 12:17:47 (muokattu 18.02.2005 12:23:04)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jauhaa vaan paskaa ja lipittää kaltsua ja vähättelee ja arvioi semmosia bändejä huonoiksi, jotka on saanut menestystä! (esim. Finlanders, Yölintu, Souvarit jne...)
 
Haaaaahaaaaa!!! Just noin se menee!
Täällä Savonlinnassakin on yksi haitarinsoittaja, jolta ei kyllä kehuja heru kellekään paitsi itselleen, vaikka muut kuinka hyvin vetäisivät, se on todeksi todettu ja havaittu. Nimeä en kehtaa sanoa...en se ole minä.
Minähän kehun vain kateellisena aina muita. ;)
 
Meisseli
18.02.2005 12:27:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ajaa sitä autoa silleen "Kuolo tuloo...Huh läheltä piti..Kuolo tuloo....Huh..."-mentaliteetilla, siinä se aika kuluu jännätessä :)
 
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
M.i.k.key
18.02.2005 15:16:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään yöajo tuonne pelipaikoille...
"Eväitä", leffoja...yms
 
Mä lopetan nää hommat!
half
18.02.2005 15:21:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinpä. Tänään kuitenkin vain 50 km / sivu eli sikspäkki riittää ees taas matkaeväiksi.
 
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
pekkajau
18.02.2005 18:42:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No kun tässä on päässyt viime vuosina tuuraushommiin jonkun verran... niin keikkamatkoilla yleensä aika on kulunut rattoisasti kuunnellessa miten surkea soittaja, nuuka ja huono ihminen on aina just se bändistä poissaoleva jäsen jota olen ollut tuuraamassa!
 
Dr Dominant
18.02.2005 18:44:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää menee varmaan nyt sitten friikkiosastolle, mutta itse olen kuluttanut aikaa joko säveltämällä tai sovittamalla uutta matskua bändille, tai tekemällä transkriptiota ihan mielenkiinnosta. Hemmetisti on ainakin ollut hyötyä autossa istumisesta tuota kautta ... vaatii toi kyllä tietynlaista omistautumista aiheelle. Ja sitä että kestää muiden irvailut aiheen tiimoilta! ;)
 
"Dr Dominant, I Presume?!"
backwood
18.02.2005 20:34:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

no hei mac. olet aivan oikeassa!sillon pysähdytään kun tankki on niinsanotusti aivan empty.bändin jäsenten pitää oppia jaksottamaan juominen niin että ajan kuluessa kasvaa sellainen muusikon rakko että se toimii aina silloin kun keikka-auto pysähtyy tankille...on tässä jotain hyödyllistä tullut opetettua macillekin....vai miten on mac?heh...
 
humppa huolet karkottaa humppa nuoren vanhentaa....
KoskPaavo
18.02.2005 21:50:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On sitä tullut kuseksittua bussin ovesta vauhdissakin, kuski vaan vähän hiljentää johonkin 50 km/T- vauhtiin . Kaupingissa vaan ei tuota kannata tehdä ettei käy niinkuin Sidorowin Igorille Kuopiossa . Oli rakon tyhjentämisen aikana niin keskittynyt keskusteluun muitten matkustajien kanssa ettei huomannut että oltiin liikennevaloissa ja Igor kusi viereisen kaistan avoautoon.
Tällaisen legendan olen kuullut, Sertzo vois muistaa, pitääkö paikkansa , Rahkosen bändi oli kyseessä.
 
Soittaja selviää aina.
samppa2
18.02.2005 22:46:53 (muokattu 19.02.2005 07:21:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli rakon tyhjentämisen aikana niin keskittynyt keskusteluun muitten matkustajien kanssa ettei huomannut että oltiin liikennevaloissa ja Igor kusi viereisen kaistan avoautoon
 
Kuulostaa urbaanilegendalta mutta voi olla tottakin.
Yön jätkät oli joskus 80-luvulla virittäneet keikkabussin oveen jonkunlaisen putken kusemista varten ja jollain pändin seurueeseen kuuluvallla oli ollut tippuri niin sehän oli tarttunut sitten koko porukkaan
 
M.i.k.key
18.02.2005 23:37:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ettei käy niinkuin Sidorowin Igorille Kuopiossa . Oli rakon tyhjentämisen aikana niin keskittynyt keskusteluun muitten matkustajien kanssa ettei huomannut että oltiin liikennevaloissa ja Igor kusi viereisen kaistan avoautoon.
Tällaisen legendan olen kuullut, Sertzo vois muistaa, pitääkö paikkansa , Rahkosen bändi oli kyseessä.

 
Tästä tuli mieleen tarina miten käy kun paskantaa vauhdissa bussin lattian luukusta, oli vatta vähän löysällä ja alla pyörii kardaani... :)
 
Mä lopetan nää hommat!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «