Aihe: Mielenkiitoinen ohjelma yliopistomaailmasta
1
noir
18.02.2005 20:19:59
Vaikuttaa ihan jänskäpänskältä. Näytti ainakin vielä ilmaiselta, mikä toki yliopistomaailmaan sopiikin. Pitänee tutustuttautua.
Mä haluun sua - sulta ei kysytä. Totuus.
Ukko
18.02.2005 20:20:00

* saada kaikkea heti harjoittelematta yhtään..

Eiih !
PIM
18.02.2005 21:48:46
Älkää kokeilko. Mä olen istunu nyt reilut pari tuntia tässä leikkimässä sillä enkä malttais lähtee edes kaverin kanssa bisselle, mutta pakko kai se kuitenkin on kun tuli luvattua.

Mutta oikeesti, aika kivasti tällä saa korjailtua esim. kitararaidan vire- ja taimiongelmia. Esim. jos soolon viimeinen nuotti jää vähän vajaaksi niin eiku venyttään pidemmäksi tai vähän korkeemmalle. Yksittäisten instrumenttisamplejen muokkaamiseen tää ohjelma olis varmaan aivan omiaan.
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS...
Fortune
18.02.2005 23:10:42
Heh, off-topicia, mutta projektin nimestä tulee jotenkin heti assosiaatio erääseen Pahkasiassakin seikkailleeseen flatulaatiosupersankariin :)

"Praat!"
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Kuuntele Demoa!
lxi
19.02.2005 23:49:37
Heh, off-topicia, mutta projektin nimestä tulee jotenkin heti assosiaatio erääseen Pahkasiassakin seikkailleeseen flatulaatiosupersankariin :)

Hollannin kieli on kauttaaltaan yhtä Peräsmiestä.

Täytyy tutustua ohjelmaan.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
poppamies
20.02.2005 09:06:59

..."Praat!"

"Praat" on hollantia ja tarkoittaa yksinkertaisesti puhetta niin kuin kaikki varmaan pystyy päättelemään.
"G-strings are for strippers"
Fortune
20.02.2005 13:22:51
"Praat" on hollantia ja tarkoittaa yksinkertaisesti puhetta niin kuin kaikki varmaan pystyy päättelemään.

No ei täällä ihan idiootteja olla, vaikka voisi luulla :)
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Marvel
Niskamies
23.02.2005 11:40:02
Voi hyvänen päivä, toi löytyy kanssa mäkille! Tätä onnen päivää.
Meitsi on meshissä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)