Heissan, omistin taannoin Rolandin vanhan kitarasynan GR-50, mutta turhauduin vehkeen arkaiseen käyttöliittymään.. =) Vehjas lähti kiertoon, mutta GK-2 ja piuha jäivät uutta projektia odottamaan. NYT haluaisin tietää mikä on tämän hetken HALVIN tapa saada kyseinen GK kakkosesta lähtevä signaali midiksi? Syntikoita kun kämpällä piisaa jo entuudestaan, niin mitään soundipankkia en väliin kaipaisi.. En haluaisi näet maksaa turhaan ominaisuuksista, joita en kuitenkaan käytä. Mutta onko olemassa vaihtoehtoja?? Hauki on kala - jos niin sovitaan! |
Syntikoita kun kämpällä piisaa jo entuudestaan, niin mitään soundipankkia en väliin kaipaisi.. En haluaisi näet maksaa turhaan ominaisuuksista, joita en kuitenkaan käytä. Mutta onko olemassa vaihtoehtoja?? Interface on ratkaisu. Jonkun muuntimen tarvitset tuohon väliin. Mulla itse asiassa olisi vanha polyfoninen IVL pitchrider 7000, jonka voit kytkeä tuon GK2:sesi ja minkä tahansa synan väliin. Joudut tosin itse ottamaan selvää kytkennöistä, mutta ainakin muutama vuosi sitten ne kyllä löytyivät uutterasti netistä hakemalla. Tämä on ollut samassa käytössä kuin mitä haet, mutta rolandin midimikki hajosi, ja siirryin suoraan Shadowin midihässäkkään, joka taas taitaa maksaa tuhansia euroja, tosin ostin omani käytettynä hyvin halvalla. Alle satasen en myy, koska ajattelin tehdä tästä joskus jotain kivaa, tää kun pystyy käsittelemään mitä vain kuutta mikkisignaalia ja splittaamaan niitä omille pankeilleen. Katsele netistä speksit. IVL Pitchrider 7000 -hakusanoilla löytyi muistaakseni. Ai niin, myös virtalähde puuttuu, mutta niitä saa rahalla. |
Tjahhah, asian selvittelyn perusteella parhaaksi vaihtoehdoksi osoittautui Rolandin vanha GI-10, joka sittemmin on korvautunut uudemmalla ja kalliimmalla GI-20:llä. Eli jos jollakulla pyörii nurkissa, niin tänne saa tarjota. =) Ostan Rolandin GI-10:n - halvalla tietysti! =) |