saha 10.02.2005 17:55:25 (muokattu 10.02.2005 17:56:17) | |
---|
Farkkujen kanssa tahtoo olla aina ongelmaa. Kaupoissa valinnanvarana on: kulutetut teinifarkut kunnon "james"- mallit, eli pillit alusta loppuun (farmari-look) ja sitten on niitä lökäreitä Ei oikein iske mikään noista. Nyt on ollut kohta 2v nuo yhdet säästökuopasta löytämäni 15e pöksyt. Juuri passelit, perse sopii niihin juuri niinkuin pitää, ja lahkeet levenevät sopivasti. Alkaa lahkeet olemaan suht repaleina ja toinen takatasku on kärsinyt. Nopeus=Tunne kalamies#2 >-)))> |
HC-Audio 10.02.2005 21:08:29 | |
---|
Okei. Kauppias on pösilö, mut keskisiltä löytyy IHAN mitä vaan - ja pilkkahintaan. Vaatteita sieltä EI löydy. Muuta sitten kypärästä kondomiin Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". |
Degas 11.02.2005 17:33:08 | |
---|
ei housuja ole vaikea löytää. sun perse on ruma ja ehkä iso |
Rakkikoira 11.02.2005 17:57:14 | |
---|
ei housuja ole vaikea löytää. sun perse on ruma ja ehkä iso Kenkien osto onkin toinen asia? |
Kulkunen 12.02.2005 17:38:51 | |
---|
Tyylikkäitä (hillittyjä) bändipaitoja. No, Diablon paita on vielä ihan siedettävä. Pääasiassa, ainakin raskaamman musiikin bändeillä on ihan v*tun rumia paitoja. Aina pitää lyödä bändin lärvit, logo, pari levyn kantta, pätkä lyriikoista ja jotain muuta typerää peittämään koko pinta-ala. Esim. hieno Opeth-paita munsta olisi semmoinen, missä on vain se logon O brodeerattuna, vaikka rinnukseen jommalle kummalle puolelle, tai yläselkään. Mutta ei, "me pistettiin levynkansi tuohon eteen ja sillä hyvä". Ja hyvä talvitakki. The downward spiral never ends. |
Öyvind 12.02.2005 21:53:27 | |
---|
pipoa, jossa minä en näyttäisi ns. "rantojen asukilta" jvuo@POISTAabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com |
Una 13.02.2005 18:04:06 | |
---|
Aina kun katselee Woodstock-dokkaa/leffaa/mikälie, niin tulee ihmeteltyä että mistä hitsistä mä tollaisen varaston kaappiini saisin. Yksittäisiä ajan vaatteita kyllä löytyy, mutta ei ikinä niin upeita. Kai pitää ostaa kirpparilta vanhoja verhoja ja alkaa ommella itse. On ne niin hienoja. |
Wil-J 13.02.2005 21:01:26 | |
---|
Kenkiä on todella vaikea löytää kun kengän koko on 47. Tai löytyy sellasia pappa-mallisia, muttei kovinkaan helposti silmää miellyttäviä. |
konehes 13.02.2005 21:27:23 | |
---|
Tyylikkäitä (hillittyjä) bändipaitoja. No tämä. Semmoinen olis hyvä, missä on vain bändin logo tai nimi pienellä. Täytyy kai painattaa itse.. |
Kapina 14.02.2005 17:51:26 (muokattu 14.02.2005 17:51:43) | |
---|
Kenkiä on todella vaikea löytää kun kengän koko on 40-41. Tuntuu ei tyylikkäiden naisten kenkien tekeminen lopetetaan kolmeysiin. No vittu... Farkkuja ei muuten aina löydy tarpeeks pitkälahkeisia, mihin mahtus vielä persekin. Minoon liian pitkä joka suuntaan. "Näinä yksilöllisyyttä korostavina aikoina on hyvä muistaa, että ihminen on alkujaan apina, siis pulisevan ja toisiaan rapsuttelevan lauman jäsen. Oletteko kuulleet apinasta, joka olisi tullut onnelliseksi vain omaa napaansa rapsutellen?" |
saha 17.02.2005 14:15:10 | |
---|
No tämä. Semmoinen olis hyvä, missä on vain bändin logo tai nimi pienellä. Täytyy kai painattaa itse.. Itse olen jo jonkin aikaa painanut paitoja koulun kuviksen luokassa. Blankkeja paitoja saa muutamalla eurolla halpahallista ja koululla on värit. Nopeus=Tunne kalamies#2 >-)))> |
kirjoittelija 17.02.2005 15:36:36 | |
---|
Tyylikkäitä (hillittyjä) bändipaitoja. Ainakin Opethilla, Throes of dawnilla, Tiamatilla ja Slayerilla on moisia. Omistan ne kaikki, jee! :) Toisin ne on keikoilta ostettu, en tiedä saako esim. postimyynnistä. On kivaa olla kiva. |
waldemarx 17.02.2005 17:03:54 | |
---|
Pipo. Sellasta kun haluisin en löydä mistää. sellasta mustaa pitkää ouldskuulhiphop-pipoo. |
konehes 17.02.2005 20:31:25 | |
---|
Pipo. Sellasta kun haluisin en löydä mistää. sellasta mustaa pitkää ouldskuulhiphop-pipoo. Mun päässä näyttää pipot (ja kaikki muutkin lakit) niin typeriltä, että ei voi käyttää. Tosin kylmällä säällä joutuu uhrautua... |
Kulkunen 17.02.2005 23:13:57 | |
---|
Ainakin Opethilla, Throes of dawnilla, Tiamatilla ja Slayerilla on moisia. Omistan ne kaikki, jee! :) Toisin ne on keikoilta ostettu, en tiedä saako esim. postimyynnistä. Kaikki Opeth-paidat, jotka olen nähnyt ovat vastanneet aiempaa kuvaustani. Hirvein oli ehkä se, mihin oli vain tylysti isketty BWP:n kansi paitaan. Kansi on todella hieno, mutta paitaan noin vain lykättynä aika törkeä. Netistä joitakin Opeth-paitoja on löytynyt, mutta nekin ovat noudattaneet sitä "täytetään paidan pinta paskalla" -linjaa. Ehkä vielä joku päivä. The downward spiral never ends. |
Kaikki Opeth-paidat, jotka olen nähnyt ovat vastanneet aiempaa kuvaustani. Tuo mun Opethin paita sisältää vaan punaisen Opeth-tekstin rinnassa, ja selässä alaresorissa on valmistajan logo pienellä. Eli erittäin yksinkertainen paita, noita myytiin Nosturin keikalla. Muut mainitsemani paidat on samaa linjaa. Ne mainitsemasi perusbändipaidat jossa on 3 eri kuvaa ja hihoissa vielä jotain sälää on kyllä aivan järkyttäviä enkä itsekään oikein ymmärrä miksi moisia pitää tehdä. On kivaa olla kiva. |
Uruk 19.02.2005 14:11:08 | |
---|
Nyt tartteisin kunnon 70-luvun trumpettilahkeiset, tiukat farkut, Mustan tahi viininpunaisen, naismallia olevan jakkutakin sekä knallin. Mistä näitä löytyisi? "Liisa hakee sakset..." |
pampukarhu 21.02.2005 16:52:16 | |
---|
hyvät housut. ennen oli takki ja pipo ongelmana, mutta yks tuttu teki sellaisen karvaisen takin ja lörtsypipon niin enää ne housut. Mistähän sais sellaisia leveälahkeisia m-65 tapasia housuja? "Joskus on parempi pysyä kaukana ihmisistä"
-Roope Latvala jurrissa |
The_Batman 13.03.2005 10:58:55 | |
---|
nykysin on tullu kauppoihin sellasia "vintage" farkkuja jotka o hieman tiimalasit. Vitun hyvät buutsien kanssa... ite tykkään ainakii... Hey, Ho, Let's Go |
Lord of the strings 13.03.2005 19:55:37 | |
---|
Samettiset tiikerikuvioiset housut. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |