Tankoprinssi 14.02.2005 22:27:42 | |
---|
HEHEHEHEHEEEE!!! URPOJA!!!!! Sen Urrrpon varpaat surrvon. Et tainnut "turo" tunnistaa biisiä! Etkä ymmärtää huumoria. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
snowballed 15.02.2005 01:01:24 | |
---|
Justiin tehty uusi Ravintolamuusikon TES. Tekstimuutoksista oli tammikuun Muusikko-lehdessä jotain tarinaa. Lisää tietoa odotettavissa varmaankin helmikuun numerossa. Kyllä TES on olemassa. Miten niin ei olisi? TESsihän koskee ainoastaan ravintoloita ja paatteja. Tanssilavat ja monet muut keikkapaikat eivät taida olla kumpiakaan noista. Mitenkähän on esim. meriviemärin ja lehmä-esan paikkojen kanssa vaikka siellä viinaa jossain nurkassa tajoillaankin? basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
uruttaja 15.02.2005 09:35:33 | |
---|
TESsihän koskee ainoastaan ravintoloita ja paatteja. Tanssilavat ja monet muut keikkapaikat eivät taida olla kumpiakaan noista. Mitenkähän on esim. meriviemärin ja lehmä-esan paikkojen kanssa vaikka siellä viinaa jossain nurkassa tajoillaankin? Oletko Ihan oikeasti sitä mieltä, että tanssilavoilla soitetaan ravintolatessin minimillä tai sen alle? Mun käsitys ja kokemus lavojen liksapolitiikasta on suurinpiirtein 2-3 kertainen ravintoloiden minimiliksaan verrattuna. Meri-ja lehmäesan yrityskategoriointi onkin sitten pikkusen hankalampi juttu, pitäis nähdä kaupparekisteriote ja anniskelulupa. No Meriesassa ainakaan ei olla vedetty lähellekkään minimillä, siis ollaan saatu paljon isompaa isompaa palkkaa kuin 99 euroa per ilta. |
snowballed 15.02.2005 10:52:53 | |
---|
Oletko Ihan oikeasti sitä mieltä, että tanssilavoilla soitetaan ravintolatessin minimillä tai sen alle? Mun käsitys ja kokemus lavojen liksapolitiikasta on suurinpiirtein 2-3 kertainen ravintoloiden minimiliksaan verrattuna. Meri-ja lehmäesan yrityskategoriointi onkin sitten pikkusen hankalampi juttu, pitäis nähdä kaupparekisteriote ja anniskelulupa. No Meriesassa ainakaan ei olla vedetty lähellekkään minimillä, siis ollaan saatu paljon isompaa isompaa palkkaa kuin 99 euroa per ilta. Totesin ainoastaan, ettei TES koske esim. lavoja. Mulla ei ole mitään tietoa, soitatetaanko ko. paikoissa oikeasti alle minimien. Se vaan on mahdollista jos TES ei sido paikkaa. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
uruttaja 15.02.2005 10:55:55 (muokattu 15.02.2005 11:06:04) | |
---|
Totesin ainoastaan, ettei TES koske esim. lavoja. Mulla ei ole mitään tietoa, soitatetaanko ko. paikoissa oikeasti alle minimien. Se vaan on mahdollista jos TES ei sido paikkaa. No ei sido, eli kysyntä ja tarjonta määrää hinnan. Mutta jos katsot Meriesan esiintyjälistaa, ei siellä juurikaan ole ainakaan ykkösbändiä, jonka pitäisi keskustella hintaluokasta 400 euroa/ilta. Kakkosbändit eivät kerro mulle mitään. Meriesa taitaa kuitenkin olla ravintolaksi luokiteltava. |
stagestar 16.02.2005 08:10:27 (muokattu 16.02.2005 08:11:33) | |
---|
Sen Urrrpon varpaat surrvon. Et tainnut "turo" tunnistaa biisiä! Etkä ymmärtää huumoria. mitäs huumoria tässä on ! hienoa "markkinointia" vain ! heh ! seuraava voisi olla tehdä omakustanne ja toivoa sitä itse päivittäin radiosta. Toimittaja: Ja seuraavaksi kuulemme Hyrrää, jota toivoi Hyrrä orkesterin pojat !!! |
c64 16.02.2005 10:51:54 | |
---|
mitäs huumoria tässä on ! hienoa "markkinointia" vain ! heh ! seuraava voisi olla tehdä omakustanne ja toivoa sitä itse päivittäin radiosta. Toimittaja: Ja seuraavaksi kuulemme Hyrrää, jota toivoi Hyrrä orkesterin pojat !!! Hohoo! Näyttäs kuitenkin siltä että sitäkin on jo kokeiltu. Ei pahalla tanko, mutta pakko laittaa.... :) http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=6&t=80577&o=0#p2140799 |
Tankoprinssi 16.02.2005 18:19:25 | |
---|
Hohoo! Näyttäs kuitenkin siltä että sitäkin on jo kokeiltu. Ei pahalla tanko, mutta pakko laittaa.... :) http://muusikoiden.net/keskustelu/p … hp?c=6&t=80577&o=0#p2140799 Jess! Tottakai ja pojissa taitaa sittenkin olla ainesta. Ihan turhaan sitä epäilin. Ps. Ei omalla nimellä toivota, vaan esim Pirkko Parkanosta toivoo, Liisa Luvialta, Kaija Karvialta jne.... Ja kiitokset kaikille yhteystietonsa Viihde-Okalle lähettäneille. Todennäköisesti laitetaan niitä teidänkin kotisivulinkkejä tuonne Viihde-Okan sivuille. Koska tuntuu keikkakyselijät lisääntyneen. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
mack the knife 16.02.2005 20:23:59 | |
---|
Jess! Tottakai ja pojissa taitaa sittenkin olla ainesta. Ihan turhaan sitä epäilin. Ps. Ei omalla nimellä toivota, vaan esim Pirkko Parkanosta toivoo, Liisa Luvialta, Kaija Karvialta jne.... Ja kiitokset kaikille yhteystietonsa Viihde-Okalle lähettäneille. Todennäköisesti laitetaan niitä teidänkin kotisivulinkkejä tuonne Viihde-Okan sivuille. Koska tuntuu keikkakyselijät lisääntyneen. Oiva L....sen Ba....si -yhtyettä kävi sen omien sanojen mukaan aina kuopiolainen pariskunta pirusti kehumassa. -Mistä otteesta tää menee? |
snowballed 16.02.2005 23:07:37 | |
---|
Oiva L....sen Ba....si -yhtyettä kävi sen omien sanojen mukaan aina kuopiolainen pariskunta pirusti kehumassa. off-topic: Siis nyt puhutaan DJ Oiskista. Ootteko nähneet sen valosysteemin mikä on sen taukolevykioskiin kytketty? hurjaa hommaa, oikea humpan alttari. Nähtävillä mm. Hietamassa Martin kievarissa. basistivitsitrilogia: I basisti käveli viinakaupan ohi - II basisti käveli - III basisti |
riff 16.02.2005 23:39:13 | |
---|
off-topic: Siis nyt puhutaan DJ Oiskista. Ootteko nähneet sen valosysteemin mikä on sen taukolevykioskiin kytketty? hurjaa hommaa, oikea humpan alttari. Nähtävillä mm. Hietamassa Martin kievarissa. En oo nähnyt mutta sitä kuulemma kutsutaan O**an tivoliksi! Kiva, kiva, oukki doukki! |
työläinen 16.02.2005 23:53:10 | |
---|
O**an taukomusiikkitemppeli. Kansalainen, yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki ja se on slabben. |
KoskPaavo 17.02.2005 09:06:10 | |
---|
Oiva L....sen Ba....si -yhtyettä kävi sen omien sanojen mukaan aina kuopiolainen pariskunta pirusti kehumassa. Ainoat mitkä tuossa bändissä ovat balanssissa ovat....no ... vaikka ,. vatsahapot. Soittaja selviää aina. |
mack the knife 17.02.2005 11:55:18 | |
---|
Voi piru, ne arvas kenestä puhuin, ja minä kun yritin niin salakielellä laittaa. -Mistä otteesta tää menee? |
Tankoprinssi 17.02.2005 17:19:15 | |
---|
Oiva L....sen Ba....si -yhtyettä kävi sen omien sanojen mukaan aina kuopiolainen pariskunta pirusti kehumassa. Oiva Lehtisen Baagelssi vai? Eiks se oo leipuri jostain Savon suunnalta? Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
KoskPaavo 17.02.2005 21:28:39 | |
---|
Leipuri Keuruulta. Soittaja selviää aina. |
Mynthor 17.02.2005 22:41:51 | |
---|
"Niin - tanssiahan voi yksinkin, mutta se ei oikein toimi - aina pitää olla kaksi. Oli miten oli, mutta näin se vain on." Näin artisti sivuillaan aprikoi. Katse suunnattuna kaukaisuuteen. Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
uruttaja 17.02.2005 22:56:15 (muokattu 17.02.2005 22:56:39) | |
---|
Leipuri Keuruulta. Mitähän kakkuja kaikkinee leipookin. Juttuja oon kuullut. Martti Vainion elämänkerrassa O on ylennetty viihdemaailman asiantuntijaksi ja spesiastiksi kaikin puolin. Kuiskaajaksikin on jotkut kehuneet, jotkut jopa luotettavaksikin. |
Mitähän kakkuja kaikkinee leipookin. Juttuja oon kuullut. Martti Vainion elämänkerrassa O on ylennetty viihdemaailman asiantuntijaksi ja spesiastiksi kaikin puolin. Kuiskaajaksikin on jotkut kehuneet, jotkut jopa luotettavaksikin. Ja vasikaksi... -Mistä otteesta tää menee? |
uruttaja 17.02.2005 23:39:47 | |
---|
Ja vasikaksi... Sinä sanoit sen, en minä.. |