Aihe: Kuka rumpali Apocalypticassa?
1 2
Blitz
25.01.2005 15:12:48
Todella moni metallirumpali käyttää Pearleja, ei tainnut Tampereella Sauna Open Airissa muuta ollakaan, kuin Pearleja.

Tai sitten oli. Nightwishin Jukka Nevalaisella ja Finntrollin B. Dominatorilla oli Tamat. Thunderstonen Mirka Rantasella on Gretschit. Eli olihan siellä sentään kahdet Pearlit...
"hevi on paskinta rässi on parasta"
pearl
25.01.2005 16:15:20
Off-topic: Mites sillä Nevalaisella tamat oli? Kaverihan vetelee ainakin "Wish I Had An Angel"-videolla DW:llä...
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
Kaneli
25.01.2005 17:46:09

Mietin ite ihan samaa. Aika näppärän olonen kaveri.
..Mutta kuka on Mikko Sirén??

Oli muuten HIM:n Kaasulla kiva setti, kuten varmaan huomasitte. Kolme basaria, joissa kirjaimet H , I , M.
Mitenkähän Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus toteuttais ton saman jutun...?!? =)

Repesin, kun näin ne basarit.

Ja Mikko oli kova, kyllä se oli.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
TheImp
25.01.2005 19:15:26
Off-topic: Mites sillä Nevalaisella tamat oli? Kaverihan vetelee ainakin "Wish I Had An Angel"-videolla DW:llä...

Lainarummut? Kyllä se tamoilla on jo tosi kauan vetäny. Ja nyt keikoillakin tamat ovat olleet.
The Gods made heavymetal
pearl
25.01.2005 22:41:02
Mutta vaikuttaa aika oudolta, että Tama antaa VIDEOLLA vetää DW:llä... Mutta kai se on pakko uskoa, kun liikkeellä on asian paremmin tietäviä...
Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen."
Bacchus
26.01.2005 13:57:30
Mutta vaikuttaa aika oudolta, että Tama antaa VIDEOLLA vetää DW:llä... Mutta kai se on pakko uskoa, kun liikkeellä on asian paremmin tietäviä...

Muakin ihmetyttää kyllä vähän... Nemon videolla taisi DW:n kannuilla vedellä, ja jos hällä olisi vielä diili Taman kanssa, niin en usko että toisen valmistajan kannuilla vetelisi huippukalliilla musavideolla jota levitetään maailman joka kolkkaan.
-
Silvio Dante
26.01.2005 17:23:13
Yks bändi missä Mikko soittaa myös on Megaphone.

Mikko on nähty myös Kengurumeiningin keikoilla rummuissa (ihan oikeesti!)
But you've gotta admit, he was one hell of a santa
Youni
26.01.2005 17:57:14
Tai sitten oli. Nightwishin Jukka Nevalaisella ja Finntrollin B. Dominatorilla oli Tamat. Thunderstonen Mirka Rantasella on Gretschit. Eli olihan siellä sentään kahdet Pearlit...

Anteeksi Erehdykseni.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa]
Blitz
26.01.2005 19:11:14 (muokattu 26.01.2005 19:14:21)
Anteeksi Erehdykseni.

Et saa. :)

EDIT: Ja Jukka Nevalainen ei ole enää Taman listoilla. Liekö sitten saanut jonkun paremman tarjouksen DW:ltä vai sitten vaan ihan itse levyrahoilla hommannut yhden DW:n setin...
"hevi on paskinta rässi on parasta"
Niskamies
17.02.2005 21:24:43
Muakin ihmetyttää kyllä vähän... Nemon videolla taisi DW:n kannuilla vedellä, ja jos hällä olisi vielä diili Taman kanssa, niin en usko että toisen valmistajan kannuilla vetelisi huippukalliilla musavideolla jota levitetään maailman joka kolkkaan.

Jossain uutisissa näytti pätkän jotain keikkaa, ja siellä taas oli Yamahat. Kummassakin basarinkalvossa isolla "YAMAHA". Ihme touhua sponsoreilta.
Meitsi on meshissä.
Outkast
17.02.2005 21:36:28
Lainarummut? Kyllä se tamoilla on jo tosi kauan vetäny. Ja nyt keikoillakin tamat ovat olleet.

Ja ajatella sitäkin, että Jukka vetäs koko amerikan kiertueen Pearlin AllMaple Shell:eillä.
Omakuvassani on kumut joissa on PISTRIPET.
mr_b
18.02.2005 09:13:10

Oli muuten HIM:n Kaasulla kiva setti, kuten varmaan huomasitte. Kolme basaria, joissa kirjaimet H , I , M.
Mitenkähän Timo Rautiainen & Trio Niskalaukaus toteuttais ton saman jutun...?!? =)

Ohimennen, myöhässä ja off-topic:

Joskus oli yhtye nimeltä Mammoth, joka koostui pelkästään todella lihavista vanhoista englantilaisista(?) hevimiehistä. Yhtyeen rumpalilla oli 7 basaria, joissa seisoi M-A-M-M-O-T-H. Siis ihan oikeasti. Oli varsin näyttävää.

http://www.rockdetector.com/artist,5551.sm Ei tosin sisällä kuvia setistä...
We have ways of making you think.
Bacchus
18.02.2005 11:14:29
Jossain uutisissa näytti pätkän jotain keikkaa, ja siellä taas oli Yamahat. Kummassakin basarinkalvossa isolla "YAMAHA". Ihme touhua sponsoreilta.

Oh, täähän menee vallan sekavaksi.;)
-
grooveman
18.02.2005 13:49:07
Olin joskus, muinoin Ultra Bra:n konsertissa, ja siellä oli M.Siren kannuissa Letkua tuuraamassa.
...jatsiahan mie olen aina halunnu soittaa.
mika_89
18.02.2005 16:49:30
Mietin ite ihan samaa. Aika näppärän olonen kaveri.
..Mutta kuka on Mikko Sirén??

kolme basaria joista käyttää yhtä, jos satuit huomaamaan
nicko rulaa
Stereophile
18.02.2005 17:06:54

Kukas se kaveri oli, joka soitti aikoinaan Joonas Hytönen Show:ssa? Oli aika pätevä kannuttelija ja mulla vaan yhdistyy tuo Mikko Sirén jotenkin sinne.
Olen kyllä todennäköisesti väärässä...
helma29
18.02.2005 20:02:51

Tuossa noin pari vuotta sitten olin katsomassa Kengurumeininki-nimistä lasten bändiä poikani kanssa ja voin vaikka vannoa, että Hra Sirén soittaa/soitti bändissä.

Korjatkaa, jos olen väärässä!

/Pappa
Ammattilaisen ja harrastelijan erottaa ainoastaan tilipussista
LumPus
18.02.2005 20:27:38
Tuossa noin pari vuotta sitten olin katsomassa Kengurumeininki-nimistä lasten bändiä poikani kanssa ja voin vaikka vannoa, että Hra Sirén soittaa/soitti bändissä.

Korjatkaa, jos olen väärässä!

/Pappa

täysin oikeassa olet, siinä hän soitteli myös.
Elämä vie liikaa aikaasi!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)