Aihe: Dimebuckerin asennus?
1
Twist
17.02.2005 17:53:38 (muokattu 17.02.2005 17:58:29)
Terve.
Sellanen onkelma on kun tuo Dimebucker on nyt asennettu kitaraan (ESP-Ltd SC-200). Niin tässä tuli pienehko yllätys.. virheä ja musta juotetaan kiinni, punanen ja valkonen on omissa oloissaan.. ja sitten joku viides lanka on myös. Hopean värinen, eikä mulla ole mitään hajua minnekkä sen pitäisi mennä? Olisi kiva jos joku auttaisi miestä hädässä.

(Anteeksi jos on epäselvä teksti)
-Tango-
Twist
17.02.2005 20:42:34 (muokattu 17.02.2005 20:42:44)
Se paljas johto on maajohto. Tulee sinne samaan paikkaan sen vihreen kanssa.

Saako kysyä että mistä tiedät? (Kunhan kyselen) Juuri olen juottamassa kohta kiinni sen kokeillakseni tietoa.
-Tango-
Twist
17.02.2005 21:04:15
Tässä kokeilin kahta eri vaihtoehtoa. Eli se hopea menee virheen kanssa (kuten aiemmin mainittiin)... ja hyvin toimi. Ja faijan kaveri on entinen sähköteknikko (joku sähköjen kanssa leikkivä) sanoi että se menisi mustan kanssa. Kokeilin sitäkin, ja toimii. Onko sillä väliä kumman kanssa sen sitten laittaa?
-Tango-
fox
17.02.2005 21:54:13

Kokeilin sitäkin, ja toimii. Onko sillä väliä kumman kanssa sen sitten laittaa?

Usko ny vaan Gypsya, se on tolkun mies, vaikka me aina vähän kinataankin. Gypsy on paljo enemmän pelannu kitaraelektroniikan kanssa ku joku vahvavirta-sähköteknikko..;) Se voi kyllä pelata, koska se maadoittaa vaan sen kuoren, mutta takuuvarmasti tulee häiriöitä ja vaikka mitä räpsyjä. Eli kun se on Duncanin mikki, niin se vihreä ja sitten se kuoreton kirkas menevät yhteiseen maadoituspisteeseen. Musta on signaali ja valkoisen ja punaisen juotat yhteen ja teippaat, jos/kun et mitään puolituksia tms. tee.
Twist
17.02.2005 22:38:51 (muokattu 17.02.2005 22:39:00)
Usko ny vaan Gypsya, se on tolkun mies, vaikka me aina vähän kinataankin. Gypsy on paljo enemmän pelannu kitaraelektroniikan kanssa ku joku vahvavirta-sähköteknikko..;) Se voi kyllä pelata, koska se maadoittaa vaan sen kuoren, mutta takuuvarmasti tulee häiriöitä ja vaikka mitä räpsyjä. Eli kun se on Duncanin mikki, niin se vihreä ja sitten se kuoreton kirkas menevät yhteiseen maadoituspisteeseen. Musta on signaali ja valkoisen ja punaisen juotat yhteen ja teippaat, jos/kun et mitään puolituksia tms. tee.

Ok.. No pitääpi kokeilla niin, ja kyllä uskon enemmän tän paikan porukoita ku faijan "sähköteknikkoja" ;)

Ja vielä kiitokset (ylistykset) Gypsylle ja Foxille.
-Tango-
fox
17.02.2005 22:50:20

No pitääpi kokeilla niin, ja kyllä uskon enemmän tän paikan porukoita ku faijan "sähköteknikkoja" ;)

Mulla on kyä semmonen vika et mä olen väärässäkin joskus. Ja olen teknikko.. =)
Mutta juu, ei oo paljon kitaraelektroniikkaa vahvavirtapuolella, eikä toisinpäin. Ohmi kertaa käämi - pimeenä koko lääni.
Twist
18.02.2005 10:53:08
Ohmi kertaa käämi - pimeenä koko lääni.

Hyvin sanottu ;)
-Tango-
Twist
27.03.2005 12:53:43
Taas uusi onkelma... Asensin nyt Dimebuckerin Dean ML79 malliseen kitaraan. Yksi vika siinä vain on.. pieni hurina tulee vielä. Aina kun koskettaa johonkin metalliosaan (kieliin,tallaan) niin hurina loppuu.. kun ei kosketa niin hurina kuuluu. Mikä avuksi?
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
ShadowWalker
27.03.2005 13:21:56

Maadoitusvikahan se siinä. Onko juotokset varmasti kunnossa, ettei oo kylmiä juotoksia? Ja tästä en oo varma, viisaammat korjatkoot, mutta vikahan voi olla piuhassakin?
Ikinä ei oo asiat niin huonosti, etteikö niitä voisi viinalla pahentaa.
Twist
27.03.2005 16:01:22
Maadoitusvikahan se siinä. Onko juotokset varmasti kunnossa, ettei oo kylmiä juotoksia? Ja tästä en oo varma, viisaammat korjatkoot, mutta vikahan voi olla piuhassakin?

en usko että on.. oli tuossa ltdssä aiemmin kiinni ja toimi moitteettomasti.. mutta tässä deanissa on hurinat tullu lisänä.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)