Aihe: Minidisciltä tietokoneelle?
1
Flashboy
16.02.2005 22:19:03

Minulla on musiikkia minidiscillä ja haluaisin siirtää sen tietokoneelle ja kuunnella esim. winampilla. Miten onnistuisin? löytyykö netistä jokin ohjelma tällaiseen tarkoitukseen?
Puavali
18.02.2005 09:14:51
Terves!

Itse ostin tuossa taannoin Sonyn NetMD minidisk -soittimen lähinnä treenien / riffien nauhoitteluun. Käsitin tuosta NetMD nimestä että kyseessä on laite, jolta/jolle voi siirtää tietokoneen kautta musiikkia helposti ja nopeasti (moninkertaisella nopeudella USB väylän kautta), ja etenkin itse nauhoitettuja pätkiä. Näinhän onkin, mutta laitteen käyttämä OpenMG protokolla ei salli musiikin siirtämistä kuin toiseen suuntaan, eli koneelta soittimelle ... äh! syvältä.

Niin minäkin tein, ostin Sonyn NetMD:n. Tietokoneelta md:lle siirretyn musiikin voi siirtää takaisin tietokoneelle usb:n kautta. Muu on siirrettävä äänikortin ja nauhoitusohjelman kautta. Toivottavasti maanjäristykset ja tsunamit upottaa koko vitun nipponin maan. :-)
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
Simppa75
18.02.2005 18:34:27

Joo. Tosta on tehty käsittääkseni vuonna 2002 jonkinlainen adressi sonylle, lisää aiheesta osoitteessa: http://www.minidisc.org

On muuten *ittumainen feature, tuota OpenMG protokollaa kun ei pysty häkkäämään, toiminnallisuus on ilmeisesti jotenkin sisäänrakennettu rautaan. Phuk!

t.Simppa
Elämä on ihmisen parasta aikaa! - M.Nykänen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)