L.Ruoska 16.02.2005 05:54:17 | |
---|
Hyva fiilis, myin ESP-LTD C-304:n ja ostin tilalle Ibanez SR800. Iba on sarjanumeron perusteella vuodelta '95. Bolt-on, AFRP- ja AFRJ-aktiivimikit, volume, balance, tupla-EQ:t molemmille mikeille (samassa potikassa alla basso ja ylhaalla treble). Kokonaan musta. Ei naarmuja bodyssa, jotain ihme shiznittia parissa potikassa joka lahti rapsuttamalla. Jacki todella todella kulunut (kromi raapiutunut 90% pois), toimii taysin mutta vaihdatan sen ulkonaon vuoksi uuteen =) Mukaan tuli Ibanezin kova kotelo ja Korgin viritysmittari. Maksoin koko paketista $400 (300e). Vertailun vuoksi identtinen Ibanezi kotelolla mutta ilman mittaria maksoi DLX:lla 700 euroa. Myoskin kun taalla Luvatun Maan puolella kaikki muukin on halvempaa niin ostin koemielessa flattikielet =) LaBella Deep Talkin' Bass tai jotain tollasta, $27, heh tatsi on kylla jotain ihan muuta kun mihka on tottunu mutta taytyy sanoa etta ma olen flatwoundmiehia tasta lahtien. Mahtava fiilis kun kielet ei pistaa hanttiin olleskaan =) Ei mitaan sen kummempaa, ajattelin vaan tehda poikkeuksen naihin "mulla on ongelma"-threadeihin =) |
HC-Audio 16.02.2005 13:49:39 | |
---|
Jerusalemilaistakin kiin..... Käytiin kattoon Troija ja just ku posset tuli ulos hevosesta, takaa kuuluu naisääni: "Mää arvasin". |
Basistin aivot 17.02.2005 16:28:19 | |
---|
hmm.. kerrataampa... afrikan vieressä on saari... saaren nimi on madagasgar.. saaressa asuu alkuasukasheimo.. alkuasukasheimolla on pieni kylä keskellä saarta.. kylän keskellä on toteemipaalu.. kylässä asuu pieni tyttö.. tytön ja toteemipaalun välissä on kivi.. JA SITÄ KIEVEÄKIN KIINNOSTAA... Makuasioista ei parane kinastella, sano mäyräkoira ku muniansa nuoli...
Pastilli? |
Nyt ootte ilkeitä. Toinen on iloinen bassostaan ja te vinoilette :( Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Niskamies 17.02.2005 18:33:41 | |
---|
Noniin, onnea uudesta bassosta! Mikä väri? Ja pistähän kuvaa. Meitsi on meshissä. |
pardy 17.02.2005 19:28:30 | |
---|
Onnea perheenlisäykselle! Pistä toki kuvaa tulemaan jos pystyy. Basisti. |
Incarnation 17.02.2005 20:34:53 | |
---|
Varmaan hyvän basson sait kun tuon ESP LTD:n raaskit vaihtaa pois. Onnea! Rest in peace Dime |
Son of northern darkness 18.02.2005 14:37:02 | |
---|
Onneksi olkoon, ite oon just lähössä Kuopioon ostamaan ekaani. |
JKH 18.02.2005 23:48:03 | |
---|
Onnea vaan uudelle beissille. Kerroppas mitä muutoksia vaihdos toi tullessaan, siis soundi ja tatsi. Ei lahaa, ei huolia! -Vanha Kiinalainen viisaus |
Keny 19.02.2005 11:57:23 | |
---|
Onnea täältä kans.Uus sbasso on aina kiva ja anta uutta potkuu soittamiseen aina.Ku ois varaa niin vaihtais tai ostais vuoden tai puolen välein jonku uuden. Toivotaan et oot tyytyväinen ja kerro kommentteja sitten. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Lume 22.02.2005 11:41:17 | |
---|
Onnea täältä kans.Uus sbasso on aina kiva ja anta uutta potkuu soittamiseen aina.Ku ois varaa niin vaihtais tai ostais vuoden tai puolen välein jonku uuden. Toivotaan et oot tyytyväinen ja kerro kommentteja sitten. Samaa mieltä. Kamat kiertämään. Se piristää. ..ja jos joskus kiertyy omaksi oikein todellinen namu, niin sitten vaihdetaankin enää vain asennetta. Newtonin omenajutut -juopon sopertelua! |
Son of northern darkness 22.02.2005 14:17:06 | |
---|
Ibanez GSR180 tuli ostettua. Tästähän vois tehä semmosen uusien ostosten kommentointi jutun, vaikka pysyväksi? Tyhmä, tyhmempi, basisiti. |
Incarnation 22.02.2005 15:07:38 | |
---|
Ibanez GSR180 tuli ostettua. Tästähän vois tehä semmosen uusien ostosten kommentointi jutun, vaikka pysyväksi? Jossei nyt kuitenkaan otettais ihan tavaksi. Jokainen saa kohdallaan miettiä kannattaako jokaisesta ostoksestaan tehdä topiccia. Rest in peace Dime |
hemmo 22.02.2005 15:36:54 | |
---|
Jossei nyt kuitenkaan otettais ihan tavaksi. Jokainen saa kohdallaan miettiä kannattaako jokaisesta ostoksestaan tehdä topiccia. No, kyllähän noita lukee, mutta!, toivoisin tätä 3 kuukauden kehumiskarenssia käytettävän. Uuden lelun huumassa kaikki tuntuu ja näyttää kivalta, mutta myöhemmin voi huomata jotain puutteitakin. Monster-hemmo! |
pardy 22.02.2005 15:44:20 | |
---|
No, kyllähän noita lukee, mutta!, toivoisin tätä 3 kuukauden kehumiskarenssia käytettävän. Uuden lelun huumassa kaikki tuntuu ja näyttää kivalta, mutta myöhemmin voi huomata jotain puutteitakin. Hmm, enpä tiiä. Toi 3kk on kuitenki aika pitkä aika. Kyllä mä oon ainaki jo siinä parin viikon jälkeen alkanu huomata niitä vehkeitten huonojakin puolia/puutteita aika hyvin jos oon ylipäätänsä huomatakseni. Josko sitä karenssiaikaa voisi hieman lyhentää, kun kuitenkin on juuri semmosia tilanteita missä joku uus laite on just tullu markkinoille mitä on ajatellu ostavansa, joku on sen jo ostanutkin pari viikkoa sitten, mutta ei voi kuulla sen mielipidettä laitteesta kuin vasta sen 3kk päästä. :P Basisti. |
hemmo 22.02.2005 15:52:14 | |
---|
Hmm, enpä tiiä. Toi 3kk on kuitenki aika pitkä aika. Kyllä mä oon ainaki jo siinä parin viikon jälkeen alkanu huomata niitä vehkeitten huonojakin puolia Okei, sovitaan sitten että sulla on vaan se 2 viikkoo. Jooko? Monster-hemmo! |
balzary 22.02.2005 15:54:04 | |
---|
eiköhän tuo karenssi ole ihan henkkoht mielipiteistä kiinni pitääkö sitä vai ei, ei se mikään laki ole. ite oon huomannu että 3kk karenssi harvoin menee ohi, kun laite on jo kierrossa :D paitti ihq neuserin kohdalla, tiätty. Why be in when you can be out? |
hemmo 22.02.2005 16:37:59 | |
---|
eiköhän tuo karenssi ole ihan henkkoht mielipiteistä kiinni pitääkö sitä vai ei, ei se mikään laki ole. ite oon huomannu että 3kk karenssi harvoin menee ohi, kun laite on jo kierrossa :D paitti ihq neuserin kohdalla, tiätty. Jassoo, jäänkö siis odottamaan sitä sun 1x12' kaappias? 8-) Monster-hemmo! |
balzary 22.02.2005 16:43:10 | |
---|
Jassoo, jäänkö siis odottamaan sitä sun 1x12' kaappias? 8-) hyvää kannattaa odottaa. Why be in when you can be out? |
toivajar16 23.02.2005 10:48:30 | |
---|
Tein päätöksen ja tilasin juuri Laklandin Darryl Jones basson Saksasta. Nyt pitää vain venata.... "Ei se siitä" |