Aihe: Voisiko varastetuille kamoille olla oma alue?
1 2
Zacce
17.02.2005 12:02:28
Tiedän, että on ikävä, kun kamaa häipyy. Kuitenkin on rasittava lukea joka kerta keskustelualueella ollessa samat ilmot kerta toisensa jälkeen. Valistunut muusikko osaa tarkistaa kitaraa ostaessaan, onko kitara ilmoitettu varastetuksi.
Kimmo72
17.02.2005 12:06:54
Tästä on väännetty kättä varmaan sata kertaa kuitenkaan pääsemättä yksimielisyyteen. Vähän niinku NHL...
Mä olisin sitä mieltä että ne vois laittaa omaan KANSIOON, mutta kun toiset taas väittää ettei niitä kukaan jaksa lukea.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Hohhoijaa
17.02.2005 12:19:57
W..............
Kalamies #12
SoulMan
17.02.2005 12:26:10
Kannatan edelleenkin vahvasti varastetuille kamoille perustettavaa omaa aluetta, ja ihmettelen nykyisen systeemin typeryyttä.
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
kupteri
17.02.2005 12:32:49

Tässä varmaan se pointti, että aika harva sinne "Varastetut"-alueelle muuten eksyisi. Tossa saattaa sattua silmään ja sitten voi tulla muistikuvia mieleen, josko ois nähny jossain.
Friday Morning Waterloo kotisivut | mp3:sia
Kimmo72
17.02.2005 12:36:13
Tässä varmaan se pointti, että aika harva sinne "Varastetut"-alueelle muuten eksyisi.

Tätä mä just tarkotin, mutta olen erimieltä. Tossa vaan äkkiä rullaa sen yli puolisivua alas.
LaXu
17.02.2005 12:58:42
Pitäisi saada vaan noi FAQit tosta yhdeksi threadiksi, jossa on linkit muihin. Sitten olisi tilaa varastetuille ja viesteillekin.
BenGlenton
17.02.2005 13:05:21
FAQ:lle oma alue. Ketään ei kiinnosta lukea erillistä varastettujen kamojen aluetta, jolloin rosvouksien ilmoittaminen muuttuu turhaksi.
weelie
17.02.2005 13:10:21
Juu, FAQeille oma.
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa.
Kimmo72
17.02.2005 13:11:03
FAQ:lle oma alue. Ketään ei kiinnosta lukea erillistä varastettujen kamojen aluetta, jolloin rosvouksien ilmoittaminen muuttuu turhaksi.

Eikö ketään?
32788
17.02.2005 14:39:57
Eikö ketään?

Ei. En osta käytettyjä, ainakaan yksityiseltä... Liikkeestä saa helpommin rahat takaisin.
Tohon mä kyllä sitä bensaa laitoin...
tommiot
17.02.2005 14:41:38

No tuolta pääsivultahan on linkki artikkeleihin ja FAQeihin niin minkä takia noiden FAQien pitää olla pysyviä? Sais vähän tilaa ainakin, kun muuttaisi tavallisiksi threadeiksi.
Pastilli?
Kimmo72
17.02.2005 14:45:04
Ei. En osta käytettyjä, ainakaan yksityiseltä... Liikkeestä saa helpommin rahat takaisin.

Miten tää liittyy aiheeseen? Muiltakin varastetaan kuin "itseltään" Ja se sun liikkeestä ostamasikin voidaan varastaa tai olla jo varastettu.
32788
17.02.2005 15:37:05 (muokattu 17.02.2005 15:39:21)
Miten tää liittyy aiheeseen? Muiltakin varastetaan kuin "itseltään" Ja se sun liikkeestä ostamasikin voidaan varastaa tai olla jo varastettu.

No siis mä tarkotin tolla viestilläni sitä, että en osta käytettyjä, paitsi jos sattuu tosi hyvä hinta-laatu-suhde, ja silloinkin ostan liikkeestä. Eikä liikkeet yleensä (kai) myy varastettuja. Ja uudet aika harvoin on varastettuja

EDIT: Eli tarkoitin siis, että en lukisi palstaa, koska en osta käytettyjä.

EDIT2: Tai no äh... Nää viestit voi poistaa jos joku haluu
Tohon mä kyllä sitä bensaa laitoin...
Läpistö
17.02.2005 16:18:41

Tuskin kukaan huvikseen selailisi aluetta "varastetut" ?
"Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo.
Gypsy
17.02.2005 17:43:09 (muokattu 17.02.2005 17:44:28)
Mun mielestä varastetuille hyvä systeemi olis se, että olis yks ketju, ja sinne ei kukaan kommentois yhtään mitään. Sillon aina kun kansion kuva muuttuis harmaaks, niin jotain olis pöllitty ja sieltä vois käydä kattoon mitä on pöllitty ja jos on jotain tietoo niin soittaa numeroon mikä ilmotuksessa on annettu.

Miks niihin ketjuihin pitää kaikkien päästä kirjottaan kuinka varkaalta lähtee kivekset kun saadaan kiinni? Tai miks niihin pitää päästä kirjottaan se "voi voi, otan osaa". Niihin ei mun mielestä tarvita kun ne ilmotukset mitä on varastettu ja puhelinnumero.

Jos on lisäkysymyksiä, niin ne voi ilmotuksen jättäneelle laittaa pikaviestillä ja ilmotuksen jättäny varmaan tarkentaa sitten ilmotustaan.

Toimii.
Miikathebest
17.02.2005 17:46:28

Mun mielestä varastetuille hyvä systeemi olis se, että olis yks ketju, ja sinne ei kukaan kommentois yhtään mitään. Sillon aina kun kansion kuva muuttuis harmaaks, niin jotain olis pöllitty ja sieltä vois käydä kattoon mitä on pöllitty ja jos on jotain tietoo niin soittaa numeroon mikä ilmotuksessa on annettu.

Miks niihin ketjuihin pitää kaikkien päästä kirjottaan kuinka varkaalta lähtee kivekset kun saadaan kiinni? Tai miks niihin pitää päästä kirjottaan se "voi voi, otan osaa". Niihin ei mun mielestä tarvita kun ne ilmotukset mitä on varastettu ja puhelinnumero.

Jos on lisäkysymyksiä, niin ne voi ilmotuksen jättäneelle laittaa pikaviestillä ja ilmotuksen jättäny varmaan tarkentaa sitten ilmotustaan.

Toimii.

Ei toimi... varmasti joku kirjoittaa sinne joitan muutakin :P
Ota se mikä on paras, äläkä valita!
Miika Rocks It
Kimmo72
17.02.2005 17:59:07
Ei toimi... varmasti joku kirjoittaa sinne joitan muutakin :P

Eikä kirjottais kun se olis lukittu. Ja toi oli Gypsyn idea oli hyvä.
Gypsy
17.02.2005 18:02:37
Eikä kirjottais kun se olis lukittu.

No lukittu ei sitten taas toimis kun sinne ei vois jättää niitä ilmotuksiakaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)