juxi 17.02.2005 09:42:43 | |
---|
Et kai sä käsittääkseni ookaan "kuuntelemasa musaa" vaan näytteitä? Kai sä nyt ihan vapaasti saat valita sen, minkä levyn pistät soimaan? Ei kai sillä, että joku tekee toisenlaiset sivut, mitä sä olisit osannut, suinkaan estä sua kuuntelemasta musaa? Vai estääkö? Kyllähän mä sitä mieltä olen, että kaikki tavalla tai toisella vaikuttaa toisiinsa, mutta ei kai se nyt sentään noin yksi-yhteen mene. Viittasin lähinnä siihen, että sivuille mennessä flash alkaa huutaa jotain biisiä, ilman että sitä voi vaimentaa. Tuli vain pakottava tarve sulkea kyseinen sivu nopeasti, minä kun kuuntelen vapaavalintaisen musiikkini koneelta. Kyseessähän ei ollut suuremman luokan disdis, vaan ihan huomautus siitä, että ainakaan itse en jaksa kovin pitkään selailla soivia jouluk... flash-sivuja. Koen tavalliset html-sivut paljon miellyttävämmiksi. Toivottavasti paikan keikkalista löytyykin vaikkapa jostain lehdestä tai toiselta nettisivulta. Tai sivujen rinnalle tulee jokin minimalistinen ei-flash-vaihtoehto. 03:56 <@juxi> aika laimeeta siguttaa itteään |
Flatron 17.02.2005 12:15:00 | |
---|
Viittasin lähinnä siihen, että sivuille mennessä flash alkaa huutaa jotain biisiä, ilman että sitä voi vaimentaa. Tuli vain pakottava tarve sulkea kyseinen sivu nopeasti, minä kun kuuntelen vapaavalintaisen musiikkini koneelta. Onhan siinä volumenappi, josta äänet saa pois. Siinä oikealla, jossa pubin yhteystiedot on. T : Tomppa |
krushing 17.02.2005 13:50:12 | |
---|
Onhan siinä volumenappi, josta äänet saa pois. Siinä oikealla, jossa pubin yhteystiedot on. Onhan siinä, mutta ainakin mulla näppiskäsi sulkee tuommoiset salamaa nopeammin - lähinnä kyse on siitä, että musiikin käyttö nettisivuilla vaatii ihan helvetin hyvät perustelut että semmoista kannattaa hyödyntää (esim. lineaarisen animaation tms. kanssa tietty toimii). Tuolla tuo flashin käyttö ei tuo yhtään mitään lisäarvoa sivustolle, mutta ärsytyskynnystä se kyllä lisää. |
Tuli vain pakottava tarve sulkea kyseinen sivu nopeasti, minä kun kuuntelen vapaavalintaisen musiikkini koneelta. Öö, siis kummasta sä nyt puhut, musiikin kuuntelusta vai nettisivujen äänistä? Ei näitä jälkimmäisiä mun koneesta kuulu, jos en itse halua. Enkä ensinmainittuakaan harrasta, jos en itse halua. |
sormunen 17.02.2005 15:59:04 | |
---|
...lähinnä kyse on siitä, että musiikin käyttö nettisivuilla vaatii ihan helvetin hyvät perustelut että semmoista kannattaa hyödyntää... Mikä tahansa vaatii hyvät perustelut. Myös se, että pistää linkiksensä sadan kilon suoraan sanoen aika onnettoman kuvan ilman mitään sisältöä. Ai niin, kun aikansa skrollailee, löytyyhän sieltä alakerrasta linkki, mitä ei ole mitenkään merkitty linkiksi ja kun siitä klikkaa pääsee jollekin "etusivulle". Siitä kun vielä kärsivällisesti klikkaa, saa eteensä lukukelvotonta bitmap -tekstiä. |
juxi 17.02.2005 17:51:06 | |
---|
Öö, siis kummasta sä nyt puhut, musiikin kuuntelusta vai nettisivujen äänistä? Ei näitä jälkimmäisiä mun koneesta kuulu, jos en itse halua. Enkä ensinmainittuakaan harrasta, jos en itse halua. Kerrotko minullekin, miten saat kaikki flashit oletusarvoisesti äänettömiksi? Minulla kun nuo nettisivujen tuottamat äänet kulkevat samaa reittiä kuin xmms:nkin tuottamat äänet - minun korvaanihan ne päätyvät. 03:56 <@juxi> aika laimeeta siguttaa itteään |
sormunen 17.02.2005 17:53:09 | |
---|
Kerrotko minullekin, miten saat kaikki flashit oletusarvoisesti äänettömiksi? Minulla kun nuo nettisivujen tuottamat äänet kulkevat samaa reittiä kuin xmms:nkin tuottamat äänet - minun korvaanihan ne päätyvät. Sun kaiuttimissasi ei siis ole power-nappia? |
juxi 17.02.2005 17:56:20 | |
---|
Sun kaiuttimissasi ei siis ole power-nappia? Ilmeisesti vieläkään ei tullut selväksi, että kuuntelen musiikkini tietokoneelta. Pahoittelen epäselvää ulosantiani. 03:56 <@juxi> aika laimeeta siguttaa itteään |
sormunen 17.02.2005 18:11:43 | |
---|
Ilmeisesti vieläkään ei tullut selväksi, että kuuntelen musiikkini tietokoneelta. Pahoittelen epäselvää ulosantiani. Ahaa, no mutta kai siinä surfauskoneessa sitten on kumminkin tuo volanappula? |
juxi 17.02.2005 19:35:59 | |
---|
Ahaa, no mutta kai siinä surfauskoneessa sitten on kumminkin tuo volanappula? Niin, samalta koneelta kuuntelen poppia kuin surfaankin. Volanappi vaikuttaa sekä haluttuun että haluamattomaan äänivirtaan. 03:56 <@juxi> aika laimeeta siguttaa itteään |
Aryokal 17.02.2005 22:20:58 | |
---|
Siihen nähden et stadissakin tuntuu keikkapaikat vähenevän koko ajan (Libérte) tai on kaikki buukattu vähintään puoleks vuodeks eteenpäin (Semi) - Mun mielest on helvetin kunnioitettavaa et jotkut tekee jotain järkevää ja yrittää uudella paikalla. Ei voi muuta ku kiittää! Ken sent me. |
baron 18.02.2005 09:52:46 | |
---|
Käväisin vilkaisemassa mestaa eilen. Vähän pieni, mikä aiheuttaa omat rajoituksensa, mutta muuten OK. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Olet kirjoittanut keskusteluun 10000 kirjoitusta! |