Liver-Box 11.02.2005 14:11:58 | |
---|
Onko kukaa viel pelaillut tota? Kertokaa millanen o ykkösee verrattuna. Itse en saa asennettua millään, aina tulee "windows väärä levy" virheilmoitus. Jakso. |
Milkop 11.02.2005 14:29:41 | |
---|
Heti kun saan rahaa, niin tuo tulee haettua. Xboxille tosin. Graafisesti tuo ei kuulemma eroa ykkösestä kauheasti, mutta haittaako tuo...Ruudunpäivitysongelmia on kuulemma enemmän kuin ykkösessä, mutta eiköhän tuo siedettävästi toimi. Ja puhun nyt tuosta Xbox-versiosta, PC:llä tuskin noita ongelmia on. Katsopa tuo: http://www.gamespot.com/pc/rpg/kotor2/review.html"I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell |
Liver-Box 11.02.2005 14:55:36 | |
---|
Heti kun saan rahaa, niin tuo tulee haettua. Xboxille tosin. Graafisesti tuo ei kuulemma eroa ykkösestä kauheasti, mutta haittaako tuo...Ruudunpäivitysongelmia on kuulemma enemmän kuin ykkösessä, mutta eiköhän tuo siedettävästi toimi. Ja puhun nyt tuosta Xbox-versiosta, PC:llä tuskin noita ongelmia on. Katsopa tuo: http://www.gamespot.com/pc/rpg/kotor2/review.html Juu katsottu.. viddu. Pitääköhän sitä nyt alentua ihan kaupasta tuo käymään.. Jakso. |
zernobyl 11.02.2005 16:16:19 | |
---|
Hyvältä vaikuttaa. Pelannu ny melkeen sen ekan kentän. Ei oo vaan aikaa, perkele! |
lavaamo 11.02.2005 19:49:30 | |
---|
Just hain kaupasta xboxille, nyt vain pitäis saada jostain aika pelata... vähän oon alkua kokeillu ja hyvältä vaikuttaa. Ostakaa vaan se alkuperäinen versio niin saadaan lisää näitä pelejä!!! |
zorro 12.02.2005 02:38:53 | |
---|
ite olen nyt tahkonu kaksi päivää tuota, ja on totisesti vähintään yhtä mainio kuin ykkönen. hahmoja on enemmän ja tavaroita myös.. tavaroita voi myös rakentaa ja upgradettaa enemmän. käyttöliittymää on uudistettu jonkin verran. ainoa miinuspuoli tähän mennessä on ollut joidenkin hahmojen ääninäytteliät. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |
xulu 12.02.2005 13:37:09 | |
---|
Kohta w4r3tuz valmis, katellaan sitten... Should I Wake Before I Bake? |
Ze Kink 12.02.2005 23:46:44 | |
---|
Ykkösessä multa meni talletus koneen vaihdon yhteydessä, enkä sitten jaksanu pelata kovin pitkälle sitä enää. Mutta hiton mielenkiintonen se oli, vois harkita tuota. |
zorro 13.02.2005 18:47:56 | |
---|
Ykkösessä multa meni talletus koneen vaihdon yhteydessä, enkä sitten jaksanu pelata kovin pitkälle sitä enää. Mutta hiton mielenkiintonen se oli, vois harkita tuota. mulla sattu sama homma sillon ku se tuli, ja nyt vasta viimejouluna sain pelattua sen. ja onneksi pelasin. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |
Dj P. 14.02.2005 23:39:04 | |
---|
Hö. Minä jo taisin mainita tästä pelistä jossain topicissa täällä. No joo. Tuli osteltua tuossa ilmestymispäivänä se. Alussa vasta olen menossa (no kolmannella planeetalla, jos sanotaan) ja toistaiseksi en ole kyllästynyt. Teknisiä ongelmia tuntuisi tekeleessä olevan. Ensinnäkin asennus oli jo yhtä helvettiä. En tiedä, oliko vika koneessani (ja sen dvd ja dvd-rw) asemissa, vai missä, kun neljään kertaan piti yrittää asentaa. Joka kerta meni asennus yhden cd:n verran pidemmälle, viimeisellä kerralla peräti onnistui. Muut ongelmat liittyvät lähinnä grafiikoihin, mutta sekin johtuu KotOR:in (molempien) yhteensopivuusongelmista Radeonin korttien ja tiettyjen ajureiden kanssa. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
zorro 16.02.2005 14:41:54 | |
---|
Hö. Minä jo taisin mainita tästä pelistä jossain topicissa täällä. No joo. Tuli osteltua tuossa ilmestymispäivänä se. Alussa vasta olen menossa (no kolmannella planeetalla, jos sanotaan) ja toistaiseksi en ole kyllästynyt. Teknisiä ongelmia tuntuisi tekeleessä olevan. Ensinnäkin asennus oli jo yhtä helvettiä. En tiedä, oliko vika koneessani (ja sen dvd ja dvd-rw) asemissa, vai missä, kun neljään kertaan piti yrittää asentaa. Joka kerta meni asennus yhden cd:n verran pidemmälle, viimeisellä kerralla peräti onnistui. Muut ongelmat liittyvät lähinnä grafiikoihin, mutta sekin johtuu KotOR:in (molempien) yhteensopivuusongelmista Radeonin korttien ja tiettyjen ajureiden kanssa. mulla ensimmäisellä kerralla tyssäsi kolmannen levyn puoleen väliin.. toisella yrittämällä asentu ihan normaalisti. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |
Dj P. 17.02.2005 04:42:46 (muokattu 17.02.2005 04:49:11) | |
---|
mulla ensimmäisellä kerralla tyssäsi kolmannen levyn puoleen väliin.. toisella yrittämällä asentu ihan normaalisti. Sinulla oli onnea. Pelasin muuten kyseisen pelin jo läpi. Hitto että petyin siihen miten päättyy. Pimeän puolen loppu ykkösessä oli sentään tyylikäs, mutta tämä. Argh! No joo, ei silti, aloitin heti uuden, erityyppisellä hahmolla ja pelaan sen nyt valon puolella. Niin ja nyt kun tietää jo paremmin mitä mistäkin hakea, niin luulisi sujuvan melkoisen hyvin. Eka pelikerta oli hieman mitä oli, kun joka planeetalla sai kaiken raapia kokoon tyhjästä silkalla tuurilla ja harhailulla. Muuten voisin nyt sanoa, että loppua lukuunottamatta hyvä peli. Kaverit on mielestäni persoonallisempia kuin ykkösessä. Edit: Noita asennusongelmia tuntui olevan melko monella, mitä kävin Obsidianin KotOR2 foorumeilta lukemassa. Ja pieni vinkki kaikille, jotka käyttävät Radeonin korttia ja joilla on ongelmia tietyillä isoilla alueilla: Avatkaa swkotor2.ini tiedosto ja lisätkää tämä rivi Graphics Options:in alle: Disable Vertex Buffer Objects=1 Toimi, lakkasi lagittamasta. Toinen vaihtoehto on hankkia vanhemmat 4.11 Catalystit. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Kaverit on mielestäni persoonallisempia kuin ykkösessä. minua ottaa se päähän ettätässä kakkosessa niillä kavereilla ei oo mitään kerrottavaa. esimerkiksi handmaidenillekkin puhuessa, tulee vain ne samat kysymysvaihtoehdot aina. ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |
Invader 17.02.2005 17:22:42 (muokattu 17.02.2005 17:23:02) | |
---|
Jooh, loppupomoa vaille läpi tuo peli. Pirun hyvähän tuo on ollut. Ei niin eeppinen ja mullistava kuitenkaan kuin ykkönen. Jokatapauksessa yksi viime vuoden parhaista peleistä. Tai sitten ei. |
Dj P. 17.02.2005 19:19:28 | |
---|
minua ottaa se päähän ettätässä kakkosessa niillä kavereilla ei oo mitään kerrottavaa. esimerkiksi handmaidenillekkin puhuessa, tulee vain ne samat kysymysvaihtoehdot aina. Ne pitää saada kunnolla hahmon vaikutuspiiriin. Mitä paremmin, sen enemmän niillä on sanottavaa. Sen eteen kyllä joutuu tekemään töitä, mutta itse huomasin, että niistä sai yhtä sun toista irti. Visas Marr:in kanssa puhuessa aukesi yksi videonpätkäkin ja niitä saattaa löytyä muiltakin. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
Invader 19.02.2005 21:19:07 | |
---|
Piti tuossa alottaa uus peli, tällä kertaa pahiksena. Muuten toi ilkeily luonnistuu ihan hyvin mutta T3:lle en osaa olla ilkeä. Son jotenkin niin sympaattinen. Sama juttu oli ekassa osassakin. Vähän ihme homma :D crack a nut and undulate! |
lavaamo 21.02.2005 21:54:48 | |
---|
Nyt olis peli läpi hyvällä jätkällä, oli vähän tökkö loppu kun kaikki jutut jäi vähän auki ja oli tapahtumia jotka jäivät lopussa ihan kesken. Jostain syystä en myöskään saanut valita mitään watchman tai muuta luokkaa!?! Pitää kai pelata uudestaan läpi voiman pimeällä puolella jos asiat vähän selviäisivät. Hyvä peli! |
zorro 22.02.2005 14:05:15 | |
---|
Ne pitää saada kunnolla hahmon vaikutuspiiriin. Mitä paremmin, sen enemmän niillä on sanottavaa. Sen eteen kyllä joutuu tekemään töitä, mutta itse huomasin, että niistä sai yhtä sun toista irti. Visas Marr:in kanssa puhuessa aukesi yksi videonpätkäkin ja niitä saattaa löytyä muiltakin. miten ne saa vaikututs piiriin? edellyttääkö esimerkiksi handmaidenin vaikutuspiirin saanti sitä että pelataan voiman hyvällä puolella? ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |
Dj P. 22.02.2005 19:37:14 | |
---|
miten ne saa vaikututs piiriin? edellyttääkö esimerkiksi handmaidenin vaikutuspiirin saanti sitä että pelataan voiman hyvällä puolella? Kyllä se vaikuttaa, onko kummalla puolella. Sen lisäksi esimes tehdään päätöksiä mitä ne tukee, myötäillään muutenkin ja sen sellaista. Siitä saa influencen lisäksi ihan kivasti kokemusta ja saattaapi tulla muitakin yllätyksiä, kuten joistain kavereista tulee jedejä. Siinä joutuu kyllä hieman enemmän olemaan tekemisissä tyyppien kanssa. Muita bonuksia on extra kokemus, plussaa statseihin omalle hahmolle ja kavereille ja sen sellaista. "Taas ne saatananpalvojat varastelevat makeisia" -Kassaneiti sokkarilla- |
zorro 22.02.2005 21:18:55 | |
---|
Kyllä se vaikuttaa, onko kummalla puolella. mutta edellyttääkö se? ostetaan:danelectro tuna melt tremolo, EMG-81 myydään: |