Elikkäs onkos hyvä ostos. Tuleeko semmonen paksu ja jämäkkä ääni? Eli onko siinä niin sanotusti munaa? krapula on yliarvostettua |
Niq 17.02.2005 13:49:26 (muokattu 17.02.2005 13:50:29) | |
---|
Se luultavasti riippuu kyllä enemmän virvelistä. Ja siitä että mikä oli edellinen kalvo, muna on suhteellinen käsite. Edit: hyvä ostos on kieltämättä, ainakin itsellä toimii paremmin kuin kilpailijan vastaava tuote. Pinnoitetusta lähtee pinta aika nopeasti, varsinkin jos lyö aina samaan kohtaan niinkuin minä. "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
drummer88 17.02.2005 14:11:29 | |
---|
joo eli mulla on taman joku black brass snare tuli siis rockstarojen mukana. Ja se tahtoo kuulostaa välillä ihan roskikselta. krapula on yliarvostettua |
Niq 17.02.2005 14:50:03 | |
---|
Mitkäs on tämänhetkiset kalvot? Onko kunnolla viritetty(kunnolla ei tarkoita perinteistä yläkalvo niin kireelle kun saa ja alakalvo miten sattuu vaan olemaan ;)) Mites matto? Ja minkälaista soundia ylipäätään haet? Esimerkkejä..? "Jos päätä hakkaa seinään tarpeeksi kauan, se menee siitä läpi" -Chemo |
Buusteri 17.02.2005 19:01:52 | |
---|
Elikkäs onkos hyvä ostos. Tuleeko semmonen paksu ja jämäkkä ääni? Eli onko siinä niin sanotusti munaa? Ei välttämättä G2 ole ihan paras vaihtoehto sinun tapauksessasi. Toki makuasioitahan nämä. Kehottaisin kokeilemaan Evansilta Genera HD dry tai Genera dry -kalvoa. Niistä pitäisi löytyä sitä "munaa" ja jämäkkyyttä, varsinkin tuosta HD-versiosta. Laiturilla haitari soi. Haita se harmitti, haita risoi.. |
postmonic 17.02.2005 19:39:23 (muokattu 17.02.2005 19:40:01) | |
---|
Olen kokeillut monia Evansin virvelikalvoja. Huonoin saundi on lähtenyt G2 coatedista. Se on erinomainen tomikalvo, mutta virvelissä liian soiva. HD ei mielestäni taas soi tarpeeksi. Kalvo, mihin palaan aina uudelleen, on powercenter. Siinä on todella vahva saundi. Se on myös monen ammattilaisen valinta. www.evansdrumheads.com |
Mr. Morrow 17.02.2005 21:59:36 (muokattu 17.02.2005 22:01:14) | |
---|
Mulla oli aiemmassa virvelissä toi Genera Dry ja tykkäsin siitä. Tilasin just resokalvoks ton Glass 500:n. Onko kokemuksia? Jyhkeetä soundia haetaan. Lyöntikalvoks aattelin just tota Genera Dry:ta. Niin ja asiaan: Tällä hetkellä G2 lyöntipuolella, enkä kauheasti tykkää. Oon vaimentanu aika paljon, ku tota sointia on tosiaan turhan paljon, kuten joku jo mainitsi. Tomeissa toimii kuin unelmat! If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |
Mr. Sly 17.02.2005 22:28:27 | |
---|
Aika jännä että monen mielestä G2:ssa on liikaa sointia. Sehän on kaksikerroskalvo, ja ainakin itsellä ei juuri ylimääräistä sointia ollut. Pidin silti kovasti, Kuivan virvelin ystävä kun olen :) "Keep it simple, stupid!" |
Mr. Morrow 17.02.2005 22:48:20 | |
---|
Tomeissa tykkään G2 coatedista. Se soi juuri sopivasti. Ei liikaa, eikä liian vähääkään. Virveli ei mielestäni saa soida juuri lainkaan.. HUOM!! Tämä on VAIN minun mielipiteeni! If You´re Not Into Metal You Are Not My Friend... |