Huomasin äskön kun lauleskelin tässä ja lueskelin tekstejä, niin tiettyjä nuotteja laulaessa alkaa koneen näyttö välkkyyn samalla tavalla kuin esim videokameralla kuvaa näyttöä. Ootteko huomannu? |
lxi 17.02.2005 17:55:24 | |
---|
Se on kallosi joka resonoi. The fact that no one understands you doesn't make you an artist. kuunneltua |
pehko 28.02.2005 11:56:47 | |
---|
mulla käy samanlailla.... Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele" |
LNA 03.03.2005 08:59:54 | |
---|
They're coming. You have 13 hours in which to solve this Labyrinth.. |
Joni Koskimaa 01.10.2005 22:43:21 | |
---|
Huomasin äskön kun lauleskelin tässä ja lueskelin tekstejä, niin tiettyjä nuotteja laulaessa alkaa koneen näyttö välkkyyn samalla tavalla kuin esim videokameralla kuvaa näyttöä. Ootteko huomannu? Sama seuraa siitä jos oikein voimakkaasti teet sellasta snort-ääntä, eli sisäänpäinkuorsausta. Tosiasiassa kylläkään näyttä ei välky. Silmissä välkkyy koska kallo resonoi. "Pelko, se on vain pessimistinen ennakkoluulo." |
tähtivaeltaja 01.10.2005 23:35:57 (muokattu 02.10.2005 15:49:12) | |
---|
They're coming. Pyysin ystävää katsomaan näyttöä samaan aikaan kun laulan. Näyttö kuulemma välkkyi. ... No eikä välkkynyt... 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
Lizza 02.10.2005 00:07:25 | |
---|
Hassua. Itse hoksasin saman tasan toissapäivänä ja tänään tullu tällasta topickia. :) Voi olla kaukaa haettua mutta jos kerta toisen laulaessa toinenkin näkee näytön välkkyvän, voisiko kyseessä olla sama ilmiö kuin että lasi särkyy ku joku oopperalaulaja kirkasee? Siis resonanssista kyse. |
Joni Koskimaa 02.10.2005 03:03:33 | |
---|
Hassua. Itse hoksasin saman tasan toissapäivänä ja tänään tullu tällasta topickia. :) Voi olla kaukaa haettua mutta jos kerta toisen laulaessa toinenkin näkee näytön välkkyvän, voisiko kyseessä olla sama ilmiö kuin että lasi särkyy ku joku oopperalaulaja kirkasee? Siis resonanssista kyse. Mää pyysin kerran kans kaveria kattoon eikä se nähny mitään. Jos kaverinki silmissä ääni välkkyy ni sillon o varmaa niin samanlaiset kallon ontelot että syntyy kiertämistä kahen eri kallon välissä :D En tiiä, mut näyttö ei oikeesti välky. Se menis siitä rikki. "Pelko, se on vain pessimistinen ennakkoluulo." |
Stain 02.10.2005 13:06:46 | |
---|
They're coming. KET TAUN!1 We had some good times
But they're gone
The winter's comin' on
Summer's almost gone |
Sandey 02.10.2005 20:20:48 | |
---|
Hehee! Aina kun laulan kaksviivasen d:n mun kone vastaa siihen.. Sieltä kuuluu metallinen kaiku. Minkään muun sävelen kohdalla niin ei käy.. Mistähän tommonenki loppujen lopuks johtuu..? |
tähtivaeltaja 02.10.2005 20:24:56 | |
---|
Hehee! Aina kun laulan kaksviivasen d:n mun kone vastaa siihen.. Sieltä kuuluu metallinen kaiku. Minkään muun sävelen kohdalla niin ei käy.. Mistähän tommonenki loppujen lopuks johtuu..? se tykkää siusta. 'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa |
hannakatriina 03.10.2005 10:56:42 | |
---|
Mun sähköpianon näyttökin osaa tuon välkkymisen :) Oikein hyvin värisee punaiset numerot mustalla taustalla. No, itse asiassa oma pää ja silmät ne taitaa olla mitkä tärisee, kun tarpeeks hyvin saa äänet resonoimaan. |