Aihe: tuplis keskelle basaria?
1
porsas
16.02.2005 21:49:11
onko muilla ollu tupliksen kans samanlaisia ongelmia että pedaalia ei saa keskelle basaria ja sit tulee erinlainen ääni molemmista pedaaleista ja on suht.vaikea saada virittämällä samanlainen ääni..en saa sitte millään sitä keskelle basaria niin että basari olis suorassa
Groovi
16.02.2005 21:56:46
onko muilla ollu tupliksen kans samanlaisia ongelmia että pedaalia ei saa keskelle basaria ja sit tulee erinlainen ääni molemmista pedaaleista ja on suht.vaikea saada virittämällä samanlainen ääni..en saa sitte millään sitä keskelle basaria niin että basari olis suorassa

saa sen, helposti. kahdella bassarilla.
sori oli pakko... =)
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
tthei
17.02.2005 00:29:55

Mun Pearlin tupliksissa se nuijan pidike ei ole yhteydessä camiin vaan se on erillinen osa joten sitä/niitä saa liikuteltua tossa sivusuunnassa.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist -------------------------- www.innervision-fin.tk
porsas
17.02.2005 07:09:17
niin unohdin mainita että mun tuplis on iron cobra power clide..
lateq
17.02.2005 09:12:17
niin unohdin mainita että mun tuplis on iron cobra power glide..

Ja siinä kyllä saa liikutettua noita nuijan pidikkeitä aika hyvin. Voit vaikka pistää ne hakkaamaan ihan vierekkäin, jos sillä on merkitystä.
Kokeile sitä pedaalin mukana tullutta avainta
`
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)