Definhel 16.02.2005 20:17:13 | |
---|
Olin ensi-illassa, pienessä salissa numero 8, sali oli melkein tyhjä. Ja elokuva oli parhaita mitä olen koskaan nähnyt. Aamen. Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti. |
Definhel 16.02.2005 20:54:39 | |
---|
Mä pistän tän ja heti ängetään 2 turhaa pop-kultturin roskatuotosta eteen. Phmfg. Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti. |
lekanaama 16.02.2005 22:23:11 | |
---|
Kävin eilen kattomassa. Vitutti vaan, iha outo leffa. Ei saanu oikeen mistään kiinni leffassa ja loppukin jäi epäselväksi. noh, ehkä en seurannu tarpeeksi tarkasti :D |
Repeilin traileria katsoessani kun tuli niin paljon matrix mieleen. --------------
"If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If --------------
Pastilli? |
Mechanizm 17.02.2005 01:56:23 | |
---|
Tätä on odotettu. Katsomaan heti kun mahdollista. Kitaristit! Saksalaiset laatu stringit osoitteesta www.string-emil.de |
Kanjonit 17.02.2005 10:15:09 | |
---|
Pakko käydä katsomassa. Christian Bale on loisto. "You tried your best and you failed miserably. The lesson is: Never try." -Homer Simpson- |
T.S. S L A Y E R 17.02.2005 11:56:39 | |
---|
Bale veti tonnikalapurkin ja omenan päivässä tuohon rooliin varten. Et silleeeee. Sitten Batmanissa ihan toisessa kunnossa. Mutta sitten missä järjestyksessä noi on kuvattu. |
jazzy 17.02.2005 14:15:53 | |
---|
Kyllä kiinnostaisi, mutta eipä täällä metsässä hirveemmin laatuleffoja näytetä, jollei joissain matineoissa. Bale kuulemma vetää koko leffaa eteenpäin, muut näyttelijät jäävät auttamatta varjoon. Ihan uskomaton on kyllä tuo herran painonpudotus. "This story's gonna grab people. It's about this guy, he's crazy about this girl, but he likes to wear dresses. Should he tell her? Should he not tell her? He's torn, Georgie. This is drama." -Ed Wood |
Kanjonit 17.02.2005 14:43:10 | |
---|
Bale kuulemma vetää koko leffaa eteenpäin, muut näyttelijät jäävät auttamatta varjoon. Juuri näinhän herra teki American psychon filmatisoinnissakin. "You tried your best and you failed miserably. The lesson is: Never try." -Homer Simpson- |
arrgh 17.02.2005 17:37:33 | |
---|
Olin kyllä melko luukku auki leffan nähtyäni. Parhaimpia leffoja mitä olen nähnyt aikoihin. Iski ja lujaa. Bale on loistava. Pelottavimpia raivokohtauksen esittäjiä sitten Jack Nicholsonin. Tälläiselle kovalle Nine Inch Nails diggarille päähenkilön nimikin, Trevor Reznik, oli mukava kumarrus Trent Reznorin suuntaan. |
zernobyl 07.03.2005 03:04:04 | |
---|
Olin kyllä melko luukku auki leffan nähtyäni. Parhaimpia leffoja mitä olen nähnyt aikoihin. Iski ja lujaa. Bale on loistava. Pelottavimpia raivokohtauksen esittäjiä sitten Jack Nicholsonin. Tälläiselle kovalle Nine Inch Nails diggarille päähenkilön nimikin, Trevor Reznik, oli mukava kumarrus Trent Reznorin suuntaan. Totta, totta. Katsoin elokuvan juuri äsken. Oli kyllä loistava. Bale on aivan loistava, kuten aina. Oikeastaan ei ole mitään pahaa sanottavaa tästä pätkästä. Juoni oli mukavan raikas, vaikkakin vähän tuli mieleen Fight Club. |
la m quina 08.03.2005 00:20:07 | |
---|
Mä pistän tän ja heti ängetään 2 turhaa pop-kultturin roskatuotosta eteen. Phmfg. ootko joku elitisti vai nuori? |
Tikru. 08.03.2005 09:03:27 | |
---|
Ensimmäiset 1h 20min ajattelin että tässäpä loistava filmi, mutta sitten tajusin että eihän siinä olekaan mitään muuta kuin se minkä on jo leffan alussa arvannut. Hienostihan se on tehty ja Bale on uskomaton, mutta tarina jää todella köyhäksi. Huono Fight Club -kopio. :( Ja mitä ihmettä minä Kreikassa tekisin?
Ei ole mitään syytä uskoa, että minä tuntisin oloni siellä jotenkin paremmaksi. |