Ben_D 16.02.2005 14:22:22 (muokattu 16.02.2005 23:26:32) | |
---|
Hämeenlinnalainen Corruption Inc. on taas lähdes vuoden hiljaiselon jälkeen tekemässä väkevämpää paluuta kuin koskaan. Äijät kävivät viime viikonloppuna studiossa ja sieltä tuomisina uusi biisi Haterix, joka löytyy seuraavan URL:n takaa. http://www.cs.helsinki.fi/u/jhentila/CorruptionIncHaterix.mp3 Bändi on ollut kasassa jo vuodesta 1995 ja kasassa on Corrupted pitkäsoiton lisäksi joitakin singlejä/EP lättyjä. Kyseessä on Hämeenlinnan vanhanliiton heviäijiä, joista esim. laulaja/kitaristi Ami Koivistoinen on vaikuttanut jo toimintansalopettaneessa suomispeedmetalbändissä Defier. Lisää tietoa ja uudet nettisivut löytyvät osoitteesta http://www.corruptioninc.tk/. |
elbowski 16.02.2005 16:29:13 (muokattu 16.02.2005 16:29:20) | |
---|
Onkos nää jotain sun kamuja?? Kovaa kamaa on, meinaan. Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25 |
Deathrace King 16.02.2005 16:32:29 | |
---|
Hyvän kuuloinen biisi ja soundit oli kohdillaan. Hiukan tuntuu tarpeettomalta nuo koskettimet tämänkuuloiseen matskuun, mutta kyllähän ne siellä taustalla jotain pikkumausteita antaa. Tempoa olisi voinut pari pykälää olla enemmän, mutta hyvältä tämä kuitenkin kuulostaa. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
elbowski 16.02.2005 16:33:04 | |
---|
Hyvän kuuloinen biisi ja soundit oli kohdillaan. Hiukan tuntuu tarpeettomalta nuo koskettimet tämänkuuloiseen matskuun, mutta kyllähän ne siellä taustalla jotain pikkumausteita antaa. Tempoa olisi voinut pari pykälää olla enemmän, mutta hyvältä tämä kuitenkin kuulostaa. Juu ja sooloa jäin kaipaamaan. Muuten täydellistä metallia. Listen to Black Sabbath or DIE!!
Aegis 16.02.2005 16:43:48 | |
---|
Heh, tainnut laulaja joskus kuunnella Testamenttia ja Metallicaa. Vokaalit kyllä biisin paras osa, muuten aika sukka. Missään vaiheessa meikäläistä ei kouraistu mukaan vastustamattomalla voimalla. Teknisesti ei mitään vikaa, mutta koukuttavampaa biisiä jään vielä odottelemaan. Nyt kyllä kävi tekemään mieli kuunnella Panteraa... Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 16.02.2005 20:38:47 (muokattu 16.02.2005 20:39:05) | |
---|
Onkos nää jotain sun kamuja?? On joo. Hämeenlinnasta kun itsekkin olen alunperin. Hyvän kuuloinen biisi ja soundit oli kohdillaan. Hiukan tuntuu tarpeettomalta nuo koskettimet tämänkuuloiseen matskuun, mutta kyllähän ne siellä taustalla jotain pikkumausteita antaa. Tempoa olisi voinut pari pykälää olla enemmän, mutta hyvältä tämä kuitenkin kuulostaa. Soundit on jannuilla ollut aina kohdallaan. Biisi on nauhoitettu Hämeenlinnassa Saksan Jannen studiolla, jossa on tehty mm. Mokoman kaksi viimeisintä levyä. Livesoundi on vielä uskomattomampi. Äijät ovat saaneet faneja Argentiinasta asti ja tais olla joskus (muistaakseni) Iisalmessa oikein Corruption Inc coverbändikin ;) Heh, tainnut laulaja joskus kuunnella Testamenttia ja Metallicaa Laulaja Ami kun soitteli tänään sanokin, että voi Testament kuulua laulussa ;) Kyllähän siellä kuuluu varmaan aika monikin hevivokalisti kun kaveri on kuunnellut heviä 70-luvun lopulta saakka. |
Ootkos Ben kuullut näiden Pain O.D. demoa? Joskus vuosia sitten vedettiin viinaa Astialla ja kuunneltiin sitä. Tykkäsin kovasti, niin ukot antoivat demon ilmasiks(vaik tarjouduin siitä maksamaankin ;)) Minusta kovin demo tältä bändiltä, potkii kunnolla. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
Ben_D 16.02.2005 21:35:19 | |
---|
Ootkos Ben kuullut näiden Pain O.D. demoa? Joskus vuosia sitten vedettiin viinaa Astialla ja kuunneltiin sitä. Tykkäsin kovasti, niin ukot antoivat demon ilmasiks(vaik tarjouduin siitä maksamaankin ;)) Minusta kovin demo tältä bändiltä, potkii kunnolla. Olen kuullut kaikki biisit, jotka bändi on tehnyt ensimmäisestä demosta lähtien. Olen samaa mieltä, että toistaiseksi kovin on Pain O.D. Kneel, Grinding ja Pain O.D. ovat todella hyviä ralleja. |
elbowski 16.02.2005 22:18:10 | |
---|
Olen kuullut kaikki biisit, jotka bändi on tehnyt ensimmäisestä demosta lähtien. Olen samaa mieltä, että toistaiseksi kovin on Pain O.D. Kneel, Grinding ja Pain O.D. ovat todella hyviä ralleja. Minkähänmoisissa kaupoissa näitä myydään, vai pitääkö tilata suoraan bändiltä? Listen to Black Sabbath or DIE!!
thrashmetallisti 16.02.2005 22:45:08 | |
---|
Mua kyllä häiritsee nuo koskettimet. En hyväksy niitä thrashissa. Ne ovat turhat tässäkin. Kai mä olen vaan niin suvaitsematon näissä asioissa. Muuten kovaa matskua. Laulaja kyl kova. Eikä tätä ole tainnut kukaan thrashiksi sanoakaan. Poistun häpeämään. Thrash till death! |
Ben_D 16.02.2005 22:59:05 (muokattu 16.02.2005 23:01:12) | |
---|
Minkähänmoisissa kaupoissa näitä myydään, vai pitääkö tilata suoraan bändiltä? Corrupted pitkäsoittoa olen ainakin Helsingissä nähnyt ihan musiikkikaupoissa ja tais olla jopa Anttilassakin. Demoja voit kysellä suoraan bändiltä. Yhteystiedot kotisivuilla. Mua kyllä häiritsee nuo koskettimet. En hyväksy niitä thrashissa. Ne ovat turhat tässäkin. Kai mä olen vaan niin suvaitsematon näissä asioissa. Muuten kovaa matskua. Laulaja kyl kova. Eikä tätä ole tainnut kukaan thrashiksi sanoakaan. Poistun häpeämään. Eipä tää ihan puhtaaksi thrashiksi ole tarkoitettukaan, mutta vaikutteita thrashista on. Näistä jätkistä osa on vääntänyt thrashia kun meistä moni on vielä leikkinyt paskat housussa hiekkalaatikolla. En mäkään ihan tyylipuhtaassa thrashissa koskettimista tykkäis, mutta tähän ne sopivat. Ja laulaja on mun mielestä Alecin ohella yksi Suomen kovimmista. |
elbowski 16.02.2005 23:07:57 | |
---|
Corrupted pitkäsoittoa olen ainakin Helsingissä nähnyt ihan musiikkikaupoissa ja tais olla jopa Anttilassakin. Demoja voit kysellä suoraan bändiltä. Yhteystiedot kotisivuilla. Anttilaan siis :) Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ben_D 16.02.2005 23:21:05 | |
---|
Anttilaan siis :) Joo en tiedä, onko sitä ensimmäistä levyä enään siellä. Ota yhteyttä suoraan bändiin niin saat varmemmin. |
elbowski 17.02.2005 14:12:02 | |
---|
Joo en tiedä, onko sitä ensimmäistä levyä enään siellä. Ota yhteyttä suoraan bändiin niin saat varmemmin. Ookoo Listen to Black Sabbath or DIE!!