...And Justice For All 16.02.2005 14:23:44 | |
---|
Yritetään vielä kerran elvyttää Metallica-keskustelua. Tänne ei tarvitse tulla jauhamaan mitään ylimääräisiä, kuten edellisessä kävi. Aloitan itse: Onko porukalla mitään hajua siitä että onko ´tallica tulossa kesällä suomeen? Olen kuullut kaikkia ihme huhuja siitä että pojaat tulisivat hartwall arenalle soittelemaan kesällä..:? Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Kakemakeväke 16.02.2005 14:57:55 (muokattu 16.02.2005 14:59:20) | |
---|
Yritetään vielä kerran elvyttää Metallica-keskustelua. Tänne ei tarvitse tulla jauhamaan mitään ylimääräisiä, kuten edellisessä kävi. Aloitan itse: Onko porukalla mitään hajua siitä että onko ´tallica tulossa kesällä suomeen? Olen kuullut kaikkia ihme huhuja siitä että pojaat tulisivat hartwall arenalle soittelemaan kesällä..:? Mun piti aloittaa tämä myös, mutta se olisi luultavasti mennyt aika paatokselliseksi, kun olisin ruvennut vetämään aloitustekstissä suuntaviivoja keskustelulle. Anyway, mä en ole kuullut ainakaan mitään tommosta, mutta tervetuloa vaan, jos tulevat. Mä ainakin olen siellä. Ihan off-topicina, mä olen kuullut huhuja taasen Sleijjerin mahdollisesta kesävisiitistä. Jatkaakseni off-topicia, sulla on hyvä allekirjoitus, mä en ole vielä ittelleni "sitä oikeaa" löytänyt. "Mitä täältä saada voi, täällä aina virret soi" |
Ben_D 16.02.2005 14:58:59 | |
---|
mä olen kuullut huhuja taasen Sleijjerin mahdollisesta kesävisiitistä. Sauna Open Air torstaina 9.6. |
Kakemakeväke 16.02.2005 14:59:52 (muokattu 16.02.2005 15:00:18) | |
---|
Sauna Open Air torstaina 9.6. Vittu, tuli sitten päivämääräkin oikein kuultua. Niin, että kiitoksia Benille. "Mitä täältä saada voi, täällä aina virret soi" |
...And Justice For All 16.02.2005 15:01:16 | |
---|
Niin sitä Metallicaa tänne, kiitos........;) Mitenkäs teillä sujuu blackenedin soittaminen kitaralla? Se on alkanu sentään kulkeen vähän paremmin, aika vaikee ainakin se intro.....:) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Kakemakeväke 16.02.2005 15:21:19 (muokattu 16.02.2005 15:21:45) | |
---|
Mitenkäs teillä sujuu blackenedin soittaminen kitaralla? Vaikee oli joskus, kun ei osannu vielä soittaa kohtuullisen nopeasti taimissa. Nyt osaa. On muuten perkeleen kova biisi. Loistava avaus albumilla ja keikalla. "Mitä täältä saada voi, täällä aina virret soi" |
Explorer 16.02.2005 15:42:09 | |
---|
Mitenkäs teillä sujuu blackenedin soittaminen kitaralla? Se on alkanu sentään kulkeen vähän paremmin, aika vaikee ainakin se intro.....:) Aika vaikea se intro onkin soittaa, se kun tulee levyllä väärinpäin... This fractal illusion burning away all structure toward the obscene. |
cerulean 16.02.2005 15:45:57 | |
---|
Voisin sanoa aika varmasti, että ei ole tulossa. Pojat on keikkatauolla ja seuraavaksi menossa tekemään uutta levyä. Sanotaan, että olen aika hämmästynyt jos tulevat. Ei siis kannata toivoa juuri turhia... |
Moratoria 16.02.2005 15:49:28 | |
---|
Aika vaikea se intro onkin soittaa, se kun tulee levyllä väärinpäin... Kovat jätkät vetää väärinpäin oikeinpäin ja oikeinpäin väärinpäin, tai jotain... |
MV 16.02.2005 15:51:40 | |
---|
Voisin sanoa aika varmasti, että ei ole tulossa. Pojat on keikkatauolla ja seuraavaksi menossa tekemään uutta levyä. Sanotaan, että olen aika hämmästynyt jos tulevat. Ei siis kannata toivoa juuri turhia... Luulen kans...Ja jos kiertueelle lähtevät vielä tämän vuoden puolella niin ei varmaan kyllä ihan tänne asti ulotu. Jos sitten 2006? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
...And Justice For All 16.02.2005 17:40:03 | |
---|
Luulen kans...Ja jos kiertueelle lähtevät vielä tämän vuoden puolella niin ei varmaan kyllä ihan tänne asti ulotu. Jos sitten 2006? Luulisin kyllä että jos ne tekee levyä piakkoin, ja JOS ne päättää tehä jonkun pikkukiertueen, niin sitten varmaan amerikan-kiertueen. Tuleekohan noita tulevia keikkoja livemetallica.comiin? Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
Pelsi 16.02.2005 19:27:51 | |
---|
Jos Metallicakin tulisi tänä vuonna Suomeen, niin olisi kyllä kovin rokkivuosi ikinä. Maiden, Priest, Mötley Crüe, Slayer, ehkä Sabbathikin, ja kun siihen vielä löisi Metallican päälle, niin kyllähän se hunajata olisi! Kalamies #3 >-)))> |
KoRn_GoD 16.02.2005 21:15:02 | |
---|
Oishan se hienoa, että Metallica tulisi taas Suomeen, mutta jos hartwallille tulevat, niin ei kukaan kerkeä ostaa lippuja, kun niin pikkuinen paikka Metallicalle :D, kun liput viimeksikin tuntuivat myyvän niin hyvin. http://www.freewebs.com/korn-fin
Korn fanit sinne mars! |
Jos Metallicakin tulisi tänä vuonna Suomeen, niin olisi kyllä kovin rokkivuosi ikinä. Maiden, Priest, Mötley Crüe, Slayer, ehkä Sabbathikin, ja kun siihen vielä löisi Metallican päälle, niin kyllähän se hunajata olisi! Äläpäs unohda Kreatoria, Testamenttia ja Acceptia. Varmasti vielä muitakin kovia tulossa.. Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr). |
aivokuolio 16.02.2005 21:31:03 | |
---|
mustan huoneen testi. |
MV 16.02.2005 22:13:40 | |
---|
Luulisin kyllä että jos ne tekee levyä piakkoin, ja JOS ne päättää tehä jonkun pikkukiertueen, niin sitten varmaan amerikan-kiertueen. Tuleekohan noita tulevia keikkoja livemetallica.comiin? Juu, kaikkihan ne sinne tulee kaiketi ajallaan? Kuulemma vaan aika paskoja ovat loppupeleissä nuo keikat... Kannattaa käydä kattomassa ne metontourin pätkät...Siellä on lähes jokaiselta keikalta bäkkärimeininkiä ja liveä...Käyn aina välillä fiilistelemässä sitä hesan keikkaa:) Just tänään löysin pätkän missä trujillo kertoo bassonsoitostaan ja soittelee samalla...On se vaan aika kova jätkä sekin... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Pelsi 17.02.2005 00:28:32 (muokattu 17.02.2005 00:35:34) | |
---|
Äläpäs unohda Kreatoria, Testamenttia ja Acceptia. Varmasti vielä muitakin kovia tulossa.. Niin joo nuokin, ja Alice Cooper. EDIT: Ja vittu Deep Purple. Metallica on varmaan maailman ainoa hevibändi joka ei tähän tietoon tule Suomeen tänä vuonna. Kalamies #3 >-)))> |
...And Justice For All 17.02.2005 07:21:19 | |
---|
Kyllä toi Madly In Anger With The World-tour oli musta aika surullista kuunneltavaa. Kun kuuntelee Hetfieldin laulua ka Kirkin soittoa sekä Larsin rummutusta. Toimivat osat olivat taasen Jamesin soitto sekä bassopuoli. (siis mun mielestä) Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |
MV 17.02.2005 07:34:20 | |
---|
Kyllä toi Madly In Anger With The World-tour oli musta aika surullista kuunneltavaa. Kun kuuntelee Hetfieldin laulua ka Kirkin soittoa sekä Larsin rummutusta. Toimivat osat olivat taasen Jamesin soitto sekä bassopuoli. (siis mun mielestä) No mikäs siinä laulussa nyt niin huonoa oli??? Ja mua ei ainakaan häirinnyt vaikka olikin larssi paska sun muuta. Minä olin vaan niin huumassa... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
...And Justice For All 17.02.2005 07:37:20 | |
---|
No mikäs siinä laulussa nyt niin huonoa oli??? Ja mua ei ainakaan häirinnyt vaikka olikin larssi paska sun muuta. Minä olin vaan niin huumassa... Mua vaan häirittee se että James laulaa niin korkeelta. Eikä aina nuotilleen.....:) Kyllä minäkin varmasti olisin aika huumassa ollut jos olisin päässyt Metallicaa livenä kattomaan. Virheet yms ottaa aina huomioon vasta sitten kun kuuntelee levyltä....:D Kahvi on hyvää, Metallica on paras ja musiikki on ELÄMÄ!! |