Aihe: Tälläisen kirjoitin tällä kertaa
1
Planetist
16.02.2005 19:18:25
Tuommoinen siitä tuli, pakko sanoa että on joitakin rivejä joihin en ole ihan täysin tyytyväinen mutta jotka oli pakko laittaa mukaan eräänläiseksi tukijalaksi. Nimenkin voisitte keksiä, ehkä.

----------------------------------

Katson lintujen nousevan siivilleen
Tänään on hyvä päivä lähteä matkalle,
huokaista syvään ja katsoa kauas
jonnekin jossa on ainainen rauha

Minä olen valmis lähtemään

Jos en enää palaa
Toivottavasti etsimään et ala
sillä pääsin perille tai en
olen onnellinen

Tämä kaupunki syö ihmistä pikkuhiljaa
Sen viikate niittää ihmistä kuin viljaa
Harmautta joka suuntaan, kadut täynnä kuolleita
ihmismielen kellareista vaiennutta huutoa

Minä olen valmis lähtemään

Jos en enää palaa
olen onnellinen

Kaukana olen piilossa
piilossa olen turvassa
turvassa olen kotona
kotona vihdoinkin

Jos en enää palaa
olen onnellinen
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
wiikari
16.02.2005 19:26:28
ihmettelen vieläkin miten toiset pystyy kirjoittamaan tällaista ja tietysti muunkinlaista tekstiä. mä en ole mikään tätä arvostelemaan, mutta sanonpahan että tää o hyvä.
häh? en tajuu..
vain0harha
16.02.2005 20:06:36
Hieno! Mä laittasin kyl et rakas tulis mukaan tai etsimään, eikä jäis tähän harmaaseen kuolleeseen kaupunkiin. Siis jos tunne on kakspuolinen. Mut tää onkin minun elämä. Hieno tuo, ehkä vielä jotain persoonallisuutta ja yksityiskohtia lisää.
Kiitos.
ganesha
17.02.2005 16:43:10
tää on tietenkin makuasia, mutta tuollainen muka-riimi on kyl pidemmän päälle ärsyttävä: rimmaa tarpeeksi lähelle muttei kuitenkaan perille asti. osuis sit edes tarpeeksi kauas.
voihan se laulettuna tietty toimiakin. eipä esim. J.Karjalaisenkaan tekstit paperilla juuri miltään mestariteoksilta vaikuta mutta kuultuna ne sit toimiikin.
mitä sisältöön tulee...voisin kuvitella tämän biisin Suomen Euroviisuedustajaksi tai soimaan Sävelradiossa.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
vain0harha
17.02.2005 18:21:23 (muokattu 17.02.2005 18:21:34)
Ehkä toi ''minä olen valmis lähtemään'' kuulostaa paperilla euroviisuainekselta mutta laulettuna sen voi muuttaa vaikka black metalliksi =P
ganesha
17.02.2005 19:01:29
Ehkä toi ''minä olen valmis lähtemään'' kuulostaa paperilla euroviisuainekselta mutta laulettuna sen voi muuttaa vaikka black metalliksi =P

tottahan turiset. tarkemmin ajateltuna biisi tuskin toimisi minään muuna kuin black metal-euroviisuna. ehdottomasti.
"if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa
Planetist
17.02.2005 23:00:50
mitä sisältöön tulee...voisin kuvitella tämän biisin Suomen Euroviisuedustajaksi tai soimaan Sävelradiossa.

Menen ja ammun itseni.
-------------- "If i go insane, please don't put your wires in my brain" - Pink Floyd - If -------------- Pastilli?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)