BuzBuz 05.02.2005 08:22:04 | |
---|
Onko kukaan saanu järkevän kuullosta soundia tietokoneeseen tolla? Ite en onnistunu saamaan phonesin enkä line outin kautta kovin hääppöstä soundia. Aina tuli semmonen pörinä niinku ois liikaa bassoa. Ootko testannu jotain kaiutinsimulaattoria väliin? Yleensä ilman sellassta tulee aikamoista puuroa äänestä kun tietokoneelle äänittelee. Mikään ei ole mahdotonta, jotain ei vain pysty tekemään. |
stratocaster 14.02.2005 21:48:57 | |
---|
Onko kellää kokemusta että miten toi toimii kaapin kans? Meinaa nimittäin isoilla volumeilla vähä resonoida tuo elementti. R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
-K- 14.02.2005 22:08:32 | |
---|
Minä kävin poistamassa cyclone-nupin. Ei vaan tunnu oikeen meikäläisen laitteelta. Säätövaraa toki löytyy. Ei suotta elämys. |
stratocaster 16.02.2005 17:29:56 | |
---|
Hmh.. nyt kun olen tuolla keikankin soittanut ja olen tulppien kans isolla soittanu, niin olen huomannut että jos basso on n. puolessavälissä (tai enemmän) niin elementti pörisee! Kun mulla on master volume puoles välissä niin on pakko laittaa bassot alle klo 9:n. Onko muilla ilmenny tällasta? Onko kellään kokemuksia tosta vahvarista kaapin kans? R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Safaweb 16.02.2005 18:24:02 | |
---|
...niin elementti pörisee! Vai särisee? Mulla tekee Marsu samaa. Onkohan vaaralllista? |
mä ajattelisin tuosta nauhotusongelmasta, että siinä line-outissa ei oo mitään kaiutinsimulaatiota niin kuulostaa hikiseltä. Todella hikiseltä. Syö, ja testaa uudestaan IMIK #26 |
stratocaster 16.02.2005 18:40:46 | |
---|
Vai särisee? Mulla tekee Marsu samaa. Onkohan vaaralllista? No siltä pörinän ja sirinän väliltä. Kai se vähä vaurioittaa sitä elementtiä? Ite ainaki laitan bassoa pois ku se "pörisee". R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |
Crackis 16.02.2005 22:11:46 | |
---|
Tuo elementin "piereminen" tulee kieltämättä hyvin äkkiä vastaan tuossa. Mutta toisaalta se on vain yksi 12" siellä sisällä, että yllättävän hyvin sekin potkii. Jos haluaa basistia leikkiä ni ostaa sit kans kamat sitä mukaa. Mutta itse asiaan: Kaapin kanssa RG75 toimii kyllä ilman ongelmia. 4 Ohm lähtö mykistää vahvistimen oman elementin ja nostaa muistaakseni tehot 100W ja 8 Ohm toimii myös combon oma elementti, mutta tuosta tehojen muuttumisesta en ole varma. Kaappia ostaessa kannattaa myös huomioida että tuo combo on itse aika tummasoundinen, ettei tule yllätyksenä jos kaappi tuuttaa pihalle korvia vihlovaa kirskumista ja combon soundi on kohdallaan. |
stratocaster 17.02.2005 12:40:02 (muokattu 17.02.2005 12:41:47) | |
---|
Tuo elementin "piereminen" tulee kieltämättä hyvin äkkiä vastaan tuossa. Mutta toisaalta se on vain yksi 12" siellä sisällä, että yllättävän hyvin sekin potkii. Jos haluaa basistia leikkiä ni ostaa sit kans kamat sitä mukaa. Mutta itse asiaan: Kaapin kanssa RG75 toimii kyllä ilman ongelmia. 4 Ohm lähtö mykistää vahvistimen oman elementin ja nostaa muistaakseni tehot 100W ja 8 Ohm toimii myös combon oma elementti, mutta tuosta tehojen muuttumisesta en ole varma. Kaappia ostaessa kannattaa myös huomioida että tuo combo on itse aika tummasoundinen, ettei tule yllätyksenä jos kaappi tuuttaa pihalle korvia vihlovaa kirskumista ja combon soundi on kohdallaan. Eiks se ookkaa nii että 4 Ohmia oli 75w ja 8 Ohm 100w? Niin ainaki ton vahvarin takaosassa lukee. Entä tuleeko sitä bassoa yhtä perkuleen paljo ku on kaappi? Itellä ne bassot on alle klo 9 jos on master n. puoles välis. EDIT: Ja oisko tollanen Behringerin kaappi ihan säälittävä? R.I.P. Dimebag Darrel (1966-2004) |